Спадане на гуми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Спадане на гуми
Случая ми е следния - преди около 10 дни си купих 2 задни"нови"
втора употреба гуми Пирели 215/45/17 - много запазени, дори бодличките отстрани още им стоят. При смяната накарах да ми проверят и съответно изправят и четирите джанти. Проблема дойде след 5 дни - задните"нови" гуми спаднали до джанта. Отивам на вулканизатор с идеята че едва ли не някой ми ги е нарязал и човека казва че им няма нищо - свали ги от джантите, огледа ги - нищо. Почисти пак джантите, сложи гумите, след като ги напомпи ги пуска във вода/предполагам/ и нищо от никъде не издиша. Пет дни по-късно т.е. днес пак същото само че едната до джанта другата до 1,2. Някой може ли да ме насочи къде да търся проблема? Ще съм ви много благодарна. 


Винтилите ги мокриха с вода и уж нищо им нямало. Интересното е че със старите гуми нямах абсолютно никакви проблеми - не ми спадаха грам. А за спадането - това ми беше първата мисъл, но след днешния случай вече се съмнявам да е така, защото и капачките са си на мястото. Не вярвам някой да ми спадне гумите и после да си завие капачките - не че е невъзможно
Просто незнам 


не вярвам да е проблем някой да ти спадне гумите още повече разбирам, че си момиче - някой "МЪЖ" ще ги е спуснал 

Последна промяна euroto на 08 Сеп 2007, 20:06, променена общо 1 път

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Колежке ако резервната гума ти е на джанта със същия размер смени "новата" на джантата от резервната. Ако продължи да спада причината е в гумата или монтажа, ако спре да спада причината е в "изправените и почистени" джанти или вентилите.
По принцип можеш да пробваш и с някоя (или двете) предни. Така поне ако някой местен гларус се набутва да "помпи гумите" няма да знае че джантите са разменени
Малко е връткава работата а и струва пари ама иначе има да гадаеш и да спонсорираш майстори всякакви до ........
По принцип можеш да пробваш и с някоя (или двете) предни. Така поне ако някой местен гларус се набутва да "помпи гумите" няма да знае че джантите са разменени



Малко е връткава работата а и струва пари ама иначе има да гадаеш и да спонсорираш майстори всякакви до ........
..........
не казвам че съм прав,обаче аз тая работа съм я бачкал,значи ако на гумата има няколко дупки от игли е трудно за намиране и за оправане.Пирелито,от други хора съм чувал,много бързо им излизат телчетата по протектора,съответно спада бавно и няма откриване.Просто дупките са неоткриваеми,гумите затова сигурно са и продадени.
tsb_bg написа:Колежке ако резервната гума ти е на джанта със същия размер смени "новата" на джантата от резервната. Ако продължи да спада причината е в гумата или монтажа, ако спре да спада причината е в "изправените и почистени" джанти или вентилите.
По принцип можеш да пробваш и с някоя (или двете) предни. Така поне ако някой местен гларус се набутва да "помпи гумите" няма да знае че джантите са разменени![]()
![]()
![]()
Малко е връткава работата а и струва пари ама иначе има да гадаеш и да спонсорираш майстори всякакви до ........
Проблема е че резерваната е 15-ка. А за монтажа и изправянето ходих в два различни вулканизатора, не вярвам и на двете места да не са успели да се справят. Замислям се да не би колегата да е прав и да има някакви малки дупчици, които не могат да се открият

Ами точно де - слагаш "новата" гума на джанта на която до сега не си имала проблем и како пуска значи е гумата а дали са телове, бордове или друго е друг въпрос.
Мисля си че след като си купила вече две гуми няма просто да ги изхвърлиш без дапровериш всичко. Но ако са теловете както казва колеата май няма лек.
Можеш да пробваш тези препарати за лепене на безкамерни гуми без демонтаж. Те се впръскват през вентила, кара се известно време за да се разпредели течността по цялата вътрешна повърхност и да се втвърди. Нямам личен опит ама уж вършели работа .
Мисля си че след като си купила вече две гуми няма просто да ги изхвърлиш без дапровериш всичко. Но ако са теловете както казва колеата май няма лек.
Можеш да пробваш тези препарати за лепене на безкамерни гуми без демонтаж. Те се впръскват през вентила, кара се известно време за да се разпредели течността по цялата вътрешна повърхност и да се втвърди. Нямам личен опит ама уж вършели работа .
Благодаря за съвета - ако не помогне друго и това ще пробвам. Днес ми казаха че може да е от винтилите - по принцип като се сменяло гумата се сменяли и винтилите, защото нещо се откъртвали в основата/доколкото разбрах/ и като тръгнеш изпускали по малко въздух. Мой приятел имал подобен проблем и се оказало това. Още утре ще отида да ги проверят - искренно се надявам да е това и да се реши проблема. Ако не е това ще пробвам и другите неща, които ми казахте. Благодаря още веднъж
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани