за и против джиповете

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

за и против джиповете

Мнение от alx » 13 Сеп 2007, 19:31

така... ще ви напиша една къса приказка-дилема.

всеки да си направи изводите...

имам един познат... той си има хубава жена. жената му кара 4.8ис. та въпросната жена един ден и светва зелено и тръгва на един светофар ама от дясно една друга жена със един форд експлорър не видяла че и светнало червено и както си била със 50км нацелва бмв-то от пасажерската страна...

та форд-о се сплесква добре отпред, възглавници изкачат, това онова... жената си строшва две ребра, има комоцио и тн. трябвало е половин час да я вадят със хидравликите щото вратата на форда не се отваряла.

жената на познатия ми я боли врата но сама си е слязла от камиона... бмв-то му е влязла вратата две педи но купето си е запазило геометрията и другите три врати се отварят и затварят без проблеми.

разни случайни мисли по случката

... ми ако жената е била във някаква нормална кола?
... ми ако детето й е било на задната седалка?
... всички плюят по джиповете, ама в такива случай не бихте ли искали да сте в джип?

други случайни мисли по въпроса?
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 2.04.2007

Мнение от BBN » 13 Сеп 2007, 19:40

1 - В БГ само с джип можеш да караш спокойно по нашите рабите пътища
2 - Хубаво е джипът да не е с ниско профилни :mhihi:

3 - BMW-тата са много здрави :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Сеп 2007, 19:43

И аз ще ви разпрявя една история,ама утре,че сега нямам време.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 13 Сеп 2007, 19:43

Не мога да открия снимка как един Ленд Круйзер удря Киа Соренто на едно кръстовище в Пловдив
И ми се губи кой беше на таван :uups: :uups:
Май беше Круизера :roll:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Сеп 2007, 19:46

В такъв случай ми се иска да отида и да наритам другата жена с Форд-а, ако случайно не е наранена достатъчно :evil: Ако става на въпрос и с джипове има доста изпогинали хора, иначе няма спор, че са по-здрави. По ниво на сигурност не винаги джиповете са върхът, една пета или седма серия на БМВ също е доста корава. Като цяло не харесвам джиповете :roll: А тая овца не видяла червеното, а? :evil: Ми в чии к*р гледа?
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 13 Сеп 2007, 20:10

понеже следя темите за Х5 Х6 и сичките други Хиксове та се питам да не би Алекс да я е пуснал тая тема за да види какви са отзивите на феновете за посоката в която се развива БМВ сега демек позьор ли е съвременният бмв фен :mhihi: или вместо поредната мега джипка иска да види в производство нешо което ще издуха :twisted: СЛР,Р8, 911 и повечето италиански спортистчета па и преди време тия Х драйв поклоници в Мюнхен нали искараха нещо напраено от бая карбон и алуминий и приличащо на форд фиеста кво стана с тая кола или е била прототип на X4M CSL GTR :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 13 Сеп 2007, 20:53

По голяма кола = на по голяма сигорност.
При толкова много катастрфи и жертви се замислям и аз дали да не си взема някой шосеен джип

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 13 Сеп 2007, 21:28

бях чел една класация за САЩ , факт е , че най-много хора са се пребили с джипове защото си мислят , че са в най-сигурното превозно средство и така надценяват възможностите и на себеси и на колата, а най-малко катастрофи и щети имало с лимозини като 7-та серия !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 13 Сеп 2007, 21:32

Това е като в секса - ти и да внимаваш,като друг не внимава пак става беля :mhihi:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Сеп 2007, 21:39

Тук, в България, искам да имам джип. Голям, дизелов, автоматик. За да мога спокойно да отивам сутрин от вкъщи до работата... в Лозенец. Идеалния център, където за да прекося една улица в момента с е36-цата трябва да тръгна по нея след което да си намеря достатъчно ниско и равно място за да обърна посоката и да продължа по пътя си...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 13 Сеп 2007, 23:03

с три ръце за ... друго си е да ти прават път като те видат толко голем и мощен ша и винаги има къде да се паркита и не ти пука къде спираш и къде се катериш без да потрошиш нещо отдолу :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 13 Сеп 2007, 23:19

http://www.euroncap.com/tests/bmw_x5_2003/157.aspx
Comments
From June 2003 the X5 has an intelligent seat belt reminder system fitted for the driver and front seat passenger to buckle up their seat belts. As a result, the X5 has been awarded extra points that now gives the car the five star crashworthiness rating. All the doors could be opened normally after the frontal test and intrusion levels were low. The restraint system caused fairly high loads on the driver's chest. The child restraints worked reasonably well but the pedestrian protection was dire.

Front impact
The body structure performed well with minimal distortion to the footwell and door aperture. Displacement of the foot pedals was also well controlled. However, the driver's chest and to a lesser extent the passenger's chest were loaded by the seat belt and both risked knee injury from contacting hard points behind the fascia. The center rear belt was a three point type that has been shown to give far superior protection to that of a lap belt alone. A good safety feature was that the center seat belt could not be used unless the hinged seat back was correctly latched.

Side impact
The X-5 performed well, as is typical of tall vehicles and its head- protecting airbag was effective. This was of the tubular type and proved more sensitive than a curtain airbag to the positioning of the driver’s head. However, this type of airbag does not protect passengers in the rear, although a rear head- protecting airbag is available as an option at extra cost.

Child-protection
Vehicle-specific ISOFIX seats were used forward-facing for both children. In the frontal impact both dummy heads were protected. In the side impact test neither child was protected. The 18-month-old experienced high neck loads in the frontal impact, which is often the case for young children sat forward-facing. Warnings against using a rear-facing restraint opposite an airbag were inadequate.

Pedestrian protection
High vehicles pose problems for pedestrians, especially children, and the X-5 is no exception. Its front is unfriendly and its bonnet top little better; a poor rating.

Едно Мини дава същата защита:
http://www.euroncap.com/tests/bmw_mini_2007/288.aspx

Е53 Фанатик
Аватар
Мнения: 1260
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: xDrive

Мнение от BMW-X5 » 13 Сеп 2007, 23:23

Имаше една тема със снимки в форума X5world.com дано да я открия ..
Та в нея един собственик на Х5 беше споделил за катастрофа с новото му Е70 и колко бил щастлив ,че си е купил именно този модел защото според него с друга кола няма да е имал такива шансове ...
Даже мислил да пише писмо на БМВ с което да им благодари ,че са създали толкова сигурен автомобил и очакваше новото си Х5 след 2 седмици...

Edit:Ето я темата: http://www.x5world.com/x5-e70-forum/349 ... ight=crash


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Мнение от ms » 14 Сеп 2007, 0:11

BMW-X5 написа:....

Тоя се е оттървал и разбира се е доволен от защита осигурена от Х5-цата, но не всичко зависи от колата... Ако не греша (само прегледах текста и снимките) след обръщането ВСЕ ОЩЕ е бил на седалката :arrow: човекът е бил с колан разбира се. А сега си представете да ви ударят с 130км/ч., да се преобърне колата и да не сте сложили колана....... Едва ли и 5 пъти повече въздушни възглавници ще ви оттърват без наранявания.

Сега по темата- за джиповете съм с колкото ръце имам.
Предимства:
1: По-висока позиция, следователно по-добра видимост към трафика
2: Трудно минава номера "Не те видях" след като караш нещо с размерите на камион. Не че няма и уникално кьорави идиоти на пътя които и Боинг 747 спрял пред тях няма да видят....
3: В известна степен по-голямата сигурност която предлагат. Поне са достатъчно големи и има място за деформации повече от една лека кола.
4: При тея пътища като лунен пейзаж какво да караш- Ферари Енцо :?:

И няколко недостатъка:
1: Трудничко се кара джип в натоварен трафик- гледаш все да не размажеш някой...
2: Колкото са сигурни за мен, толкова са и опасни за другите. Само 1 пример: Тойота ЛендКруизер срещу Опел Корса- новият модел :arrow: Много на 0 за Джипа, то Корса-та се познаваше само по табелката на багажника...
Изображение
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 14 Сеп 2007, 1:02

Адаш, те и колите ги правят здрави. Аз като видях на 5th Gear тоз тест между старо Волвото и некво Ренде ама от най малките направо ми разби всякакви фантазии за размер на коли и безопасност. Това че джипа е по безопасен е визуална илюзия според мен. Бих предпочел да съм Е60 от колкото в Х5 при катастрофа.

Има си и плюсове и минуси, но аз лично бих избрал колата всеки път.

А джипа според мене има 2 предназначения:
1. Ако ежедневието ти включва извънреден терен. . . снегове, ливади, софийски дупки. . и подобни.

2. Гъзария. Спираш Реиндж Роувъра пред Планетата, вътре дъни неква остра шукарийка. . ланеца един такъв голем, слизаш и влизаш :mhihi: :mhihi: :mhihi: (Това беше майтап)



Между другото, вчера на пистата въртеше некъв Кайен Турбо. Освен че на правите звучеше като изтребител, по завоите седеше доста добре . . . но като го сравниш със Зед-4 или 330Ци (по нормалните от каквото беше там), дори и прилика няма.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook