до знаещите!!!!!
Модератор: Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
до знаещите!!!!!
един приятел днес си смени-водна помпа,термостат,радиатор!след като обезваздуши системата-всичко беше ок!но след 10км е спрял колата и интересното е че след като я е запалил и покарал извесно време стрелката си е стояла само в синьото а парното си работило перфектно както и двата маркуча на радиатора са си били горещи!!!и сега се търси проблема от какво може да се получава така?благодаря предварително за мненията и съветите!!! 
			
		
.
а след като е сменил и е покарал 10км преди да спре... дигнала ли е температурата или пак си е била в синия цвят,ако стрелката не е мърдала след смяната въоб6те да погледне дат4иците да не е забравил да сложи буксата.
			Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
И аз имам някакъв подобен проблем, смених всичко и сега е малко преди средната стрелка, имам и изпарител и се чудя дали там не е проблема   
  
			
		 
  
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Да не би точно в тоя момент да се е предал датчика   
   
 
Щом като е показвал средата ,значи после нещо е станало ...
Така само може да се гадае,нека да си купи един нов и да го подмени,според мен не е скъп 
 
Георги Пенчев
			
		 
   
 
Щом като е показвал средата ,значи после нещо е станало ...
Така само може да се гадае,нека да си купи един нов и да го подмени,според мен не е скъп
 
 
Георги Пенчев
- nikk4o78
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 63
- Регистриран на: 23.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
здравейте , аз съм човека с проблема . накратко докато обезвъздушавах колата температурата стигна до нормалните си граници , че и малко отгоре но след това като я подкарах стрелката седеше преди първата чертичка демек малко след синята зона дайте акъл кво се пре......бало   
   два дни я карам и си е така
  два дни я карам и си е така
			
		 
   два дни я карам и си е така
  два дни я карам и си е така- nikk4o78
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 63
- Регистриран на: 23.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
радиатор , водна помпа , виско са чисто нови но термостата е от друга кола и на нея работеше безупречно , сега си мисля , че той се е преебал. антифриз не съм наливал с бистра водичка си е , като слагам антифриза ако има пара ще си купя и нов термостат пък ще видим  
			
		
- the_gate
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира 
			
		
the_gate написа:бяха ми казвали,че термостат които е работил като остане на сухо (без антифриз)голям е шанса да даде фира
Има такова нещо но в случая мисля че не е тук причината.
До колкото разбирам стрелката си седи в синьото а и при спекъл на затворено темостат и при липса на термостат трябва да загрее до някъде.
Струва ми се че е или датчик/букса или прекъснат кабел т.е липсва сигнал до "часовника"
- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе я първо направи теста на таблото. Ако всички стрелки отидат крайно вдясно значи положението е сериозно. Ако ли не, просто пробвай с друго табло. И тогава се хвърляй на скъпите ремонти.
			
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			



 
