Реставрация
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Реставрация
Колеги замислям един проект и искам да чуя вашите мнения каква е вероятноста за успех според вас . Значи аз пуснах и тема за продан на телеподаващо устройство , защото искам да си купя професионална машина ! Автомобила който мисля да реставрирам е Полски Фиат 125p . Колата е 80 година . Точно преди две седмици падна голямо кърпене по багажното отделение и подмяна на една греда с профил и нещата се получиха много успешно и сега съм се ентосиазирал за много по мащабни неща . Колата е с чисто нови страници , но от тях всичко назад е доста зле , праговете са в окаяно състояние, по пода също вече има дупки , по вратите вече има надигната боя ! С какво разполагам и какво мисля да купя :
1.Разполагам с 4 -те боря врати ( необорудвани )
2.Имам предния капак над двигателя , а също и капака на багажника.
Какво трябва да закупя и дали ще намеря всичко което търся ?
Трябва да купя : Двата прага , но не ми се слагат обикновени прагове , иска ми се да е нещо релефно и по наточено , имате ли идея от какъв автомобил могат да се насадят прагове ( шасите е близко до ладовото ), в краен случай ще се слагат обикновени . Трябва да се купят 4-те дъна ( баща ми казва че на времето е имало , сега не знам , в Понеделник ще проверя ) , Мисля да сменя и престилките ( но пак не ми се слагат обикновени , имате ли представа от къде мога да си намеря нещо както казах наточено ( по ниски и релефни ) , от какъв автомобил може да се насаждат или как да направя от обикновената престилка нещо по добро ( по ниско по релефно , по яко , предполагам ще кажете с ламарина
) Калниците не са ми изгнили още , но искам да бъде с раздути вежди , дали ще намеря нови направени калници , или да режа на старите калници веждите и да насаждам нови ?? Иска ми се да сменя цялото табло с всички аксесоари ( дали има , и дали би могло да се направи поръчка за изработването на такова табло и внасянето муот Полша или Италия ?? Мисля да изрежа старите греди отдолу на пода и да насадя нови ( профили по избор ) багажното отделение съм го пооправил но има какво да се желае още ,про смяната на задната престилка и по него още ща работя !! Мисълта ми е от къде да изкопая така да се каже М престилки ( предполагам че за този модел на фиат няма , или да се правят престилки , или да се сложат от нещ друго ??? Какво мислите ? Тъпия теникиджия преди където уж ми кърпи фиата е усукал колонката и сега дясната предната врата ми отваря леко в горния ъгъл ( абе мазало ми направи тоя некъдърник ) , ето тези работи най- ме притесняват с усукване на колонките , мисля да сменям предното стъкло и докато е махнато трябва да се избие колонката навънка за да ми лепи уплътненито на вратата и след това да се залепи новото стъкло ( мисля че ставаше ладово ( не знам на кой модел точно но ще се поинтересувам ) . Мисля да се поинтересувам за някаква изолоция която да сложа и да огранича шума от двигателя ( ще се решава в последствие ) . Сега за вратитте . Мисля да прехвърля оборудването от старите врати на новите , само стъклата мисля да сменя че са ми надрани ! Но от къде ще изкопая гумените уплътнители за прозаорците не знам ( Ладово е разрешението може би ) , ще питам когато ходя за покупа на частите ! Друг проблем с вратите е , че адски много тропат , пантите са под всякаква критика , мисля да сложа Ел. панти на вратите , но аз едва ли ще се справя с това , какво ще ме посъветвате , ноеи упътнения по вратитте задължително трябва и някаква изозация да се купи за вратите ( шумоизолатор ) , какво ще препоръчате ??? С Тавана се чудя какво да правя , може би ще си остане стария , но пак трябва да се обърне внимание на изолацията и да се подсили че като се подпрем ламарината пука ( тънка е ). В общи линиии е това което замислям и се надявам да осъщества успешно ?? По двигатела за момента нищо няма да се прави , мислил съм за двигателче от BMW но изобщо не съм някакъв луд механик , който може да се справи с това ( то са 300 мурафети ) и доста сложно всичко да се изкусури , но ако имате идеи слушам , друг вариант е по натам ладов моторо , който да се подпипне тук там ( полиране на колектори , пилване тук там , разбира се с това аз не мога да се справя сам )!! За момента само мисля изпускателната система да я променя , една права тръба с едно гърне отзад ( може и аз да си направя от пожарогасител ) , чувал съм че се получавало добре , но може и да си купя нещо по реномирано ! Отпред мисля да слагам газови амортисьори с рязани пружини ( или направо къси ако нямеря ), отзад ще си остане на ресори , мислех за пружини ама става сложно , те ресорите са ми поодвърнали така че свалили се отред ще има много добра стойка ( ресорите са шпренговани и бързо отвръщат ). Хубаво е да се раздуят калниците , за да нямам проблеми с яки гумаци ако реша да сложа ! Скоростната за момента ще си остане 4 степенна или ще се опитам да потърся от Полонез 5 степенна , диференцияла на тоя фиат е изключително здрав ( няма да се пипа нищо за сега по него ) . В Понеделник като ходя до магзина за Полски фиат ще пиша какво съм намерил , какво ще може да се достави и какво има за него ! Ще пусна скоро и една друга тема в която да поговорим за антикорозионните покрития с които да работя и да обработвам качествено ламарините . Колеги много съм се запалил и ентосиазирал и се надявам да ме подкрапите и да ми дадете добри съвети и да съдействате за осъществяването на плановете си с добри съвети и предложения . Вярно е че не е BMW , а само един Полски фиат , но за мене значи много , ще се опитам да кача една снимка да видите какъв резултат гоня , но не съм много наясно как се качват снимки !
1.Разполагам с 4 -те боря врати ( необорудвани )
2.Имам предния капак над двигателя , а също и капака на багажника.
Какво трябва да закупя и дали ще намеря всичко което търся ?
Трябва да купя : Двата прага , но не ми се слагат обикновени прагове , иска ми се да е нещо релефно и по наточено , имате ли идея от какъв автомобил могат да се насадят прагове ( шасите е близко до ладовото ), в краен случай ще се слагат обикновени . Трябва да се купят 4-те дъна ( баща ми казва че на времето е имало , сега не знам , в Понеделник ще проверя ) , Мисля да сменя и престилките ( но пак не ми се слагат обикновени , имате ли представа от къде мога да си намеря нещо както казах наточено ( по ниски и релефни ) , от какъв автомобил може да се насаждат или как да направя от обикновената престилка нещо по добро ( по ниско по релефно , по яко , предполагам ще кажете с ламарина

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Тази кола трябва да има някаква сантиментална стойност за теб,щом си решил да вложиш толкова много труд за нея
В крайна сметка какво ще получиш?
Един смешен луноход,който всеки ще сочи с надсмешка
Нито може да се постигне нещо красиво нито нещо смислено.
Експлоатацията на тази кола е крайно несмислено,като се има в предвид с какъв мотор и какво окачване е.
Та тя дори със 100км/ч. не може да се държи нормално на пътя
Замисли се закакво ти е това въобще.
Единственото оправдание е ,че може би имаш желание да усъвършенстваш уменията си по възтановяването на гробници.
За пари няма какво да говориме,защото за да получиш това което искаш ще вложиш повече от колкото струва едно прилично Е36 в първите му години на производство.


В крайна сметка какво ще получиш?
Един смешен луноход,който всеки ще сочи с надсмешка

Нито може да се постигне нещо красиво нито нещо смислено.
Експлоатацията на тази кола е крайно несмислено,като се има в предвид с какъв мотор и какво окачване е.
Та тя дори със 100км/ч. не може да се държи нормално на пътя



Замисли се закакво ти е това въобще.

Единственото оправдание е ,че може би имаш желание да усъвършенстваш уменията си по възтановяването на гробници.
За пари няма какво да говориме,защото за да получиш това което искаш ще вложиш повече от колкото струва едно прилично Е36 в първите му години на производство.




- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
По-добре недей да се захващаш с това,както колегите по-нагоре казаха ще ти излезе много скъпо и крайният резултат в никакъв случай няма да е нещо особено;а кола като тези от снимките няма как да направиш с подръчни материали.
Вземи събери още малко парички (то само професионалното телеподаващо устройство ще ти излезе над хилядарка)
и си купи някоя хубава колица (пр-Е36?)
Каквото и решение да вземеш,ти пожелавам успех в начинанието
Вземи събери още малко парички (то само професионалното телеподаващо устройство ще ти излезе над хилядарка)
и си купи някоя хубава колица (пр-Е36?)
Каквото и решение да вземеш,ти пожелавам успех в начинанието

"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
наистина си дълбок оптимист, за което те поздравявам, но каузата, която подхващаш ти трябват адски много пари и още една кола, която да караш ежедневно
щото да направиш оптичен тунинг на една кола е безсмислено ако е с оргиналния матор... дори и 1.5 като двигател, тази кола има максимална скорост от 150км/ч.... на три основни лагера е
просто е безсмислено да я правиш с тоя матор, щото кадет 1.4и ще те изяжда
почнал си колата - евала за това, направи я и я дръж стокова
след 3 години колата е напълно ретро и ако е възстановена напълно - ще има стойност, но ако я направиш псевдобегачка, ще си обект на шеги и т.н....




- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
много оптимистично за човека се изказахте
... щом не е бмв , значи нищо не е...
първата ми лична кола беше същата... вози кат лодка
за знаещите
имаше едно предаване хора, пътища , автомобили... то и сега май го има
та 79-та в едно предаване съобщиха за засечен с 204км/ч автомобил... фиат 125, полски
не съобщиха дали са му чели правата 

първата ми лична кола беше същата... вози кат лодка

за знаещите




- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Поздравления за идеята и ентусиазма с който си решил да въстановиш соц. возилото.Имам една основна забележка:недей да го раздуваш и тунинговаш.ТОВА НЕ Е РЕСТАВРАЦИЯ!Много по-култов автомобил ще стане, ако го направиш да изглежда като чисто нов, излязъл вчера от магазина.Това ще ти е и доста по-трудно, но мисля, че ще има много повече смисъл отколкото да направиш нещо като "Пернишки тунинг".Помисли си хубаво преди да започнеш да го режеш и раздуваш.Накрая като му хвърлиш една готина и скъпа боя и никелираните брони ще стане кукла.Приготви се за много работа.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Колега, идеята е готина, но:
1. За това трябват много пари. Ама много. По - рано и аз възкресявах един мъртвец. Ако не си го правил, не знаеш колко пари коства това. Бъди подготвен.
2. Не го прави като стрелбище. Колегите са казали същото няколко реда по - горе. Не си струва. Колата и така не е лоша. Ако твърдо си решил да е нещо подобрено, аз ти препоръчвам да я възстановиш в оригиналния и вид отвън. Отвътре много добре си ляга абартов двигател. трябва да се усии рамата/гредите, но ти сам казваш, че ще има много тенекеджийство. Отвън промяната няма да личи, а ще върви доста добре.
3. С парите, които ще дадеш за тази кола, може не Е36, а 34 от последните да си купиш. Да не ти пука. Щом искаш 125Р, гони си целта. Минал съм по този път и знам какво е.
Успех в начинанието!
1. За това трябват много пари. Ама много. По - рано и аз възкресявах един мъртвец. Ако не си го правил, не знаеш колко пари коства това. Бъди подготвен.
2. Не го прави като стрелбище. Колегите са казали същото няколко реда по - горе. Не си струва. Колата и така не е лоша. Ако твърдо си решил да е нещо подобрено, аз ти препоръчвам да я възстановиш в оригиналния и вид отвън. Отвътре много добре си ляга абартов двигател. трябва да се усии рамата/гредите, но ти сам казваш, че ще има много тенекеджийство. Отвън промяната няма да личи, а ще върви доста добре.
3. С парите, които ще дадеш за тази кола, може не Е36, а 34 от последните да си купиш. Да не ти пука. Щом искаш 125Р, гони си целта. Минал съм по този път и знам какво е.
Успех в начинанието!
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
и аз бих те подкрепил, щом те вле4е - лошо няма
то май има 2000сс двигатели с 90коня ако не се лъжа
и си е фън, само да е сток де, верно стрелбище или цирк "добрич" не е нужно 


то май има 2000сс двигатели с 90коня ако не се лъжа


Ако си решил да оставаш на оригиналния мотор - ЗАБРАВИ
Долен разпределителен вал
Мазането му е проблемно
РЕСЬОРИ отзад
Една Лада е къде къде по податлива на такива изпълниния
А ако ти трябва литература по въпроса - от нета преди година и нещо ми изпадна УНИКАЛНО запазена книга за устройството на този ДАРАК
Ако те интересува - пиши
Но съвет от миналите по този път
Не си СТРУВА 

Долен разпределителен вал
Мазането му е проблемно
РЕСЬОРИ отзад

Една Лада е къде къде по податлива на такива изпълниния


А ако ти трябва литература по въпроса - от нета преди година и нещо ми изпадна УНИКАЛНО запазена книга за устройството на този ДАРАК

Ако те интересува - пиши


Но съвет от миналите по този път


- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани