стрелката за температурата влезна в червеното,помогнете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Няма начин да е от силикона,сега времето е хладно и ако другите възли
в охладителната система са наред,силикона не играе почти никаква роля.
в охладителната система са наред,силикона не играе почти никаква роля.
itzan написа:... Оказа се че ми изтича антифриза отнякъде, съвсем слаб теч, не се забелязва. Сега доливам на всеки 10 дни примерно ...
Колега при мен на 318iS се случи същото и се оказа че под смукателния колектор назад, към купето има два маркуча хванати за щуцери набити в главата. Единия щуцер беше изгнил и от една шупличка течеше съвсем малко и при топъл двигател се изпаряваше на момента и от никъде нямаше видим теч



Като изключиш двигателя и помпата не върти няма и теч а това което вече се е стекло по блока изсъхва и не можеш да го хванеш от никъде...
Бях се видял в приключение и като теб доливах по малко и се чудех кога някъде ще избие и ще ме остави на пътя
Лошото е че тези тръби са навряни на кучето отзад и трябваше да сваля колектора за да разбера от къде тече джапанката

А бях се подготвил да сменям гарнитура на глава че и за по-лошо
Ако искаш провери го този вариант преди да се хвърлиш в сериозни ремонти
:)
Ако още не си се оправил, и не ти тече антифриза вземи си обезвъздуши охладителната система.
За целта има пробка на радиатора.... обезвъздушаването се прави като загрее колата до максимална температура, отвърташ пробката докато започне да излиза само вода(антифриз)
За целта има пробка на радиатора.... обезвъздушаването се прави като загрее колата до максимална температура, отвърташ пробката докато започне да излиза само вода(антифриз)
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани