Чип за 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
turbo написа:...
Ето аз какво имам предвид. Пък може и да не съм прав, все пак съм много нов още.
http://cgi.ebay.com/92-94-BMW-E36-318is ... dZViewItem
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Mollov написа:Кажи честно.... за кво ти е тоя чип(с)?Ако верно искаш чипс - вземи си CHIO.... много е готин, пък и кола може да спечелиш
Т'ва е атмосферка.... за да изкараш макса от чипа, както вече ти казах, требе да я вкарваш в обороти и да си с добър въздушен филтър... или чисто нов стандартен, или спортен... че с повечето бензин, дето ше вкарва.... требе и въздух...тия (уж) 10-12 коня отгоре... я ги усетиш, я не.... замисли се реално дали има сми да даваш 200лв (примерно) за подобен "тунинг"...
Просто изразявам мнение, нищо повече
Еми за малко пари защо да не сложа, като няма да почупя двигател и ще харчи същото, а ако се кара нормално, даже по-малко. Само плюс може да има. Пък въобще не съм тръгнал с идеите за голям тунинг или да си мисля за разлика като на нафта с турбо. Ти сам си го казваш, че си върви. Да не би да имаш някви проблеми от тоя чип, сподели ако е така, тва е целта на темата.
P.S: гледам разни отзиви за is и казват, че почти нямало разлика и все още се чудя, гледам еку-то непипано и май май...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тя колата ми върви екстра.... ма нямам впечатления от "нормална" 318iS, че да ти дам преки впечатления и дали има разлика.... но принципно 10 коня за атмосферен двигател са кажи-речи нищо... особено когато говорим за 140 -> 150 PS. По-добре тия 2-300лв ги дай за нещо смислено по тая кола т.е. дето има сми да се направи 

- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
1. CHIO или не
разлика има, обаче требе и филтър задълже.
2. 300 лв платих за моя и се оказа прекалено много.
3. ЕФЕКТ
- при чип и скапан филтър ->Ядец нема вървеж ни при ниски ни при високи (318 ис на 17' с чип vs 318 ис на 15' без чип и двата с 100 октана -> равни) разход ...уджаст
- при чип и К&N филтър е дриго. Поема повече в ниските , ускорява повече във високите, стабилизира разхода.
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.

2. 300 лв платих за моя и се оказа прекалено много.
3. ЕФЕКТ
- при чип и скапан филтър ->Ядец нема вървеж ни при ниски ни при високи (318 ис на 17' с чип vs 318 ис на 15' без чип и двата с 100 октана -> равни) разход ...уджаст
- при чип и К&N филтър е дриго. Поема повече в ниските , ускорява повече във високите, стабилизира разхода.
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.
Питай Brezel
Питай Brezel и направо му поръчвай!Ако искаш може и прекъсвача да е на по-високи обороти!Гаранция няма да ти даде , но можеш да получиш множество препоръки от хора от форума включително и от мен!Но имай предвид , че без турбина ефекта няма да е голям!Успех!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Burningparis написа:
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.
Е, да, ако стила му на каране е кат твоя - трябва си



Но момента с "ограничителя" - според мен не трябва да се пипа, щото ше я изтървеш веднъж да излети над 7000 и ако не ти е много перфектен мотора ще стане билъ....
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
пусни едни лично на bravo да ти даде адреса на Кони, който прави чипа на неговата 318ис и на моята 325. може да му кажеш къде искаш прекъсвача, цената е 49 еу и 7 еу доставка до бг и пича е точен, за една година да чукна на дърво не съм имал проблеми с мотора а редовно ходи на 7200, качва ти се разхода на бензин но нали искаш да върви. до колкото знам и bravo е супер доволен от неговия чип.
не е въпроса колко коня ще качи а как ще се подобри throttle response и пъргавината, и вервай ми има голяма разлика
не е въпроса колко коня ще качи а как ще се подобри throttle response и пъргавината, и вервай ми има голяма разлика





- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Mollov написа:Burningparis написа:
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.
Е, да, ако стила му на каране е кат твоя - трябва си![]()
![]()
![]()




- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Не отказах се, по-добре за някоя броня да идат парите или нещо друго както посъветва колегата Mollov.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Burningparis написа:1. CHIO или неразлика има, обаче требе и филтър задълже.
2. 300 лв платих за моя и се оказа прекалено много.
3. ЕФЕКТ
- при чип и скапан филтър ->Ядец нема вървеж ни при ниски ни при високи (318 ис на 17' с чип vs 318 ис на 15' без чип и двата с 100 октана -> равни) разход ...уджаст
- при чип и К&N филтър е дриго. Поема повече в ниските , ускорява повече във високите, стабилизира разхода.
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.
колега да ти кажа моята като и отка4а филтъра и се побърква има възможност да са те избазикали...

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани