стрелката за температурата влезна в червеното,помогнете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
bmwdriver написа:Има един много тънък момент с водната помпа.А именно,че в началото
турбинката превърта само на високи обороти.Колата прегрява само при
постоянни скорости над 90 км/ч.А на градско може въобще да не мръдне
стрелката.В последствие турбинката почва да се чупи и не върти въобще,
съответно загрява и на празен ход.
Ако веднъж колата е прегряла,пак ще прегрее.Нова помпа и термостат
е моят съвет.120 лв щв спестят ремонт за 1000 лв.
За този вариант не се бях сетил и това е ново за мен

Аз мислех че или се отлепва от вала и спира да върти или се разпарцалосва и пак спира.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Като отвориш казанчето докато е запалена колата,се вижда има ли дебит и си личи дали е достатъчен.
Ако няма значи изобщо не върти,ако е намален значи помпата заминава.
Нова помпа от Даскалов кар с метална перка цена за 318тдс беше малко под 90лв.
Направо с термостата я сменяй да няма грижи после.
Ако няма значи изобщо не върти,ако е намален значи помпата заминава.
Нова помпа от Даскалов кар с метална перка цена за 318тдс беше малко под 90лв.
Направо с термостата я сменяй да няма грижи после.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
turbo написа:tsb_bg написа:vladuicho написа:ама ако е водната помпа ,няма ли да има теч от някаде.....
Това ти казвам че теч няма - просто турбинката се откъсва от вала на водната помпа и престава да се върти.
Иначе лагер, гарнитура, фибъче всичко си е ОК и теч няма грам ама и охлаждане няма защото няма кое да завърти водата през радиатора....
Колега, понеже гледам, че ги разбираш нещата и се чудя да не би аз да съм в грешка, но на М43 помпата не беше ли с метална турбина по принцип? Гледам, че колегата е писал, че кара '96-та 318i...
Моята е с пластмасова турбинка и мисля ,че имаше щампа '95 годин, т.е. заводската...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
vladuicho написа:ясно разбрах за водната помпа,ама дали не му е станало нещо на двигателя от прегряването
На двигателя нищо му няма, но все пак е редно да разбереш от къде идва това загряване. Споменаваш, че е станало след ръчкане, но при малки скорости и е възможно да е от виско съединителя това конкретно прегряване, но аз лично бих направил една врътка на всичко (помпа, термостат, виско и антифриз), както и направих на моята кола между другото и то профилактично.

А иначе колегата Транспортьор ми се струва, че има голямо доверие на пластмасова помпа на 12 години, ако колата му е все още със същата помпа де.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
може ли колеги да ми дадете линк на цялата система за която говориме,искам да видя как се сменява водната помпа.......ама се чудя при положение че не загрява двигателя,отворих казанчето( както каза един колега да видя за дебита),като стрелката на температурата беше малко преди средата,антифриза балбукаше,кажете ми как да разбера сам дали се е прецакала помпата ,за да не ме баламосват майсторите ;)
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
вили написа:даи перката на късо ако работи виж термостата дали отваря двата кръга на охлаждане ако не е итова си прогорил гарнитура и я оправи по спешност щото става лошо
А как се дава на късо перка, която е със силиконов съединител?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
turbo написа:вили написа:даи перката на късо ако работи виж термостата дали отваря двата кръга на охлаждане ако не е итова си прогорил гарнитура и я оправи по спешност щото става лошо
А как се дава на късо перка, която е със силиконов съединител?
С кабел ве , не знаеш ли..


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Запали колата изчакай да загрее...Пробвай да спреш перката с ръка... ако не успееш значи всичко е наред ако пък не... нов силикон 60-80 кинта
Все пак пробва ли термостата? Освен това колегата който ти каза че къса оста на водната помпа е много прав.Сваляй термостата и водната помпа и гледай.Пробвай и да спреш перката да провериш силикончето...

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани