спирачен ъпгрейд

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

спирачен ъпгрейд

Мнение от V-max » 26 Сеп 2007, 10:44

върти ми се в главата да сложа на 320ката спирачки от 330д. Мисля само за предни за момента - от 300 на 325мм, отзад по-натам евентуално . И преди съм си правил такива операции , та имам идея за какво става дума обаче имам някои въпроси:
- еднакви ли са спирачните помпи като диаметър (между 320д и 330д)
- разбирам , че диаметъра на главината има разлика - ще трябва ли да сменям целите предни главини
- захващането се надявам да пасне, освен ако няма някое специфично изнасяне за компенсиране

10х

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 26 Сеп 2007, 10:45

Гъзара беше правил същата операция, май само той може да ти помогне.
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 26 Сеп 2007, 14:56

А няма ли да е по ефективно да сложиш спортни дискове като за твойта си но примерно нарязани и напречно вентилирани. Мисля, че така ще си спестиш голямото нагаждане и ще постигнеш добър ефект не само като спиране, а и като визия на колата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 2.04.2007

Мнение от BBN » 26 Сеп 2007, 15:07

аз на мойта й сложих brembo power вентелирани със спортни накладки ( предни ) , отзад с оригинални :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Сеп 2007, 16:14

kopchev написа:А няма ли да е по ефективно да сложиш спортни дискове като за твойта си но примерно нарязани и напречно вентилирани. Мисля, че така ще си спестиш голямото нагаждане и ще постигнеш добър ефект не само като спиране, а и като визия на колата ;)

със сигурност няма да е по-ефективно
може да е по-гъзарско :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 2.04.2007

Мнение от BBN » 26 Сеп 2007, 19:45

ако не се сменят накладките наистина няма много смисъл, те за това са по скъпи от дисковете 2 3 пъти :shock:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 27 Сеп 2007, 11:15

нарязани дискове мога да сложа и от големите нали :mhihi: :mhihi:

чудя се също дали от е39 мога да ползвам апарати... :roll:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Сеп 2007, 18:54

едва ли един нарязан диск за 320 ще може да достигне ефективността на спирачната система на 330
нарязани, дупчени - да, но по-скоро от естетическа гледна точка, отколкото ефективност ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 27 Сеп 2007, 20:12

това е ясно , не го правя за да приклякат децата по спирките ,а за да спира още по-добре :idea: Самите дискове и накладки са най-лесната работа , въпросите ми бяха повече за серво-помпата дали е същата и апаратите....

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Сеп 2007, 20:41

нямам никаква представа :roll:
но щом gazzzar го е направил нека да изчакаме да се върне и може би ще сподели кое как става :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Окт 2007, 20:35

© написа:нямам никаква представа :roll:
но щом gazzzar го е направил нека да изчакаме да се върне и може би ще сподели кое как става :)


дано види темата, че започнах да събирам части :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Окт 2007, 11:28

намерих от 330 купе 2001ва един комплект, но дали са същите като на 330д ...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Окт 2007, 15:42

трябва да смениш апаратите с такива от 330д. Дупките са същите като на малките апарати. Всичко е Plug-and-play стига да имаш апарати от 330д :winky:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Окт 2007, 17:56

ок, за дупките е ясно, и за главините разбрах , че са еднакви , няма разлики в централния отвор .... общо взето се изясняват нещата , да мине зимата и ще забравим 17ките като размер гуми :mhihi: :mhihi: А за сервопомпата имаш ли инфо дали е с еднакъв диаметър ? То разликата е 20мм в дисковете но все пак ...

остана да разбера дали на 330д и 330 бензин са еднакви апаратите и дисковете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 15 Окт 2007, 18:39

V-max написа: остана да разбера дали на 330д и 330 бензин са еднакви апаратите и дисковете

Абсолютно еднакви са, поне така пише в ЕТК-то. А и самите номенклатурни номера са едни и същи.
Изображение
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook