Имобилайзери, ключове, километражи

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Как да проверя ???

Мнение от ivoo » 04 Юли 2007, 21:41

luckystrike написа:Как да проверя на колко километра "реални" е моята кола - 92' 525 tds

Интересна под-тема е,нали ;) ?!?
Най лесно е като издириш всички предишни собственици и ги питаш кой колко км. е навъртял.Събираш сбора и получаваш РЕАЛНИТЕ км.С две думи :неможеш да провериш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.03.2007

помогнете ми за имобилаЙзера

Мнение от dr_b_todorov » 13 Сеп 2007, 13:20

Е39 ИЗГЛЕЖДА КОЛАТА МИ ПРЕСТАНА ДА СИ РАЗПОЗНАВА КЛЮЧА НЕ ЩЕ ДА ЗАПАЛИ ! В КОЙ СЕРВИЗ ДА Я ЗАМЪКНА ЗА ДА Я ОПРАВЯТ ГРАМОТНО?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 13 Сеп 2007, 17:23

как разбра чене си разпознава клюа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 18 Сеп 2007, 9:35

pit55 написа:Здравей колега,
може ли да се програмира дистанционно от този тип?Изображение
Имам едно работещо, наскоро си купих и второ от ebay и искам да го ползвам и него.


Късничко ти отговарям ама сега попаднах на въпроса ти

Това дистанционно (2 броя) се продава с модула за кодировка който се намира на горния капак на кутията на алармата (не е нужно да се разглобява нищо за да се смени) Идеята е ако се загуби/повреди/открадне дистанционно да се смени комплект. Опаковката изглежда точно като на снимката която си показал

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 21 Ное 2007, 18:23

В час ли си с изгорели пиксели по таблото на Е-39/термометър, км показват частично/ и ако да дай съвет

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от alexand » 15 Яну 2008, 2:13

От скоро карам Е36. Дадоха ми го със заводския комплект ключове. Главен с бутонче и светкалка, 2 обикновени (единия чисто нов) и пласмасов модел за дупликат. Проблема е че пали само с един от тях, обикновения, който е по-запазен от главния и по-износен от другия (ако това има значение). С другите просто не пали.
Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Яну 2008, 9:31

Най-вероятно ключовете са ти с чип (освен нарезите на секрета има и електронна защита в самия ключ)
Ако този чип го няма или е повреден (до се га не съм чувал за повреден) колата няма да запали
При някои ключари има устройство, което проверява има ли чип в ключа (не може да покаже какъв е или да го прекодира, но показва има ли го илил не)
Съветвам те да отидеш с всички ключове и да провериш имат ли чипове.

PS Пластмасовия ключ е така наречен "ключ за портмоне", т.е. тънък ключ, който може да се носи тогава, когато нямаш място за стандартния (или като резервен) и колата трябва да пали и с него.
Сивия ключ е "сервизен" т.е. отключва, пали колата, но не отключва жабката и багажника - ползва се като оставиш колата на сервиз или в хотел, на паркинг и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 12.01.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от alexand » 15 Яну 2008, 16:42

Благодаря за отговора. Ето и следващата серия: бях при ключар, проверихме и всичките са с чип, както се и очакваше. Компютъра обаче, разпознава само един. Вариантите били три. 1. Да са блокирани в компютъра след загубване или нещо такова 2. Да са се прецакали 3. Да се е прецакал компютъра. Пратиха ме в Найси (Пловдив) да ми ги "научат". Ако ще давам 200-300 лева май ще си карам с 1 ключ :evil:
Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Яну 2008, 20:44

Колега за ключовете отиди с големия талон на колата и документ за самоличност (само ако си собственик - има те в талона)
Пиши какво ще ти кажат за кодировката интересно е дали могат да се "трият" ключове от регистрираните в компа на колата.
Аз мисля че чипа е еднакъв на всички ключове

PS Ключовете вървят с поредни номера 1, 2, 3 и 4, които идват с колата при продажба. Всеки следващ ключ поръчан в BMW идва със следващ номер (напр. 5). По този начин можеш да разбереш дали за тази кола съществуват ключове за които не знаеш :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 17 Яну 2008, 4:24

За Е46, препрограмирване на ключ?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 31.01.2008
Местоположение: София

Липсващ EVS

Мнение от Петрунов » 03 Фев 2008, 1:35

Момчета,

беда ужасна ме сполетя - откраднаха ми колата докато спях спокойно (какъв наивник..)

Тръгнах да обикалям отчаян из квартала и я намерих зарязана на 4-500 метра на един паркинг...
Грешката ми беше, че звънях на полицията и сега не мога да си прибера колата от районното - бюрокрация.

Проблема ми обаче е свързан с друго - когато намерих колата, можех да дам на контакт и всичко светва, НО не можеше да запали. Аз лично не съм много грамотен, но дознателя каза, че липсва четеца от ключалката на стартера. Освен това е извадена пластмасовата ниша от ляво на волана. Според полицаите са откраднали 'някаква част, която разпознава ключа'. В последствие ми казаха, че въпросното нещо не може да се купи втора ръка и ще трябва оригинално. От Дару казаха, че се нарича EVS и се продава единствено в комплект с всички ключалки (които така или иначе са разбити..).

Цената обаче без монтажа е над 1000лв, което е малко притеснително - колата е на 400 000км и предпочитам да събирам за нова, отколкото да наливам такива суми - тоест търся по-евтин вариант.

Както споменах - колата ми още е в районното и дори не съм сигурен, че именно EVS-a е проблема.

Въпросите ми са следните:

1. Какви са вариантите да не е EVS-a ?
2. Ако е именно той, съществува ли начин да мина по тънко ?
3. Забелязах, че токовете не са наред и прозорците са по флегматични, единия даже спира преди да се затвори - ???? дали е трудно(скъпо) за оправяне ?
---
4. Ако EVS-а е толкова уникален, защо биха го взели ?
5. Защо му е на някой да открадне кола и да я зареже на няколко преки паркирана идеално (не е бутана).

В чудо се видях от тия мангали..

Помагайте ако можете.

Поздрави,
Веско

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Фев 2008, 19:18

Колега, електронния имобилайзер (EWZ Immobilizer System), който се вгражда фабрично в BMW представлява чип, инкорпориран в контактния ключ (наричан транспондер), който излъчва кодиран сигнал и антена (намираща се около патрона на контактния ключ) която приема този сигнал и я изпраща към устройство (трансивър) в имобилайзера. Ако трансивъра получи коректен кодиран сигнал, освобождава запалването, ако липсва сигнал или не е коректно кодиран, запалването се блокира.
До колкото разбирам контактния ключ е в теб и чипа си е в него (може да се провери от ключар без да се разглобява ключа)
Антената, която улавя сигнала сама по себе си не може да управлява сигнала (това е просто стандартен приемник) и е безмислено да се краде, ако липсва само тя (освен за резервна част) :?:
Самия имобилайзер също е уникален и не става на друг автомобил

Съветвам те първо да провериш дали чипа ти е още в ключа :!:
След това в оторизиран сервиз на BMW да се провери дали липсва само антената или е пипан и имобилайзера.
Това ще ти даде идея какво точно е правено по колата и какво да очакваш при положение, че се е стигнало до палене на двигателя без оригинален ключ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 19.09.2007

Мнение от Silenus » 23 Мар 2008, 22:11

Здравейте,
Може ли да се замени стария ключ на е39 с новия?
Става дума за капачетата. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комерсиални БМВ-та...

Мнение от lakmus » 24 Мар 2008, 23:45

Имам въпрос за таблото на Е39 520i. И по конкретно за оборотомера. Та историята е такава разглобих си таблото и извадих стрелката на оборотомера обаче заедно с нея и едно като пружинка/намотана тел на такова ми приличаше/ и сега не отчита правилно! Това поправимо ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

за киломеража ми

Мнение от тотио » 06 Май 2008, 13:25

колега имам едим голям вапрос киломеражами не работи смисал работи но не постояно обортомер и другите утери работят само скоростомера ми не работи при маллка скорост когато карам с нат 80 тогава почва да очита на малките предавки са6то не фонкционира мовели някакав савет или ако си от софия могали да ти го докарам да го погледнеш .благодаря ти предварително

ПредишнаСледваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook