Ужас!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Сега като каза за ограничителя за газта и аз не се сещам как по точно ще се монтира такова нещо. А за подобен случай... аз лично познавам човек със същия проблем но той така или иначе не си оправи колата за да разбера от какво е станало така. А цифрите за ремонта ще ги коментирам после.Психически се готвя за 1500 мах ама то ще си покаже... Освен това вече 2 момчета занимаващи се с БМВ ми казаха че М52 има склонност да си отключва клапаните в критични обороти така че момчета внимавайте с настъпването 

- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
ако си обясниш принципа на действие на газовите уредби ще разбереш че няма ограничител на газтаturbo написа:Моят педал на газта ми блокира веднъж в движение (по моя вина) и на всичкото отгоре бях на една "детелина" и няколко стотин метра карах в прекъсвача на полу-инерция, че и съединителят позамириса малко ама това е друга тема. Моторът е с чип и нищо му нема от тая работа де.
П.П.: При Газовия инжекцион ограничителят на оборотите си остава действащ! Говоря за читав монтаж.

Mirka написа:Здравейте,аз съм нова във форума и искам да питам нещо.Карам Е36i и когато запаля двигателя се форсира сам Незнам дали въпроса ми е зададен правилно Само не ми се смейте многооооооо
А кое Е36 караш защото те бензиновите са i (ама това по принцип де)

Но все едно ако си сменяла стелките на пода виж лявата да не подпира педала за газта или го дръпни назад с ръка да не заяжда
Другото е жилото на газта да не е въртяно отпред при дросела (и да го отваря принудително)
Въобще почни от елементарните неща
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Mirka написа:Здравейте,аз съм нова във форума и искам да питам нещо.Карам Е36i и когато запаля двигателя се форсира сам Незнам дали въпроса ми е зададен правилно Само не ми се смейте многооооооо
няма нужда да даваш газ като палиш
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
koleto_78 написа:ако си обясниш принципа на действие на газовите уредби ще разбереш че няма ограничител на газтаturbo написа:Моят педал на газта ми блокира веднъж в движение (по моя вина) и на всичкото отгоре бях на една "детелина" и няколко стотин метра карах в прекъсвача на полу-инерция, че и съединителят позамириса малко ама това е друга тема. Моторът е с чип и нищо му нема от тая работа де.
П.П.: При Газовия инжекцион ограничителят на оборотите си остава действащ! Говоря за читав монтаж.
а ти ако си обясниш принципа на работа на газовия инжекцион ще разбереш че си написал голяма глупост, и то с поучителен тон

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
vitamincpp написа:Нормално е ако е студена колата да задържи малко по високи обороти в началото
Явно това има впредвид девойката...,понеже не дърпаш разни смукачи, не подаваш газ , а двигателя си "ръмжи" няколко секунди докато ЕКУ-то нагласи нещата...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аз знам същия случаи в нашия град
е34 с м50 на газ човека я дава на жена си
да ходи някаде и как е станало не се знае но колата се е изфорсирала колкото може без ограничител и тя естествено не се е сетила да врътне ключа и така стояла колата 1 мин. и вътре всичко станало на дроп сърма 
е34 с м50 на газ човека я дава на жена си



колега колата с ел газ ли е?всмисъл с жило ли е педала на газта или електронен??другото което е защото го видях на един приятел Е36 тя работеше на бензин и вдигаше сама 5000 оборота и се оказа стъпково моторче плюс някой датчици от влага...
иначе мирка когато колата е студена нормално е да вдига малко обороти колкото са необходими за да загрее колата...с моето бмв на -23 в софия една сутрин палил съм от четвърт оборот но колата държеше няколко минути 2300 оборота и постепенно падаха
иначе мирка когато колата е студена нормално е да вдига малко обороти колкото са необходими за да загрее колата...с моето бмв на -23 в софия една сутрин палил съм от четвърт оборот но колата държеше няколко минути 2300 оборота и постепенно падаха
grnka написа:..... палил съм от четвърт оборот но колата държеше няколко минути 2300 оборота и постепенно падаха
Колега не съм съгласен че е нормално оборотите на студено да се качват до 2300



Даже е вредно за двигателя и изрично пише той да не се форсира на студено

Аз имам опит с 318iS и 520i и на двете при студен старт са не повече от 700-800.
А и не съм чувал за Е36 с електронна газ

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани