Имобилайзери, ключове, километражи
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Как да проверя ???
Най лесно е като издириш всички предишни собственици и ги питаш кой колко км. е навъртял.Събираш сбора и получаваш РЕАЛНИТЕ км.С две думи :неможеш да провериш.luckystrike написа:Как да проверя на колко километра "реални" е моята кола - 92' 525 tds
Интересна под-тема е,нали?!?

- dr_b_todorov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 21.03.2007
помогнете ми за имобилаЙзера
Е39 ИЗГЛЕЖДА КОЛАТА МИ ПРЕСТАНА ДА СИ РАЗПОЗНАВА КЛЮЧА НЕ ЩЕ ДА ЗАПАЛИ ! В КОЙ СЕРВИЗ ДА Я ЗАМЪКНА ЗА ДА Я ОПРАВЯТ ГРАМОТНО?
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Късничко ти отговарям ама сега попаднах на въпроса ти
Това дистанционно (2 броя) се продава с модула за кодировка който се намира на горния капак на кутията на алармата (не е нужно да се разглобява нищо за да се смени) Идеята е ако се загуби/повреди/открадне дистанционно да се смени комплект. Опаковката изглежда точно като на снимката която си показал
- Marto66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
В час ли си с изгорели пиксели по таблото на Е-39/термометър, км показват частично/ и ако да дай съвет
От скоро карам Е36. Дадоха ми го със заводския комплект ключове. Главен с бутонче и светкалка, 2 обикновени (единия чисто нов) и пласмасов модел за дупликат. Проблема е че пали само с един от тях, обикновения, който е по-запазен от главния и по-износен от другия (ако това има значение). С другите просто не пали.
Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"
Най-вероятно ключовете са ти с чип (освен нарезите на секрета има и електронна защита в самия ключ)
Ако този чип го няма или е повреден (до се га не съм чувал за повреден) колата няма да запали
При някои ключари има устройство, което проверява има ли чип в ключа (не може да покаже какъв е или да го прекодира, но показва има ли го илил не)
Съветвам те да отидеш с всички ключове и да провериш имат ли чипове.
PS Пластмасовия ключ е така наречен "ключ за портмоне", т.е. тънък ключ, който може да се носи тогава, когато нямаш място за стандартния (или като резервен) и колата трябва да пали и с него.
Сивия ключ е "сервизен" т.е. отключва, пали колата, но не отключва жабката и багажника - ползва се като оставиш колата на сервиз или в хотел, на паркинг и т.н.
Ако този чип го няма или е повреден (до се га не съм чувал за повреден) колата няма да запали
При някои ключари има устройство, което проверява има ли чип в ключа (не може да покаже какъв е или да го прекодира, но показва има ли го илил не)
Съветвам те да отидеш с всички ключове и да провериш имат ли чипове.
PS Пластмасовия ключ е така наречен "ключ за портмоне", т.е. тънък ключ, който може да се носи тогава, когато нямаш място за стандартния (или като резервен) и колата трябва да пали и с него.
Сивия ключ е "сервизен" т.е. отключва, пали колата, но не отключва жабката и багажника - ползва се като оставиш колата на сервиз или в хотел, на паркинг и т.н.
Благодаря за отговора. Ето и следващата серия: бях при ключар, проверихме и всичките са с чип, както се и очакваше. Компютъра обаче, разпознава само един. Вариантите били три. 1. Да са блокирани в компютъра след загубване или нещо такова 2. Да са се прецакали 3. Да се е прецакал компютъра. Пратиха ме в Найси (Пловдив) да ми ги "научат". Ако ще давам 200-300 лева май ще си карам с 1 ключ 

Компанията "Chrysler" решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете "Grand Cherokee", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скивайте к'во мо'а да напра'а с тоя джип!"
Колега за ключовете отиди с големия талон на колата и документ за самоличност (само ако си собственик - има те в талона)
Пиши какво ще ти кажат за кодировката интересно е дали могат да се "трият" ключове от регистрираните в компа на колата.
Аз мисля че чипа е еднакъв на всички ключове
PS Ключовете вървят с поредни номера 1, 2, 3 и 4, които идват с колата при продажба. Всеки следващ ключ поръчан в BMW идва със следващ номер (напр. 5). По този начин можеш да разбереш дали за тази кола съществуват ключове за които не знаеш
Пиши какво ще ти кажат за кодировката интересно е дали могат да се "трият" ключове от регистрираните в компа на колата.
Аз мисля че чипа е еднакъв на всички ключове
PS Ключовете вървят с поредни номера 1, 2, 3 и 4, които идват с колата при продажба. Всеки следващ ключ поръчан в BMW идва със следващ номер (напр. 5). По този начин можеш да разбереш дали за тази кола съществуват ключове за които не знаеш

Липсващ EVS
Момчета,
беда ужасна ме сполетя - откраднаха ми колата докато спях спокойно (какъв наивник..)
Тръгнах да обикалям отчаян из квартала и я намерих зарязана на 4-500 метра на един паркинг...
Грешката ми беше, че звънях на полицията и сега не мога да си прибера колата от районното - бюрокрация.
Проблема ми обаче е свързан с друго - когато намерих колата, можех да дам на контакт и всичко светва, НО не можеше да запали. Аз лично не съм много грамотен, но дознателя каза, че липсва четеца от ключалката на стартера. Освен това е извадена пластмасовата ниша от ляво на волана. Според полицаите са откраднали 'някаква част, която разпознава ключа'. В последствие ми казаха, че въпросното нещо не може да се купи втора ръка и ще трябва оригинално. От Дару казаха, че се нарича EVS и се продава единствено в комплект с всички ключалки (които така или иначе са разбити..).
Цената обаче без монтажа е над 1000лв, което е малко притеснително - колата е на 400 000км и предпочитам да събирам за нова, отколкото да наливам такива суми - тоест търся по-евтин вариант.
Както споменах - колата ми още е в районното и дори не съм сигурен, че именно EVS-a е проблема.
Въпросите ми са следните:
1. Какви са вариантите да не е EVS-a ?
2. Ако е именно той, съществува ли начин да мина по тънко ?
3. Забелязах, че токовете не са наред и прозорците са по флегматични, единия даже спира преди да се затвори - ???? дали е трудно(скъпо) за оправяне ?
---
4. Ако EVS-а е толкова уникален, защо биха го взели ?
5. Защо му е на някой да открадне кола и да я зареже на няколко преки паркирана идеално (не е бутана).
В чудо се видях от тия мангали..
Помагайте ако можете.
Поздрави,
Веско
беда ужасна ме сполетя - откраднаха ми колата докато спях спокойно (какъв наивник..)
Тръгнах да обикалям отчаян из квартала и я намерих зарязана на 4-500 метра на един паркинг...
Грешката ми беше, че звънях на полицията и сега не мога да си прибера колата от районното - бюрокрация.
Проблема ми обаче е свързан с друго - когато намерих колата, можех да дам на контакт и всичко светва, НО не можеше да запали. Аз лично не съм много грамотен, но дознателя каза, че липсва четеца от ключалката на стартера. Освен това е извадена пластмасовата ниша от ляво на волана. Според полицаите са откраднали 'някаква част, която разпознава ключа'. В последствие ми казаха, че въпросното нещо не може да се купи втора ръка и ще трябва оригинално. От Дару казаха, че се нарича EVS и се продава единствено в комплект с всички ключалки (които така или иначе са разбити..).
Цената обаче без монтажа е над 1000лв, което е малко притеснително - колата е на 400 000км и предпочитам да събирам за нова, отколкото да наливам такива суми - тоест търся по-евтин вариант.
Както споменах - колата ми още е в районното и дори не съм сигурен, че именно EVS-a е проблема.
Въпросите ми са следните:
1. Какви са вариантите да не е EVS-a ?
2. Ако е именно той, съществува ли начин да мина по тънко ?
3. Забелязах, че токовете не са наред и прозорците са по флегматични, единия даже спира преди да се затвори - ???? дали е трудно(скъпо) за оправяне ?
---
4. Ако EVS-а е толкова уникален, защо биха го взели ?
5. Защо му е на някой да открадне кола и да я зареже на няколко преки паркирана идеално (не е бутана).
В чудо се видях от тия мангали..
Помагайте ако можете.
Поздрави,
Веско
Колега, електронния имобилайзер (EWZ Immobilizer System), който се вгражда фабрично в BMW представлява чип, инкорпориран в контактния ключ (наричан транспондер), който излъчва кодиран сигнал и антена (намираща се около патрона на контактния ключ) която приема този сигнал и я изпраща към устройство (трансивър) в имобилайзера. Ако трансивъра получи коректен кодиран сигнал, освобождава запалването, ако липсва сигнал или не е коректно кодиран, запалването се блокира.
До колкото разбирам контактния ключ е в теб и чипа си е в него (може да се провери от ключар без да се разглобява ключа)
Антената, която улавя сигнала сама по себе си не може да управлява сигнала (това е просто стандартен приемник) и е безмислено да се краде, ако липсва само тя (освен за резервна част)
Самия имобилайзер също е уникален и не става на друг автомобил
Съветвам те първо да провериш дали чипа ти е още в ключа
След това в оторизиран сервиз на BMW да се провери дали липсва само антената или е пипан и имобилайзера.
Това ще ти даде идея какво точно е правено по колата и какво да очакваш при положение, че се е стигнало до палене на двигателя без оригинален ключ
До колкото разбирам контактния ключ е в теб и чипа си е в него (може да се провери от ключар без да се разглобява ключа)
Антената, която улавя сигнала сама по себе си не може да управлява сигнала (това е просто стандартен приемник) и е безмислено да се краде, ако липсва само тя (освен за резервна част)

Самия имобилайзер също е уникален и не става на друг автомобил
Съветвам те първо да провериш дали чипа ти е още в ключа

След това в оторизиран сервиз на BMW да се провери дали липсва само антената или е пипан и имобилайзера.
Това ще ти даде идея какво точно е правено по колата и какво да очакваш при положение, че се е стигнало до палене на двигателя без оригинален ключ
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Имам въпрос за таблото на Е39 520i. И по конкретно за оборотомера. Та историята е такава разглобих си таблото и извадих стрелката на оборотомера обаче заедно с нея и едно като пружинка/намотана тел на такова ми приличаше/ и сега не отчита правилно! Това поправимо ли е?
за киломеража ми
колега имам едим голям вапрос киломеражами не работи смисал работи но не постояно обортомер и другите утери работят само скоростомера ми не работи при маллка скорост когато карам с нат 80 тогава почва да очита на малките предавки са6то не фонкционира мовели някакав савет или ако си от софия могали да ти го докарам да го погледнеш .благодаря ти предварително
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани