"Нормалния" теч на масло от клапана на EGR при TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 5.04.2006
Местоположение: Бургас

"Нормалния" теч на масло от клапана на EGR при TDS

Мнение от ivorunev » 06 Юли 2006, 20:31

След като пообиколих сервизите и навсякъде ми обясниха, че всички TDS-ки имали този проблем реших да попитам в клуба на знаещите.

:help: Уважаеми колеги какво мислите по казуса, разрешим ли е и дали наистина е нормално постоянно да си гледам мотора изцапан :?:

Благодаря предварително :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 07 Юли 2006, 11:24

обясни по подробно за къкво става въпрос , от къде е тоз теч

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 5.04.2006
Местоположение: Бургас

За EGR-a

Мнение от ivorunev » 09 Юли 2006, 20:14

В личната ми галерия има снимки - теча е от вентилационния отвор на вакуумния регулатор(червената стрелка) на клапана на EGR-a (в жълтия кръг)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 13 Юли 2006, 18:09

Теч е много силно казано ...
При мен е леко омаслено около пръстенчето само .......
Ако не е нещо грандиозно -не го закачай ... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 17 Апр 2007, 14:29

Колеги този EGR за какво служи? При мен маркучето което излиза от въпросният EGR се връзва с едно клапанче и след него има едно съвсем късо маркуче което се връзва с нещо като реленце, то въпросното "късо маркуче" м/у клапана и релето е запушено със нарочно сложена сачма! Защо е направено така???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Апр 2007, 14:36

Бате и аз имах подобен теч (ако може да се нарече теч - беше доста символичен) и затегнах металните пръстенчета леко. И вече няма и капка. Твоя е 6цилиндров , ама мисля че там са еднакви тръбичките ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 17 Апр 2007, 15:25

То че не е теч -не е! Ама капе направо върху алтернатора и.....бе май не е добре. И аз тези дни мисля да го лекувам ама още не съм измислил добър вариянт, ще пиша ако го :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 17 Апр 2007, 19:29

Колеги аз съм с Е34 ТДС и при мен омасляваше,но от както си изолирах EGR-a няма и грам прокапало масло в тази област

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 18 Апр 2007, 10:33

Колеги вчера дръпнах онова маркуче от клапана на EGR-а, и му турих една метална джаджа от чистачки! :D (сещате се!) Не съм затапил още металната тръбичка но се усеща значително подобрение в работата на мотора! Някак си по-бързо набира и не забива нос!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 18 Апр 2007, 23:40

bobolink написа:Колеги вчера дръпнах онова маркуче от клапана на EGR-а, и му турих една метална джаджа от чистачки! :D (сещате се!) Не съм затапил още металната тръбичка но се усеща значително подобрение в работата на мотора! Някак си по-бързо набира и не забива нос!


я го преведи какво си направил и защо :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.05.2007

Мнение от SOAD » 12 Сеп 2007, 15:19

BAI_DOBRI написа:Колеги аз съм с Е34 ТДС и при мен омасляваше,но от както си изолирах EGR-a няма и грам прокапало масло в тази област

Би ли ме светнал какво ще рече "изолирал" ? Аз имам същия проблем и в сервиза ми казаха "карай не се занимавай с глупости" ма ме дразни как тече.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: русе
Кара: 325tds

Мнение от suravia » 13 Сеп 2007, 21:57

това е система която връща недоизгорелите газове от аспоха в мотора(АБЕ КАРАЯ ДА СИ ЯДЕ ЛАЙНАТА).главно е за екологията.абе изолираите маркучетол

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 26.05.2005
Местоположение: Слънчака
Пол: Мъж
Кара: E91 330XD
Мечтае да кара: 280hp

Мнение от naz » 13 Сеп 2007, 22:43

карам 6месеца вече с изолиран клапан-призовавам всички да направят така-пада разхода и колата е мн пъргава вече-Гаранция!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 13 Сеп 2007, 23:20

може ли някои да снима точно маркучлето което трябва да се изкара или изолира там че да не стане некоя обърквация да клъцнем друго :mhihi:
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Сеп 2007, 23:49

bam-bam написа:може ли някои да снима точно маркучлето което трябва да се изкара или изолира там че да не стане некоя обърквация да клъцнем друго :mhihi:

Маркучето, което се изолира е черното със синята лента. Обаче трябва и самия клапан вътре да се затвори.
Линк към една тема в е34 - много подробно обяснено за клапана + снимки и методи за "лечение". :D
naz написа:карам 6месеца вече с изолиран клапан-призовавам всички да направят така-пада разхода и колата е мн пъргава вече-Гаранция!

Аз пък имам от 1 седмица, близо 500км и нищо...
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook