Два проблема

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Два проблема

Мнение от leo^^ » 13 Сеп 2007, 9:35

Здравейте на всички!
Някой знае ли защо винаги когато запаля колата и се включва климатроника и дали може да се направи да не се включва!
Другият ми проблем е, че около 2200 оборота се чува едно неприятно свирене отпред, дали е някакъв ремък или верига, или е възможно да е от турбото. Свиренето го има само около 2200 оборота, преди и след това го няма .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 13 Сеп 2007, 11:29

За да се включва при всяко палене сигурно има залепнало реле

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 13 Сеп 2007, 11:35

Ами ако е залепнало реле според мен би трябвало да не може и да се спира!Или греша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 13 Сеп 2007, 11:46

от копчето да го изключиш пробвал ли си :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 13 Сеп 2007, 11:47

Колега, не си обяснил добре, предполагам. Не ти се включва компресора, а ти светва дисплея на климатроника и вентилатора духа, на степента на която си го оставил последния път. Мисля, че е това е нормално, въпреки че съм виждал Е36, на която не свети като запалиш, а трябва да го включиш с + или -.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 13 Сеп 2007, 12:25

Да духа със степента на която сам го оставил, но ако примерно го изключа преди да загася двигателя, след като го запаля запчва да духа на най-ниската степен.Според мен не би трябвало да е така, не намирам логика да се включва вентилатора(или климатика).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 13 Сеп 2007, 12:26

За свиренето може да е турбото,или някой лагер(на генератор или водна помпа),но според мен ако е лагер би трябвало да се 4ува и на ниски обороти.Ако се 4ува и при форсирване на празен ход,накарай някой да форсира до нужните обороти отвори капака и се ослу6ай от каде се 4ува

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 4.07.2007

Мнение от leo^^ » 13 Сеп 2007, 12:57

Да на празен ход пак свири, но не може да се чуе точно от каде идва.Ще я откарам на майстор за да я разглобят отпред и да видим.Ако някой има други идеи за причината може да сподели

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 13 Сеп 2007, 13:58

Нормално е това с климатроника и моя е по същия начин. Като го изгасиш и следващия път като подадеш контакт се стартира и духа на най-ниска степен. Мисля, че някои след 96-та не са така, щото преди гледах 1 318-ка 96 и нейния трябваше да натиснеш +/- да тръгне.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook