Проблем при палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Проблем при палене
Здр колеги,
от 2-3 дена имам следния проблем-когато паля и въртя ключа,след като изгаснат лампите,незавърта мотора.
Чува се как се включва бензиновата помпа,но не пали.
И така някъде 2-3 пъти докато запали а понякога и повече.
Дано съм обяснил точно.
Значи един приятел ми каза,че е от бендикса ама реших да ви питам,че аз я имам колата от скоро а и почти нищо неразбирам
И да ми кажете къдя ще ми я поправят във варна?

от 2-3 дена имам следния проблем-когато паля и въртя ключа,след като изгаснат лампите,незавърта мотора.
Чува се как се включва бензиновата помпа,но не пали.
И така някъде 2-3 пъти докато запали а понякога и повече.
Дано съм обяснил точно.
Значи един приятел ми каза,че е от бендикса ама реших да ви питам,че аз я имам колата от скоро а и почти нищо неразбирам

И да ми кажете къдя ще ми я поправят във варна?

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене
McClane написа:Здр колеги,
от 2-3 дена имам следния проблем-когато паля и въртя ключа,след като изгаснат лампите,незавърта мотора.
Чува се как се включва бензиновата помпа,но не пали.
И така някъде 2-3 пъти докато запали а понякога и повече.
Дано съм обяснил точно.
Значи един приятел ми каза,че е от бендикса ама реших да ви питам,че аз я имам колата от скоро а и почти нищо неразбирам![]()
И да ми кажете къдя ще ми я поправят във варна?
Не стана ясно ел.мотора на стартера дали върти при всеки опит

При мен случая беше следният, или не завърташе двигателя още при първото чукване на ключа или по време на въртене отцепваше и оставаше да върти само ел.мотора на стартера(при БМВ двигателния отсег е добре шумоизолиран , не е като москвето едно време

Съветвам те , да се извади стартера прaви се "суха" проверка с акумулатор, там секви проби дали работи бобината(трябва да изхвърля бендикса),дали върти ел. двигателя, после двете неща заедно като при нормално палене. И ако си работи ,разглобява се ,преглед на четки , колектор,вилка, лагеруващи втулки, игления лагер отпред и разбира се сменяш бендикса.
Нещо друго ако има, питай.
Хайде със здраве!
Последна промяна Le Transporteur на 23 Сеп 2007, 10:35, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Проблем при палене
McClane написа: ... когато паля и въртя ключа,след като изгаснат лампите,незавърта мотора. ...
В допълнение към отговора на Le Trasporteur не е ясно дали като опиташ да завъртиш на стартер гаснат лампите или просто ги чакаш да изгаснат и после въртиш ???
- Ако се прецака бендикса стартера не се зацепва с маховика на вала и обикновено се чува едно виене (ел. мотора се развърта до високи обороти защото няма съпротивлвние).
- Ако опиташ да завъртиш на стартер и лампите по таблото ти гаснат не е от бендикса (той зацепва) а просто ротора се е заклинил механично и не превърта - лагер или нещо друго.
- Ако опиташ да завъртиш на стартер и лампите по таблото си светят нормално и от стартера не се чува щракването на бендикса или въртенето на мотора значи е нещо по тоците.
Провери и ако имаш аларма и тя не ти изключва запалването или помпата а стартера да не би тя да прави номера

Най добре е да го пробваш при отворен капак и някой да ти върти на стартер а ти да видиш за какво става дума.
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Първо благодаря за подробните отговори
Значи точно така се получава и при мен,ел.мотора си върти но не пали.
И днес за мое съзжеление ме остави на пътя
След като сутринта запали от 2рия път,само 2 часа по-късно, след близо половин час опити,не иска.
И тук дойде и един нов,малко смешен проблем-неможах да открия къде се слага тая халка за теглене
Знам по принцип е отпред в дясно,ама аз на моята броня не намерих(заводски М-Пакет ):help:

При мен случая беше следният, или не завърташе двигателя още при първото чукване на ключа или по време на въртене отцепваше и оставаше да върти само ел.мотора на стартера(при БМВ двигателния отсег е добре шумоизолиран , не е като москвето едно време ).При първото застудяване (по трудно се развърта двигателя),започнаха проблеми на всяко палене.Смених бендикса и за седмица (10-тина дни) нямам грижи.
Значи точно така се получава и при мен,ел.мотора си върти но не пали.
И днес за мое съзжеление ме остави на пътя

След като сутринта запали от 2рия път,само 2 часа по-късно, след близо половин час опити,не иска.
И тук дойде и един нов,малко смешен проблем-неможах да открия къде се слага тая халка за теглене

Знам по принцип е отпред в дясно,ама аз на моята броня не намерих(заводски М-Пакет ):help:
McClane написа:Първо благодаря за подробните отговори
... по време на въртене отцепваше и оставаше да върти само ел.мотора ...
Значи точно така се получава и при мен,ел.мотора си върти но не пали....
Колега извинявай но пак не стана ясно кой е твоя случай

- стартера не зацепва и ел мотора се върти бързо (въобще не развърта двигателя) или
- стартера си зацепва и върти нормално двигателя а той не пали
Двете неща са много различни
В първия случай със сигурност е бендикс
Във втория може да са една купчина работи: бензин, въздух, ток, датчици ...
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
стартера не зацепва и ел мотора се върти бързо (въобще не развърта двигателя)
Tочно това се случва при мен,просто неможах да го обясна така точно!
Утре най-вероятно ще сме на доктор

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Ами доколкото прочетох мненията,сигурно ще е това.
Оказа се наистина бендикс и за 90лв ми го смениха
Оказа се наистина бендикс и за 90лв ми го смениха

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани