BMW 525 tds Touring '2000
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
BMW 525 tds Touring '2000
Здравейте, уважаеми форумци!
Току-що се регистрирах и бързам да споделя с Вас радостта си, от това, че в петък се сдобих с BMW 525 tds Touring '2000-та година.
Странното е, че всъщност търсех съвсем друг автомобил (Mercedes E 220 cdi или 250 Turbodiesel), но повлиян от съветите на доста мои познати, в крайна сметка взех Баварката. Казаха ми, че специално този шестцилиндров двигател бил уникален. Честно казано, нямам представа, дали наистина е така, но така или иначе - вече го купих.
Никога не съм имал Баварка. Никога не съм карал дизелов автомобил. Просто съм в един нов за мен свят. Искрено се надявам, че в този форум ще срещна добронамерената подкрепа на опитни БМВ ползватели.
Както разбирате, днес-утре ще трябва да направя задължителното обслужване - масла, филтри, ремъци и какво ли още не.
Много съм впечатлен от това, което ми показва тази кола през тези първи 1-2 дни. Дай Боже, да не ме изненада с нещо неприятно (и супер скъпо за ремонт).
Предварително Ви благодаря за подкрепата и за помощта, от която във всички случаи ще имам нужда.
Бъдете здрави!
Хубава и успешна седмица Ви желая!
Може би, ще бъде полезно да ме насочите къде точно да чета за тази кола във форума, за да не задавам глупави въпроси, на които вече е отговорено, с което бих ви досадил.
Поздрави!
Току-що се регистрирах и бързам да споделя с Вас радостта си, от това, че в петък се сдобих с BMW 525 tds Touring '2000-та година.
Странното е, че всъщност търсех съвсем друг автомобил (Mercedes E 220 cdi или 250 Turbodiesel), но повлиян от съветите на доста мои познати, в крайна сметка взех Баварката. Казаха ми, че специално този шестцилиндров двигател бил уникален. Честно казано, нямам представа, дали наистина е така, но така или иначе - вече го купих.
Никога не съм имал Баварка. Никога не съм карал дизелов автомобил. Просто съм в един нов за мен свят. Искрено се надявам, че в този форум ще срещна добронамерената подкрепа на опитни БМВ ползватели.
Както разбирате, днес-утре ще трябва да направя задължителното обслужване - масла, филтри, ремъци и какво ли още не.
Много съм впечатлен от това, което ми показва тази кола през тези първи 1-2 дни. Дай Боже, да не ме изненада с нещо неприятно (и супер скъпо за ремонт).
Предварително Ви благодаря за подкрепата и за помощта, от която във всички случаи ще имам нужда.
Бъдете здрави!
Хубава и успешна седмица Ви желая!
Може би, ще бъде полезно да ме насочите къде точно да чета за тази кола във форума, за да не задавам глупави въпроси, на които вече е отговорено, с което бих ви досадил.
Поздрави!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Да си го караш с кеф !!!
ТДС няма 2000 год. трябва да си само Д - common rail което е още по-добре за теб
ТДС няма 2000 год. трябва да си само Д - common rail което е още по-добре за теб

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Stanchev написа:според мен има тдс туринг от 01/2000 и 02/2000.
Благодаря Ви!
Да, от януари 2000-та е.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
а кой ще черпи?
ай честита и да нямаш проблеми,че после да викаш-мани ги тия бмв-та...
ай честита и да нямаш проблеми,че после да викаш-мани ги тия бмв-та...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Айде бате, със здраве и и безавариино, а за маслата и каквото и да е др, слагай само оригинално, че си е.., майката, по-добре малко по-скъпо, отколкото да си слагаш таралеж в гащите. 

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Честито, колега! Направил си правилния избор! Аз също минах през МБ - С и Е класа в търсенето на добър автомобил, но установих, че МБ са занижили доста критериите си за надеждност на повечето от моделите си от 90-те години.
Със здраве да сия караш и много безаврийни километри!
Със здраве да сия караш и много безаврийни километри!

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
а наздраве
Аз още черпа кои вида
, А честито на колегата, и аз сам кат теб, само че 1997, дойде ми на чудна цена, слагай само най-доброто тя колата ще ти се отплати
Бях залитнал по ауди но санувах страшен сън и и аз съм в компанията хахахахаа
На морето времето е врахта...



На морето времето е врахта...

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Здравейте!
Благодаря на всички за добрите думи и топлото посрещане!
Направих необходимото "обслужване" и смених двете биалетки - бяха разбити. Всичко останало изглежда ОК. На компютърната диагностика казаха, че колата е супер. Същото потвърдиха и при проверката на ходовата част. Дано наистина да е така.
Много съм впечатлен от колата. Особено от поведението й в завой при висока скорост. Просто е като в релси.
Още се опознаваме де... Все още свиквам с габаритите, защото не е никак малка.
Карах доста тия дни (затова и не съм влизал и писал тук). Извънградско ми даде разход 6,5. Разбира се, при 130 км.ч. по магистрала, комбинирано с катерене по високопланински път. Отказвах да го повярвам преди това, но го засякох лично и ... няма грешка. Градското още не ми е ясно, но ще го проверя и него.
Нещо не мога да се ориентирам в използването и настройките на климатроника:
1. Защо има климатроник И парно? Ами ако пусна едното на студено, а другото на топло - какво става??? (не че ще го направя, просто търся логиката)
2. Компресора непрекъснато ли трябва да работи или само, когато ми трябва охлаждане?
3. Бихте ли ми препоръчали оптимален режим на използване на климатроника?
4. Има едно копче, което явно е за въртене на въздуха в колата, без да вкарва отвън. Да, но то има две позиции - в едната има буква А в кръгчето от преследващи се стрелки, а в другата няма никаква буква. Каква е разликата?
5. Нещо повече за режима AUTO?
Поздрави!
Благодаря на всички за добрите думи и топлото посрещане!

Направих необходимото "обслужване" и смених двете биалетки - бяха разбити. Всичко останало изглежда ОК. На компютърната диагностика казаха, че колата е супер. Същото потвърдиха и при проверката на ходовата част. Дано наистина да е така.
Много съм впечатлен от колата. Особено от поведението й в завой при висока скорост. Просто е като в релси.
Още се опознаваме де... Все още свиквам с габаритите, защото не е никак малка.
Карах доста тия дни (затова и не съм влизал и писал тук). Извънградско ми даде разход 6,5. Разбира се, при 130 км.ч. по магистрала, комбинирано с катерене по високопланински път. Отказвах да го повярвам преди това, но го засякох лично и ... няма грешка. Градското още не ми е ясно, но ще го проверя и него.
Нещо не мога да се ориентирам в използването и настройките на климатроника:
1. Защо има климатроник И парно? Ами ако пусна едното на студено, а другото на топло - какво става??? (не че ще го направя, просто търся логиката)
2. Компресора непрекъснато ли трябва да работи или само, когато ми трябва охлаждане?
3. Бихте ли ми препоръчали оптимален режим на използване на климатроника?
4. Има едно копче, което явно е за въртене на въздуха в колата, без да вкарва отвън. Да, но то има две позиции - в едната има буква А в кръгчето от преследващи се стрелки, а в другата няма никаква буква. Каква е разликата?
5. Нещо повече за режима AUTO?
Поздрави!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
CheGevara написа:Да си го караш с кеф !!!
ТДС няма 2000 год. трябва да си само Д - common rail което е още по-добре за теб
Благодаря ти!
Ти излезе прав. Колата се оказа 1999 година, а не 2000-та. Януари 2000 й е първата регистрация, но е произведена 1999. Надявам се, че в това няма нищо лошо...
Поздрави!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
ALEX_525tds_2000 написа:Нещо не мога да се ориентирам в използването и настройките на климатроника:
1. Двете работят по отделно и едва ли на практика можеш да получиш такава голяма амплитуда в температурите, че да ги ползваш и двете заедно.
2. Само когато ти трябва охлаждане.
3. Настрой температурата на 20 или 22 градуса.
4. В позицията с буквата А следи замърсяването на въздуха от вън и регулира автоматично дали да влиза въздух в купето от вън или да циркулира само въздуха вътре в купето. В другата позиция спира достъпа на въздух от вън и върти само този в купето.
5. Намалява до минимум твоята намеса в съответствие с зададената температура. (но не включва климатика! )
Най-добре можеш да се ориентираш за действието на климатроника в инструкцията за потрбителя (Users manual). Ако нямаш или е на неразбираем за теб език, има различни версии във важните теми.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Здравейте!
Видях, че има вече една заключена тема за спукани копчета на климатроника. Моите са с леки напуквания, точно по начина, по който това е описано там - във формата на звездата на Мерцедес. Не това ме притеснява, обаче.
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.
Имате ли представа, от къде мога да си намеря такова здраво копче?
Не е болка за умиране, но малко ме дразни.
Видях, че има вече една заключена тема за спукани копчета на климатроника. Моите са с леки напуквания, точно по начина, по който това е описано там - във формата на звездата на Мерцедес. Не това ме притеснява, обаче.
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.
Имате ли представа, от къде мога да си намеря такова здраво копче?
Не е болка за умиране, но малко ме дразни.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Бихте ли ми разяснили, по какъв начин точно е окачена колата ми. В смисъл - какъв е този автоматичен контрол на "нивото"? Това има ли нещо общо с този "нивометър", за който се говори във форума?
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани