нямам парно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
нямам парно
Колеги, само преди три дни ми смениха водната помпа, силиконовата перка и термостата, но за съжаление с парното имам проблем, когато го пусна и колата работи на място, парното въобще го няма. Същото е и в градски условия /перката върти много слабо/, но извъградско като натисна педала започва да духа много добре, но духа топло само отдолу в центъра и в страните нещо не духа както трябва топло, по скоро леко хладно. Същото е и като пусна клематроника работи само когато натисна добре педала. Преди време четох за въпросният кондензатор и го смених и сега дисплея не гасне и не блокира, като преди, но духа неравномерно.
Трябва ли климатроника да е включен, когато искам да е топло или само глася на по висока темперетура

Трябва ли климатроника да е включен, когато искам да е топло или само глася на по висока темперетура

AQUILA1001
Не знам с климатроник как е, но нормалното парно топли само при високи обороти когато не ти достига антифриз. Може и клапите/клапата да е запушена нещо. Тя е една такава с метално кръгло и едни маркучи за антифриз влизат в нея (ама как добре го обясних), няма как да не я видиш, при мен се намира близо до спирачната помпа.
We love you Ronnie!
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Казанчето ми е пълно до половината, но това парно го няма. Когато карам в задръстване въобще не духа и пак излизам на прав път давам газ и започва да духа. При условие че ми смениха водната помпа, силиконовата перка и термостата нямам обяснение защо е така.
Може и да има въздух, не ми е ясно защо перката за парното ту върти ту спира. За да го обезвъздуша разбрах, че колата трябва да е в положение на около 40/60% след което запалвам мотора и отварям капачката на антифриза докато от преливничето потече равномерно антифриз........така ли е
Аман от майстори, така ми е нагласиха, че сега аз който много не разбирам трябва да го правя това. Може ли да ми помогнете с повече инфо интересува ме защо въртенето на перката е неравномерно, преди не можех да си държа кракат когато пусна парното ще ме изгори, а сега е студ когато се мъкна като бабичка, май ще трябва да се движа само по магистрала за да ми е топло.
Може и да има въздух, не ми е ясно защо перката за парното ту върти ту спира. За да го обезвъздуша разбрах, че колата трябва да е в положение на около 40/60% след което запалвам мотора и отварям капачката на антифриза докато от преливничето потече равномерно антифриз........така ли е

Аман от майстори, така ми е нагласиха, че сега аз който много не разбирам трябва да го правя това. Може ли да ми помогнете с повече инфо интересува ме защо въртенето на перката е неравномерно, преди не можех да си държа кракат когато пусна парното ще ме изгори, а сега е студ когато се мъкна като бабичка, май ще трябва да се движа само по магистрала за да ми е топло.

AQUILA1001
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
На равна повърхност, при студен двигател , нивото на охлаждащата течност трябва да ти е срещу маркировката(cold), на казанчето. Доливаш, обезвъздушаваш и си оправяш топлото.
Предполагам , че дизела се обезвъздушава като бензинките,от тапата върху радиатора(не капачката).
Осигури течност в системата ,за да ти заработи парното както трябва, а после ще гледаш перката(турбината) и откъде духа(не духа)...
Предполагам , че дизела се обезвъздушава като бензинките,от тапата върху радиатора(не капачката).
Осигури течност в системата ,за да ти заработи парното както трябва, а после ще гледаш перката(турбината) и откъде духа(не духа)...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
И да е обезвъздушена ако вентилатора на парното не духа няма да се стоплиш.
Дай инфо на коя степен не духа?На всичките ли?Може да са доста работи....Наблюдавай по-подробно и пиши 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
vladiverm написа:И да е обезвъздушена ако вентилатора на парното не духа няма да се стоплиш.Дай инфо на коя степен не духа?На всичките ли?Може да са доста работи....Наблюдавай по-подробно и пиши
Прав си ,но какво разбираш под "ту върти ту спира", напълно неработеща ли

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Колеги усещам, че при висока скорост започва да духа топло в краката ми, а от центъра и от страничните отвори за въздух излиза студено
иначе май май няма значение на коя степен съм, просто струята топло се засилва минимално дори при нагласена сила на климатроника докрай /усещам че всичко зависи от скростта, колкото по-бързо толково по-топло/, колкото и тъпо да звучи това.
Преди карах Пежо и Ви казвам, че в най голямият студ вътре в колата спокойно можеше да стане 50 градуса.
Знаете ли дали е възможно да е от онзи таралеж който играе роля при пуснат климатроник, защото като пусна да духа студено пак е същият проблем просто духа , спира, засилва се, намалява силата си сам и т.н.
Преди време смених онова въпросно кондензаторче и сега дисплея на климатроника работи супер ама проблема със силата на духане пак си остана. Дали този таралеж има нещо общо с парното
Сори ако задавам глупави въпроси но се надявам се времето просто да започна повече и аз да разбирам защото ми омръзна да ходя за най малкото нещо на майстори, като последният глупак ми пукна пластмасата която покрива двигателя, а аз и се кефех максимално, но тъпака остана страшно учуден, че това го е направил той

Преди карах Пежо и Ви казвам, че в най голямият студ вътре в колата спокойно можеше да стане 50 градуса.
Знаете ли дали е възможно да е от онзи таралеж който играе роля при пуснат климатроник, защото като пусна да духа студено пак е същият проблем просто духа , спира, засилва се, намалява силата си сам и т.н.
Преди време смених онова въпросно кондензаторче и сега дисплея на климатроника работи супер ама проблема със силата на духане пак си остана. Дали този таралеж има нещо общо с парното
Сори ако задавам глупави въпроси но се надявам се времето просто да започна повече и аз да разбирам защото ми омръзна да ходя за най малкото нещо на майстори, като последният глупак ми пукна пластмасата която покрива двигателя, а аз и се кефех максимално, но тъпака остана страшно учуден, че това го е направил той

AQUILA1001
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
АМИ РАБОТИ, КОГАТО СИ ИСКА, ИНАЧЕ ВСИЧКО СЪМ СЛОЖИЛ КАКТО КАЗВАШ. По това което казваш да разбирам ли, че проблема може и да е от там 

AQUILA1001
AQUILA1001 написа:АМИ РАБОТИ, КОГАТО СИ ИСКА, ИНАЧЕ ВСИЧКО СЪМ СЛОЖИЛ КАКТО КАЗВАШ. По това което казваш да разбирам ли, че проблема може и да е от там
Tака както ми го описваш, проблема е от таралежа, може да го извадиш и да му дадеш директно напрежение и ще ти върти на макс. обороти докато си вземеш нов таралеж.
Тук съм описал как става, прочети.
Ааа и виж щекера на таралежа дали дава добър контакт, тоест изкарай го и го вкарай няколко пъти, може и това да е, което е по лекия вариант де

Кажи после кво е станало ?
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Колега ти си гении, ще пробвам всичко това, а ако не стане ще пиша пак. Ще търся и таралеж във форума и т.н. Благодаря и борбата продължава
AQUILA1001
здр
незнам колега,ама и при мене от както смениха водната помпа нямам топло,а тарележа си върти,студено съ6то има,а топло нема,колата е обезвъзду6ена на 100%,тряба са тиа клапи да ги провера по някъв на4ин! а твоито май си е от таралежа да знае6,и аз го имах преди тоя проблем,а и си е резонен за тая френска част,може6 да го провери6 с един кабел като го закачи6 на минуса на буксата на таралежа(тои е един кафяв кабел ако не се лъжа) и го зака4и на запалката като си на контакт,ако по4не да духа е от него 100%
Трудно ми е да споря с гола блондинка
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
колега казвай намери ли решение че и на мен от как ми смениха водната помпа не я ли припомпя до около 3000 3500 оборота студ ама яко студ
колата мое и да си загрее до нормално но не повиша ли оборотите да завърти водата с по голяма скорост няма парно напрао си.... ако има решение за това казвайте един майстор ми каза... капацитета на водната помпа явно е по малък и не и стига сулука да завърти хубаво водата

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани