Два проблема
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Два проблема
Здравейте на всички!
Някой знае ли защо винаги когато запаля колата и се включва климатроника и дали може да се направи да не се включва!
Другият ми проблем е, че около 2200 оборота се чува едно неприятно свирене отпред, дали е някакъв ремък или верига, или е възможно да е от турбото. Свиренето го има само около 2200 оборота, преди и след това го няма .
Някой знае ли защо винаги когато запаля колата и се включва климатроника и дали може да се направи да не се включва!
Другият ми проблем е, че около 2200 оборота се чува едно неприятно свирене отпред, дали е някакъв ремък или верига, или е възможно да е от турбото. Свиренето го има само около 2200 оборота, преди и след това го няма .
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Колега, не си обяснил добре, предполагам. Не ти се включва компресора, а ти светва дисплея на климатроника и вентилатора духа, на степента на която си го оставил последния път. Мисля, че е това е нормално, въпреки че съм виждал Е36, на която не свети като запалиш, а трябва да го включиш с + или -.
Never mistake motion for action...
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
За свиренето може да е турбото,или някой лагер(на генератор или водна помпа),но според мен ако е лагер би трябвало да се 4ува и на ниски обороти.Ако се 4ува и при форсирване на празен ход,накарай някой да форсира до нужните обороти отвори капака и се ослу6ай от каде се 4ува
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Нормално е това с климатроника и моя е по същия начин. Като го изгасиш и следващия път като подадеш контакт се стартира и духа на най-ниска степен. Мисля, че някои след 96-та не са така, щото преди гледах 1 318-ка 96 и нейния трябваше да натиснеш +/- да тръгне.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани