за и против джиповете
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
за и против джиповете
така... ще ви напиша една къса приказка-дилема.
всеки да си направи изводите...
имам един познат... той си има хубава жена. жената му кара 4.8ис. та въпросната жена един ден и светва зелено и тръгва на един светофар ама от дясно една друга жена със един форд експлорър не видяла че и светнало червено и както си била със 50км нацелва бмв-то от пасажерската страна...
та форд-о се сплесква добре отпред, възглавници изкачат, това онова... жената си строшва две ребра, има комоцио и тн. трябвало е половин час да я вадят със хидравликите щото вратата на форда не се отваряла.
жената на познатия ми я боли врата но сама си е слязла от камиона... бмв-то му е влязла вратата две педи но купето си е запазило геометрията и другите три врати се отварят и затварят без проблеми.
разни случайни мисли по случката
... ми ако жената е била във някаква нормална кола?
... ми ако детето й е било на задната седалка?
... всички плюят по джиповете, ама в такива случай не бихте ли искали да сте в джип?
други случайни мисли по въпроса?
всеки да си направи изводите...
имам един познат... той си има хубава жена. жената му кара 4.8ис. та въпросната жена един ден и светва зелено и тръгва на един светофар ама от дясно една друга жена със един форд експлорър не видяла че и светнало червено и както си била със 50км нацелва бмв-то от пасажерската страна...
та форд-о се сплесква добре отпред, възглавници изкачат, това онова... жената си строшва две ребра, има комоцио и тн. трябвало е половин час да я вадят със хидравликите щото вратата на форда не се отваряла.
жената на познатия ми я боли врата но сама си е слязла от камиона... бмв-то му е влязла вратата две педи но купето си е запазило геометрията и другите три врати се отварят и затварят без проблеми.
разни случайни мисли по случката
... ми ако жената е била във някаква нормална кола?
... ми ако детето й е било на задната седалка?
... всички плюят по джиповете, ама в такива случай не бихте ли искали да сте в джип?
други случайни мисли по въпроса?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
В такъв случай ми се иска да отида и да наритам другата жена с Форд-а, ако случайно не е наранена достатъчно
Ако става на въпрос и с джипове има доста изпогинали хора, иначе няма спор, че са по-здрави. По ниво на сигурност не винаги джиповете са върхът, една пета или седма серия на БМВ също е доста корава. Като цяло не харесвам джиповете
А тая овца не видяла червеното, а?
Ми в чии к*р гледа?



BMW only!
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
понеже следя темите за Х5 Х6 и сичките други Хиксове та се питам да не би Алекс да я е пуснал тая тема за да види какви са отзивите на феновете за посоката в която се развива БМВ сега демек позьор ли е съвременният бмв фен
или вместо поредната мега джипка иска да види в производство нешо което ще издуха
СЛР,Р8, 911 и повечето италиански спортистчета па и преди време тия Х драйв поклоници в Мюнхен нали искараха нещо напраено от бая карбон и алуминий и приличащо на форд фиеста кво стана с тая кола или е била прототип на X4M CSL GTR 



- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
По голяма кола = на по голяма сигорност.
При толкова много катастрфи и жертви се замислям и аз дали да не си взема някой шосеен джип
При толкова много катастрфи и жертви се замислям и аз дали да не си взема някой шосеен джип
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Тук, в България, искам да имам джип. Голям, дизелов, автоматик. За да мога спокойно да отивам сутрин от вкъщи до работата... в Лозенец. Идеалния център, където за да прекося една улица в момента с е36-цата трябва да тръгна по нея след което да си намеря достатъчно ниско и равно място за да обърна посоката и да продължа по пътя си...

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
с три ръце за ... друго си е да ти прават път като те видат толко голем и мощен ша и винаги има къде да се паркита и не ти пука къде спираш и къде се катериш без да потрошиш нещо отдолу 


http://www.euroncap.com/tests/bmw_x5_2003/157.aspx
Comments
From June 2003 the X5 has an intelligent seat belt reminder system fitted for the driver and front seat passenger to buckle up their seat belts. As a result, the X5 has been awarded extra points that now gives the car the five star crashworthiness rating. All the doors could be opened normally after the frontal test and intrusion levels were low. The restraint system caused fairly high loads on the driver's chest. The child restraints worked reasonably well but the pedestrian protection was dire.
Front impact
The body structure performed well with minimal distortion to the footwell and door aperture. Displacement of the foot pedals was also well controlled. However, the driver's chest and to a lesser extent the passenger's chest were loaded by the seat belt and both risked knee injury from contacting hard points behind the fascia. The center rear belt was a three point type that has been shown to give far superior protection to that of a lap belt alone. A good safety feature was that the center seat belt could not be used unless the hinged seat back was correctly latched.
Side impact
The X-5 performed well, as is typical of tall vehicles and its head- protecting airbag was effective. This was of the tubular type and proved more sensitive than a curtain airbag to the positioning of the driver’s head. However, this type of airbag does not protect passengers in the rear, although a rear head- protecting airbag is available as an option at extra cost.
Child-protection
Vehicle-specific ISOFIX seats were used forward-facing for both children. In the frontal impact both dummy heads were protected. In the side impact test neither child was protected. The 18-month-old experienced high neck loads in the frontal impact, which is often the case for young children sat forward-facing. Warnings against using a rear-facing restraint opposite an airbag were inadequate.
Pedestrian protection
High vehicles pose problems for pedestrians, especially children, and the X-5 is no exception. Its front is unfriendly and its bonnet top little better; a poor rating.
Едно Мини дава същата защита:
http://www.euroncap.com/tests/bmw_mini_2007/288.aspx
Comments
From June 2003 the X5 has an intelligent seat belt reminder system fitted for the driver and front seat passenger to buckle up their seat belts. As a result, the X5 has been awarded extra points that now gives the car the five star crashworthiness rating. All the doors could be opened normally after the frontal test and intrusion levels were low. The restraint system caused fairly high loads on the driver's chest. The child restraints worked reasonably well but the pedestrian protection was dire.
Front impact
The body structure performed well with minimal distortion to the footwell and door aperture. Displacement of the foot pedals was also well controlled. However, the driver's chest and to a lesser extent the passenger's chest were loaded by the seat belt and both risked knee injury from contacting hard points behind the fascia. The center rear belt was a three point type that has been shown to give far superior protection to that of a lap belt alone. A good safety feature was that the center seat belt could not be used unless the hinged seat back was correctly latched.
Side impact
The X-5 performed well, as is typical of tall vehicles and its head- protecting airbag was effective. This was of the tubular type and proved more sensitive than a curtain airbag to the positioning of the driver’s head. However, this type of airbag does not protect passengers in the rear, although a rear head- protecting airbag is available as an option at extra cost.
Child-protection
Vehicle-specific ISOFIX seats were used forward-facing for both children. In the frontal impact both dummy heads were protected. In the side impact test neither child was protected. The 18-month-old experienced high neck loads in the frontal impact, which is often the case for young children sat forward-facing. Warnings against using a rear-facing restraint opposite an airbag were inadequate.
Pedestrian protection
High vehicles pose problems for pedestrians, especially children, and the X-5 is no exception. Its front is unfriendly and its bonnet top little better; a poor rating.
Едно Мини дава същата защита:
http://www.euroncap.com/tests/bmw_mini_2007/288.aspx
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
Имаше една тема със снимки в форума X5world.com дано да я открия ..
Та в нея един собственик на Х5 беше споделил за катастрофа с новото му Е70 и колко бил щастлив ,че си е купил именно този модел защото според него с друга кола няма да е имал такива шансове ...
Даже мислил да пише писмо на БМВ с което да им благодари ,че са създали толкова сигурен автомобил и очакваше новото си Х5 след 2 седмици...
Edit:Ето я темата: http://www.x5world.com/x5-e70-forum/349 ... ight=crash
Та в нея един собственик на Х5 беше споделил за катастрофа с новото му Е70 и колко бил щастлив ,че си е купил именно този модел защото според него с друга кола няма да е имал такива шансове ...
Даже мислил да пише писмо на БМВ с което да им благодари ,че са създали толкова сигурен автомобил и очакваше новото си Х5 след 2 седмици...
Edit:Ето я темата: http://www.x5world.com/x5-e70-forum/349 ... ight=crash
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
BMW-X5 написа:....
Тоя се е оттървал и разбира се е доволен от защита осигурена от Х5-цата, но не всичко зависи от колата... Ако не греша (само прегледах текста и снимките) след обръщането ВСЕ ОЩЕ е бил на седалката

Сега по темата- за джиповете съм с колкото ръце имам.
Предимства:
1: По-висока позиция, следователно по-добра видимост към трафика
2: Трудно минава номера "Не те видях" след като караш нещо с размерите на камион. Не че няма и уникално кьорави идиоти на пътя които и Боинг 747 спрял пред тях няма да видят....
3: В известна степен по-голямата сигурност която предлагат. Поне са достатъчно големи и има място за деформации повече от една лека кола.
4: При тея пътища като лунен пейзаж какво да караш- Ферари Енцо

И няколко недостатъка:
1: Трудничко се кара джип в натоварен трафик- гледаш все да не размажеш някой...
2: Колкото са сигурни за мен, толкова са и опасни за другите. Само 1 пример: Тойота ЛендКруизер срещу Опел Корса- новият модел

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Адаш, те и колите ги правят здрави. Аз като видях на 5th Gear тоз тест между старо Волвото и некво Ренде ама от най малките направо ми разби всякакви фантазии за размер на коли и безопасност. Това че джипа е по безопасен е визуална илюзия според мен. Бих предпочел да съм Е60 от колкото в Х5 при катастрофа.
Има си и плюсове и минуси, но аз лично бих избрал колата всеки път.
А джипа според мене има 2 предназначения:
1. Ако ежедневието ти включва извънреден терен. . . снегове, ливади, софийски дупки. . и подобни.
2. Гъзария. Спираш Реиндж Роувъра пред Планетата, вътре дъни неква остра шукарийка. . ланеца един такъв голем, слизаш и влизаш
(Това беше майтап)
Между другото, вчера на пистата въртеше некъв Кайен Турбо. Освен че на правите звучеше като изтребител, по завоите седеше доста добре . . . но като го сравниш със Зед-4 или 330Ци (по нормалните от каквото беше там), дори и прилика няма.
Има си и плюсове и минуси, но аз лично бих избрал колата всеки път.
А джипа според мене има 2 предназначения:
1. Ако ежедневието ти включва извънреден терен. . . снегове, ливади, софийски дупки. . и подобни.
2. Гъзария. Спираш Реиндж Роувъра пред Планетата, вътре дъни неква остра шукарийка. . ланеца един такъв голем, слизаш и влизаш



Между другото, вчера на пистата въртеше некъв Кайен Турбо. Освен че на правите звучеше като изтребител, по завоите седеше доста добре . . . но като го сравниш със Зед-4 или 330Ци (по нормалните от каквото беше там), дори и прилика няма.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани