Луда Работа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Луда Работа
Онзи ден както си карам и стрелката за температурата на водата взе да прави каквото си иска ( до средата и след секунда в синьото) от какво може да е това и го прави от време на време иначе не минава от средата по надясно




Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен.


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
ела да я видим бе екс Джак рок
има решение

има решение
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Луда Работа
Коцето написа:Онзи ден както си карам и стрелката за температурата на водата взе да прави каквото си иска ( до средата и след секунда в синьото) от какво може да е това и го прави от време на време иначе не минава от средата по надясно![]()
![]()
Това е нолмално, когато термостата е блокирал в максимално отворено положение. Двигателят загрява бавно, когато е студен. Бавно излиза от синята зона, след това по .-бързо отива към средата и след охлаждане на радиатора от вентилатора /особено когато е електически, защото имат голям дебит/, температурата намалява рязко.
Когато има силиконова перка за охлаждане, няма подобни резки колебания, въпреки, че термостата е за смяна.
- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Луда Работа
ивчо3 написа:Коцето написа:Онзи ден както си карам и стрелката за температурата на водата взе да прави каквото си иска ( до средата и след секунда в синьото) от какво може да е това и го прави от време на време иначе не минава от средата по надясно![]()
![]()
Това е нолмално, когато термостата е блокирал в максимално отворено положение. Двигателят загрява бавно, когато е студен. Бавно излиза от синята зона, след това по .-бързо отива към средата и след охлаждане на радиатора от вентилатора /особено когато е електически, защото имат голям дебит/, температурата намалява рязко.
Когато има силиконова перка за охлаждане, няма подобни резки колебания, въпреки, че термостата е за смяна.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани