NASCAR,F1 или кое ви е по интересно?
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
NASCAR,F1 или кое ви е по интересно?
след поредния безбожно тъп и скучен кръг от Ф1 пак почнах да се питам тъпи ли са братята хамериканци че гледат как некви идиоти се мотат в кръг или одавна са набарали точната формула за едно зрелищтно автомобилно състезание шот наистина на повечето от нас състезанията на овал може и да са ни смешни ма да видим какво показва едно простичко сравнение между Ф1 наскар и тяхната се формула както там и викат
Ф1 на 2 обиколка след старта нема интересно вече кой как е тръгнал на старта така е и до края нема изпреварвания няма зрелищтни битки както в близкото минало почти всичко зависи от колата и възможностите на отбора всеки плаче че аеродинамиката била кофти пистата му била тясна и резултата пълна скръб а в наскар и индикар карт сериите или квото е там ква е картинката почти еднакви шасита и двигатели нещата са зависими от пилота в доста по голяма степен сичко се случва пред очите ти ако състезанието е на овал има и изпреварвания и катастрофи демек сеира е пълен
а и да летиш постоянно с ок 300км/ч край бетона си изисква доста кураж та какво мислите по въпроса така ли да я кара чичо Бърни или да земе да се учи от янките та формулата да стане поне малко по поносима


- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Наскар - определено е по-интересно, а и са много близко до обикновените коли, за разлика от самолетите от Ф1
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
и аз гласче за WRC
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
гледайте чемп кар серийте по евроспорт 2,всяка неделя към 23-24 часа,аз си ги следя редовно и са 100 пъти по интересни от Ф1 нема тракшън/макшън...косуърт(не съм сигурен) турбо двигатели към 750-800 коня и си има екшън до последно...(Себастиан Борде,Трейси, Дормбос...)
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
Формулата засега остава най-интересна, обаче след последните изцепки на Бърни, вече почва да ми писва да я гледам, честно...Иначе тия американските няма как да ги следя, а за WRC съм съгласен - там са най-добрите пилоти. Проблема с тях е, че няма как да се гледат щото са по-продължителни, но пък вече дават предаване по ГТВ май...
Тоест, нека Макларън мачка:winky: , пък ако падне нещо интересно по ТВ - гледаме всичко...
Тоест, нека Макларън мачка:winky: , пък ако падне нещо интересно по ТВ - гледаме всичко...
21/02/08...speechless
__________________
Продава се парцел в регулация в Бургаско, инфо на ЛС
__________________
Продава се парцел в регулация в Бургаско, инфо на ЛС
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
по темата Ф1
WRC наистина добри.(жалко за Колин) 


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
ето цитата от drifting-bg.com за NASCAR:
иначе:
WRC
Formula Drift
D1

maggkrabar написа:Garelli изтрепа рибата :grin: само така
При НАСКАР състезанията на овалните писти има някои особености, които трудно се срещат при друг вид състезания. Поради почти постоянната скорост от над 300км/ч зад всяка кола има страхотен слипстрийм. Затова се редят в редички, или драфтове, и това е основната им техника. Две или повече коли, залепени на няколко десетки сантиметра от броня до броня в в драфт при 300км/ч са доста по-бързи от сама кола и затова там е много трудно да се откъснеш сам напред - при драфта общата аеродинамика на няколкото коли е доста по-добра от тази на сама кола. Ако пробваш откъсване, правят драфт и веднага ти скъсват шушоните :grin: Да изпревариш този пред теб е лесно, но не винаги е удачно. Много е хитро с драфтовете. Най-добре се охлажда двигателя на колата, която е начело на драфта, тези които са в него имат лошо охлаждане поради разредения въздух и предвид свръхвисоките натоварвания трябва переодично да показват колата отсрани да глътне свеж въздух или направо да напуснат драфта, другият вариант е да минат начело. Но всяка подобна маневра трябва да се прави много внимателно, защото този зад теб винаги е по-бърз и в момента, в който се подадеш от драфта, може да направи маневра да те затвори, тези зад него плътно го следват и ти ако си втори в драфта можеш да се мушнеш чак най-отзад. Както си в драфт, можеш да пробваш да си направиш свой драфт - тръгваш да изпреварваш, и ако си се рабрал с този зад теб да те следва, двамата(или още някой зад вас) се откъсвате от драфта, в който сте в момента, и го изпреварвате. Ако обаче ти свият номер, напуснеш ли сам драфта - или отиваш най-отзад, или се присламчваш към някой друг драфт наблизо. Често се случва когато един драфт изпреварва друг към него да се присъединят "предатели" от по-бавния. По време на състезанието лидерите се сменят непрекъснато, там дали си на първо или на двадесето място в дадено време няма голямо значение - само за няколко обиколки можеш да си пръв. Често се предприемат колективни маневри - драфт срещу драфт, през цялото състезание се правят мръсотии с помощта на аеродинамиката. Много често развръзката настъпва в последния възможен момент с голямо надхитряне - в това състезание основната цел е не да водиш, а да поведеш в посления възможен момент. Колите, които карат близо до мантинелите са по-бързи от тези които са по средата на пистата и затова стремежът е винаги да си близо до мантинелата на правите. На завоите обаче близо до мантинелата е неизгодна позиция и затова на овалните писти няма идеална траектория, тактиката се сменя постоянно. Състезанията са много напрегнати и с огромна динамика, катастрофите са суперзрелищни. Спирачките на колите от НАСКАР умишлено са направени по-слаби заради огромните скорости и минималната дистанция на която карат заради драфта - броня до броня при над 300км/ч. На покривите на колите има едни специални пластини, които се отварят когато колата почне да се върти и действат като въздушна спирачка при инциденти. НАСКАР състезанията са много рисковани, има голям брой катастрофи с висока скорост и затова всички НАСКАР състезатели се считат за изключително храбри и са хора, склонни на голям риск. По време на самите състезания всякакви побутвания и заклещвания на съперниците се правят постоянно - съвсем нормално е както са се набримчили дас почнат да се бутат един друг :grin: Абслютни камикадзета
иначе:
WRC
Formula Drift
D1

- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани