сериозен проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

сериозен проблем

Мнение от prosto_pi4 » 12 Сеп 2007, 20:29

Абе сменил съм почти всичко - виско , перка, термостат и като я вкарам в високи обороти на 3 и 4 скорост и почва да загрява.Всичко започна преди месец по пътя за Варна - като вдигна 160 и почва да загрява, като отпусна газта и охлажда.Сега като почна да изпреварвам примерно по магистралата и я вкарам по продължително време във високи обороти и се почва.Направо ми писна - мислех че е от термостата - ама онзи ден го смених и никва промяна нямаше.Сега се чудя от водна помпа ли е , некви боклуци да не са влезли в радиатора и от там да загрява- знам ли. Ако някой има някакво обяснение го моля да го напише, пък аз ще по4ерпя. :bchug:
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 12 Сеп 2007, 20:45

Според мен си избързал с термостат, той е по лесен за диагностика, разбира се и там има едно НО , например да не отваря напълно. Ами остава ти водна помпа или запушен радиатор, сменил си антифриза ,нали... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

сериозен проблем

Мнение от prosto_pi4 » 12 Сеп 2007, 21:29

Да и антифриза е сменен и той е хубав не е некав калпав.Следват други смени:)
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 12 Сеп 2007, 22:25

Витлото на помпата вероятно превърта на високи обороти.Винаги
така почва проблема.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 12 Сеп 2007, 23:40

bmwdriver написа:Витлото на помпата вероятно превърта на високи обороти.Винаги
така почва проблема.

mnogo si prav kolega.to4no tam e problema

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Мнение от BaHka » 12 Сеп 2007, 23:56

При мен беше запушен радиатор. Какво ли нямаше вътре-утайки,силикон, някакви твърди частици...Не е лошо да го смъкнеш, да го отвориш и да го почистиш внимателно. Това е моят съвет. Поне при мен имаше ефект.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Мнение от prosto_pi4 » 13 Сеп 2007, 18:12

sachs написа:
bmwdriver написа:Витлото на помпата вероятно превърта на високи обороти.Винаги
така почва проблема.

mnogo si prav kolega.to4no tam e problema

Тва витло на водната помпа ли е ?И трябва да сменя водната помпа така ли да го разбирам?
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Сеп 2007, 19:42

Точно така ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook