Чип за 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 10 Сеп 2007, 23:46

turbo написа:...

Ето аз какво имам предвид. Пък може и да не съм прав, все пак съм много нов още.
http://cgi.ebay.com/92-94-BMW-E36-318is ... dZViewItem

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 12 Сеп 2007, 20:30

Mollov написа:Кажи честно.... за кво ти е тоя чип(с)? :) Ако верно искаш чипс - вземи си CHIO.... много е готин, пък и кола може да спечелиш :)

Т'ва е атмосферка.... за да изкараш макса от чипа, както вече ти казах, требе да я вкарваш в обороти и да си с добър въздушен филтър... или чисто нов стандартен, или спортен... че с повечето бензин, дето ше вкарва.... требе и въздух... :) тия (уж) 10-12 коня отгоре... я ги усетиш, я не.... замисли се реално дали има сми да даваш 200лв (примерно) за подобен "тунинг"... :)

Просто изразявам мнение, нищо повече :)


Еми за малко пари защо да не сложа, като няма да почупя двигател и ще харчи същото, а ако се кара нормално, даже по-малко. Само плюс може да има. Пък въобще не съм тръгнал с идеите за голям тунинг или да си мисля за разлика като на нафта с турбо. Ти сам си го казваш, че си върви. Да не би да имаш някви проблеми от тоя чип, сподели ако е така, тва е целта на темата.

P.S: гледам разни отзиви за is и казват, че почти нямало разлика и все още се чудя, гледам еку-то непипано и май май...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Сеп 2007, 23:41

Тя колата ми върви екстра.... ма нямам впечатления от "нормална" 318iS, че да ти дам преки впечатления и дали има разлика.... но принципно 10 коня за атмосферен двигател са кажи-речи нищо... особено когато говорим за 140 -> 150 PS. По-добре тия 2-300лв ги дай за нещо смислено по тая кола т.е. дето има сми да се направи :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 13 Сеп 2007, 17:30

1. CHIO или не :mhihi: разлика има, обаче требе и филтър задълже.
2. 300 лв платих за моя и се оказа прекалено много.
3. ЕФЕКТ
- при чип и скапан филтър ->Ядец нема вървеж ни при ниски ни при високи (318 ис на 17' с чип vs 318 ис на 15' без чип и двата с 100 октана -> равни) разход ...уджаст
- при чип и К&N филтър е дриго. Поема повече в ниските , ускорява повече във високите, стабилизира разхода.

и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Питай Brezel

Мнение от Popov » 13 Сеп 2007, 17:35

Питай Brezel и направо му поръчвай!Ако искаш може и прекъсвача да е на по-високи обороти!Гаранция няма да ти даде , но можеш да получиш множество препоръки от хора от форума включително и от мен!Но имай предвид , че без турбина ефекта няма да е голям!Успех!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Сеп 2007, 18:40

Burningparis написа:
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.


Е, да, ако стила му на каране е кат твоя - трябва си :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Но момента с "ограничителя" - според мен не трябва да се пипа, щото ше я изтървеш веднъж да излети над 7000 и ако не ти е много перфектен мотора ще стане билъ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 13 Сеп 2007, 19:09

пусни едни лично на bravo да ти даде адреса на Кони, който прави чипа на неговата 318ис и на моята 325. може да му кажеш къде искаш прекъсвача, цената е 49 еу и 7 еу доставка до бг и пича е точен, за една година да чукна на дърво не съм имал проблеми с мотора а редовно ходи на 7200, качва ти се разхода на бензин но нали искаш да върви. до колкото знам и bravo е супер доволен от неговия чип.

не е въпроса колко коня ще качи а как ще се подобри throttle response и пъргавината, и вервай ми има голяма разлика ;)
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 807
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Cофия
Пол: Мъж
Кара: 320 I

Мнение от Burningparis » 13 Сеп 2007, 23:50

Mollov написа:
Burningparis написа:
и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.


Е, да, ако стила му на каране е кат твоя - трябва си :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:yammy: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 14 Сеп 2007, 0:16

Не отказах се, по-добре за някоя броня да идат парите или нещо друго както посъветва колегата Mollov.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Сеп 2007, 14:10

Burningparis написа:1. CHIO или не :mhihi: разлика има, обаче требе и филтър задълже.
2. 300 лв платих за моя и се оказа прекалено много.
3. ЕФЕКТ
- при чип и скапан филтър ->Ядец нема вървеж ни при ниски ни при високи (318 ис на 17' с чип vs 318 ис на 15' без чип и двата с 100 октана -> равни) разход ...уджаст
- при чип и К&N филтър е дриго. Поема повече в ниските , ускорява повече във високите, стабилизира разхода.

и треа да си готов за да сменяш частите дет ще амортизираш по-бързо.


колега да ти кажа моята като и отка4а филтъра и се побърква има възможност да са те избазикали... :(

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook