Дали е проблем > 520 на пълна газ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Дали е проблем > 520 на пълна газ?
520 на пълна ГАЗ или не
или по нежно и леко ?

Последна промяна El Diablo на 21 Сеп 2007, 10:47, променена общо 2 пъти
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
е аз да питам
а за това ?
Също така бех чувал ЧЕ от време на време трябвало така да се пържи малко колата че некви там да се отпушват работи ,ама колко е верно само Вие си знаете? Та кво е ващо мнение (иначе е на 160 000 реални "ДАРУКАР")
даи мнение

а за това ?
Също така бех чувал ЧЕ от време на време трябвало така да се пържи малко колата че некви там да се отпушват работи ,ама колко е верно само Вие си знаете? Та кво е ващо мнение (иначе е на 160 000 реални "ДАРУКАР")
даи мнение
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Дали е проблем > 520 на пълна газ?
Ми не знам... аз от време на време си я настъпвам... не че профилактика, ама все така се получава... и аз не знам защо...
П.П.
Адреналинът е пристрастяващ, да знаеш.

П.П.
до сега не бях стигал до прекъсвач на БМВ-то че го имам от скоро, абе много лесно и бързо стана
Адреналинът е пристрастяващ, да знаеш.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
е стига се излага бе пич, тва е bmw
нищо му няма.
редовно като ме напече слънцето натежава десния крак. ония ден 3 дръпки от 1 до 3та до 6500rpm, ама тънкото е да не стигаш до прекъсвача ми преди него, да не те бави
ей сега пак нещо топло навънка и на няколко завоя страничното стъкло стана предно
вчера 1 смотаняк ме изнерви така както разправяш и от 3та на 2ра гас до лютеницата.
да знаеш ако ти е в добра кондиция мотора от гас и прекъсвачи не се плаши. а и ти си с е39. само недеи я ръчка постоянно да не ти омръзне
консумирайте умерено хаха

нищо му няма.
редовно като ме напече слънцето натежава десния крак. ония ден 3 дръпки от 1 до 3та до 6500rpm, ама тънкото е да не стигаш до прекъсвача ми преди него, да не те бави

ей сега пак нещо топло навънка и на няколко завоя страничното стъкло стана предно

вчера 1 смотаняк ме изнерви така както разправяш и от 3та на 2ра гас до лютеницата.
да знаеш ако ти е в добра кондиция мотора от гас и прекъсвачи не се плаши. а и ти си с е39. само недеи я ръчка постоянно да не ти омръзне

консумирайте умерено хаха

- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
140км и прекъсвач - на трета си бил.А 160 000км - тъкмо се е разработила. Мръсна газ и сръбска музика.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси колеги, не прекъсвача беше на 2ра демек кам 80-90 км ... и наи много дигнах маи към 140 км/ч че нямаше място бях в населено място
иначе много си я галим БиМаТа 


- ataman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Пише си по книгите,че си иска обороти колата.
1. При натоварен двигател (изкачване на наклон, натоварена кола) да не се свалят оборотите под 1500.
2. При продължително каране в ниски обороти (задръствания) след това по възможност да се кара няколко километра с обороти над 3000. (да се поочистят клапани, генерация...)
аз съм забелязал бензинките,че ми работят по-добре след като се покарат бързо по шосета. Мисля най-добрия режим на работа на един двигател е да поддържа обороти около 3000.
1. При натоварен двигател (изкачване на наклон, натоварена кола) да не се свалят оборотите под 1500.
2. При продължително каране в ниски обороти (задръствания) след това по възможност да се кара няколко километра с обороти над 3000. (да се поочистят клапани, генерация...)
аз съм забелязал бензинките,че ми работят по-добре след като се покарат бързо по шосета. Мисля най-добрия режим на работа на един двигател е да поддържа обороти около 3000.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани