Ужас!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
Re: хехехе
vybz написа:zaza1 написа:Направо се чудя как може да си карате БМВ-тата на газ! Никога не бих сложил газ на моя баварец, ако беше бензинов. Май всички проблеми от там ти идват.
проблемите колега не са му от газта,6тото и аз съм на газ(инжекцион) и тряба да ти кажа 4е прекъсва4а си изключва на 6500 оборота и няма как да стане.А 6то се отнася за самата газ ми кажи кое по точно не и харесва6,ако ти е направена като хората със сигорност 6те си по доволен от дизела,разликата в разхода мисля че се компенсира от консумативите,кво 6те каже6? а тва че газта съсипва мотора е пълна глупост(1.Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.2 L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.3.Високото октаново число на L.P.G. (103 - 105) практически изключва появата на изключително вредните за двигателя детонации.4.Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа ОЛОВО и СЯРА, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.5.L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват (2 - 5%) и динамичните свойства на двигателя. Препоръчва се предварението на момента на запалване да се увеличи с 3 - 5° , с което частично се компенсира намалената динамика на автомобила.)та колеги имал съм 3 коли на газ и съм минал с тях към 200хил.км.да чукна на дърво не съм имал проблем с мотора предизвикан от газта или в следствие от експлатациата му на газ,така че ми говорете колто си искате,и пълнете гу6ите на лукойл вместо с тия парички да вилнеете по кръчмитеи според вас шницер тапаци ли са та направиха v10 на газ ?
И аз съм карал на газ ама не БМВ така че имам опит с газта, а относно това колко предимства и недостатъци има газта можем да си спорим от сутрин до вечер, и щом БМВ не са пуснали колите серийно да се произвеждат на газ значи има защо! А що се отнася до тунинг там нещата придобиват друг характер и се гонят други цели.
Все пак това за газта си е мое мнение и не ангажирам никой с него. Никога не бих си сложил газ. Аз карам БМВ за да му се кефя а не да пестя от гориво и т.н.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Форсирало се и си счупило моторетката
и другия виц къв беше - м52 си "откачал" клапаните пак сам
Тия кошници от 'де ги 'зимате

и другия виц къв беше - м52 си "откачал" клапаните пак сам



Тия кошници от 'де ги 'зимате

Ubi dubium, ibi libertas
Re: хехехе
vybz написа: ... а тва че газта съсипва мотора е пълна глупост(1.Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.2 L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.3.Високото октаново число на L.P.G. (103 - 105) практически изключва появата на изключително вредните за двигателя детонации.4.Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа ОЛОВО и СЯРА, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.5.L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват (2 - 5%) и динамичните свойства на двигателя. Препоръчва се предварението на момента на запалване да се увеличи с 3 - 5° , с което частично се компенсира намалената динамика на автомобила.) ...
Колегата vybz доста добре е обобщил предимствата на LPG с някои забележки:
- Не ми е ясно как "по-високооктаново гориво изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина" и как има по-висок разход при еднакви други условия (количество, момент на запалване и въздух/кислород) ?
- LPG наистина не съдържа олово, но да не забравяме че и бензина не съдържа олово а то се добавя(ше) допълнително на старите бензини за намаляване на детонациите - "безоловните" марки бензини, които са предназначени за работа с катализатор също не съдържат олово.
- Колкото до сярата при LPG не знам точно какви са количествата, но там има така наречените "тежки" масла някои от които дори се добавят допълнително (тази тиня която остава в изпарителя и която смърди при пропуски на системата) за да индикира изтичане.
От тук (като изключим цената) почват недостатъците:
- Двигателя по рождение не е конструиран да работи с този тип гориво (параметрите на смесване с въздуха, горене, разширение, температура и т.н).
- Начин на запалване и горене (първоначален старт и нормална работа). Ако при старите двигатели при които запалването се свежда до бубина, механично зацепено за вала делко, механичен регулатор на запалването (изпреварването) и свещи, то всички знаят новите инжекционни системи колко датчика имат и колко сигнала трябва да се отчетат за нормален старт и рабаота на двигателя. Самото приспособяване за работа на LPG предполага игнориране или промяна на много от тях и какво става??? във форума почват теми "не пали... пали ама... прекъсва ... не държи обороти ... не ускорява ...). Даже си има и "термин" от практиката "лъже компютъра че ...."
- Променя се изцяло общия режим на охлаждане на двигателя (работа на термостата, включване на перката, количеството на охл. течност и т.н). Смо не казвайте че 2-3 м. допълнителни тръби и 200-300 гр. изпарител са подробности - все пак някой го е смятал колко да бъде и двигателя да работи при максимално високи температури (максимално близки до температурата на горене защото другото е загуба и намаляване на КПД-то). Тази интервенция променя картинката, а все пак отгоре отчетохме всичко предимства на LPG.
- Начин на съхраняване (под налягане), което си е сериозен недостатък, колкото и да не се взима предвид.
- Многократно по-лошо съотношение между тегло на опаковката (бутилката) и стоката (газта във втечнено състояние)
- Липса на фабрично предвидени места за бутилка, изпарител, тръби и т.н) което предполага доста промени вкл. и на ел. инсталацията
Сигурно може да се пише още много и както колегата сигурно е пропуснал няке от приемущество, така и аз - някой недостатък, но идеята ми е, че преминаването към LPG си е сериозна инвестиция, сериозна интервенция при монтажа, и сериозни допълнителни грижи за поддръжка и всеки един трябва да си направи много добре сметката каво ще даде, какво ще получи и за колко време.
Мое лично мнение е, че това си струва за автомобили които се ползват предимно с комерсиална цел - транспортни услуги (таксита, бусове и т.н.) където определящо е не комфорт или функционалност, а съотношението цена/превоз (количество или разстояние) от там и печалба.
Марката на която сме фенове и за която пишем предполага друга категория приложение - предимно за персонално ползване (лични или служебни) и това струва ми се обезсмисля една такава интервенция
Но все пак всеки си има разбиране по въпроса и според мен трябва да сме обективни и не бива да сме крайни в мненията си нито ЗА нито ПРОТИВ

ок
Но все пак всеки си има разбиране по въпроса и според мен трябва да сме обективни и не бива да сме крайни в мненията си нито ЗА нито ПРОТИВ.
браво на колегата за тия думи,всеки си прави сметката,ако иска6 вади6 2 бона слага6 газов инжекцион и си ти,ако не вместо да се вози6 100км за 15лв се вози6 50 примерно и така,аз лично обичам да се возя с моя бимър ,а не съм някои баровец на които да не му пука дали 6е даде днеска 15 или 30лв пък и ми се налага да правя по 80 100км на ден така че като си направя сметката предпочитам варянта бензин(газ) от колкото дизел и да давам гре6ни пари за све6тения бензин от 2лв или за гадната нафта,който според мен в бг не заслужават и 1лв за литър,но това е друга тема на разговор.кой как го кефи
аз съм си доволен от моита газ,спестила ми е за о6те едно Е36
браво на колегата за тия думи,всеки си прави сметката,ако иска6 вади6 2 бона слага6 газов инжекцион и си ти,ако не вместо да се вози6 100км за 15лв се вози6 50 примерно и така,аз лично обичам да се возя с моя бимър ,а не съм някои баровец на които да не му пука дали 6е даде днеска 15 или 30лв пък и ми се налага да правя по 80 100км на ден така че като си направя сметката предпочитам варянта бензин(газ) от колкото дизел и да давам гре6ни пари за све6тения бензин от 2лв или за гадната нафта,който според мен в бг не заслужават и 1лв за литър,но това е друга тема на разговор.кой как го кефи

Трудно ми е да споря с гола блондинка
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
t0sh написа:п.с. отделно докато си на газ нямаш прекъсвач
При газовия инжекцион има прекъсвач! Можеш да го нагласиш на 4000 оборота ако искаш.

hell's angel написа:Форсирало се и си счупило моторетката![]()
и другия виц къв беше - м52 си "откачал" клапаните пак сам![]()
![]()
![]()
Тия кошници от 'де ги 'зимате
Абе пич аз останх с впечатление че всички са кошници ама хайде... щото това с мойта кола не е прецедент.Не знам до колко имаш впечатления но аз вече говорих с 3ма мои познати /с 320ки/ с подобен проблем... Явно тоя двигател си има слаби места 24 на брой - клапаните....

Един приятел имаше същия проблем само,че с мерцедес Е230 очиларка,та и той кара с газов инжекцион с всичките му там електроники и миналата седмица и на него му се изфорцирала колата и резутата е едно счупено бутало и малкия дявол,та на него в сервиза му казали,че е от маслото щот преди половин час го е бил сменил,абе пълна и завършена селяния-оказа се проблем в електрониката на газта,така че ремонтирай смело и карай до следващия път
проблем с електронното подаване на газ
здравейте!имам голям проблем с колата ми-имам BMW 525tds 92 год..проблемът е че не мога да подавам газ-газта е електронна и ходих про страшно много майстори но никой не можа да ми помогне.смених горивно-нагнетателната помпа но пак не помогна!не знам какво да правя вече-мога да я запаля но след това не мога да подавам газ и никой не знае от какво може да е!моля ако някой може да ми каже нещо по този проблем да ми пише на e-maila!ще съм му страшно благодарен!
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани