Алтернатор?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Новини
 - 
				
			 
Алтернатор?
Момци, моля някой, който фабрично е с повечко ел. екстри в колата си да ми каже с какъв алтернатор му е колата...  
 За ампеража става въпрос. 
Мерси предварително
П.С. Интересува ме за четирицилиндрови Е30-ки, защото шестаците май по-принцип излизат с по-силни алтернатори.
			
		Мерси предварително
П.С. Интересува ме за четирицилиндрови Е30-ки, защото шестаците май по-принцип излизат с по-силни алтернатори.
- Turboman
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1041
 - Регистриран на: 15.08.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
 - Мечтае да кара: нещо с турбо
 - Детайли за колата: телефон
 
Ток ли ти недостига?
Направи една профилактика на алтернатора (четки и проверка на клемите) и всичко ще се оправи
			
		Направи една профилактика на алтернатора (четки и проверка на клемите) и всичко ще се оправи
- Новини
 - 
				
			 
Turboman написа:Ток ли ти недостига?
Направи една профилактика на алтернатора (четки и проверка на клемите) и всичко ще се оправи
Не става въпрос дали ми стига тока или не. Просто колата фабрично е била без ел. екстри. Сега обаче консуматорите са много повече и се чудя дали да не слога друг алтернатор. Затова ми трябва ампеража на алтернаторите на колегите, които са с ел. пакети.
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Асене, аз до колкото съм гледал проспекти и каталози на Алтернаторите съм виждал че различни по мощност алтернатори се монтират на различните двигатели, но не и в зависимост от екстрите 
Виж при некоя по-модерна кола дето има като опций телевизори, двд-та, сателитки и секви подгрявания и електрически корекций може би има разлика, но при Е30 няма със сигурност
			Виж при некоя по-модерна кола дето има като опций телевизори, двд-та, сателитки и секви подгрявания и електрически корекций може би има разлика, но при Е30 няма със сигурност
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
ми я и аз да питам има ли разлика в динамото на м20б20 и м10б18
тоест дали мога да позлвам това от м10ката на ма20ката
			
		тоест дали мога да позлвам това от м10ката на ма20ката
- bmwdriver
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 4859
 - Регистриран на: 7.02.2003
 - Местоположение: София
 - Кара: на 1,6 бара
 - Мечтае да кара: 911
 
Виж колко ампера ти е алтернатора и сложи по-голям акумулатор  
 
На Е36 320 се слага 65 или 75 ампера според екстрите.
			
		На Е36 320 се слага 65 или 75 ампера според екстрите.
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
И много зависи каква марка е акумулатора 
 Щото български 75 амперчасов отговаря на 60 амперчаса хубав 
 
Ако купуваш акумулатор взимай "Искра" Много бесни!!!
М/у другото мен като не ми беше в ред акумулатора и се чудех що като караме по Витоша нагоре зимата и фаровете почват да ми жълтеят, парното не мое да духа така силно, подгряването на задното стъкло нещо го нема! Даже муизиката нещеше да работи добре и като постоя на едно место повече време така да кълца на парно, фарове, подгряване стъкло/седалки и т.н. и после нема палене
 Сменявах алтернатори щуротий, накрая купих една голяма "Искра" и всичко е ТОК! Нема мърданката ако ще и банциг да включа  
			Ако купуваш акумулатор взимай "Искра" Много бесни!!!
М/у другото мен като не ми беше в ред акумулатора и се чудех що като караме по Витоша нагоре зимата и фаровете почват да ми жълтеят, парното не мое да духа така силно, подгряването на задното стъкло нещо го нема! Даже муизиката нещеше да работи добре и като постоя на едно место повече време така да кълца на парно, фарове, подгряване стъкло/седалки и т.н. и после нема палене
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- THE DUNK MACHINE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 833
 - Регистриран на: 4.02.2004
 - Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
 - Пол: Мъж
 - Кара: KIA
 - Мечтае да кара: E39 M5
 
Моята йеска има фабрично ел. стъкла, огледала и шибидах (няма климатик и хидравлика на волана ако има значение) и алтернатора ми е BOSCH - на него пише: 14V 23/65A.
			
		- Turboman
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1041
 - Регистриран на: 15.08.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
 - Мечтае да кара: нещо с турбо
 - Детайли за колата: телефон
 
Хацо, разлика има само когато са с климатик, тогава слагат по-силни алтернатори, нема ли климатик, боли ги за другите екстри 
 
ПС Диляне, в мнооооооооооооого голяма грешка си относно искрата. Най-дбория БГ акумулатор е МОНБАТ. Навремето карах само с искра, изкарваха точно по една година и кат си намеря гаранцията отивам да ми го сменят. От 3 години съм на Монбат и на която кола съм сложил, несъм барал. Само е30ката ми е с искра в момента и ячакам всеки момент да клекне, а е на 1.5 завещана от стария собственик
			
		ПС Диляне, в мнооооооооооооого голяма грешка си относно искрата. Най-дбория БГ акумулатор е МОНБАТ. Навремето карах само с искра, изкарваха точно по една година и кат си намеря гаранцията отивам да ми го сменят. От 3 години съм на Монбат и на която кола съм сложил, несъм барал. Само е30ката ми е с искра в момента и ячакам всеки момент да клекне, а е на 1.5 завещана от стария собственик
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
MONBAT !!!  
  И моят изкара година, а още си е много добър 
  Нека колегите от Монтана да кажат, те имат информация "от кухнята" 
			BMW only!
		- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
sonny написа:Хацо, разлика има само когато са с климатик, тогава слагат по-силни алтернатори, нема ли климатик, боли ги за другите екстри![]()
ПС Диляне, в мнооооооооооооого голяма грешка си относно искрата. Най-дбория БГ акумулатор е МОНБАТ. Навремето карах само с искра, изкарваха точно по една година и кат си намеря гаранцията отивам да ми го сменят. От 3 години съм на Монбат и на която кола съм сложил, несъм барал. Само е30ката ми е с искра в момента и ячакам всеки момент да клекне, а е на 1.5 завещана от стария собственик
Абе Сони не знам, мойте впечатления са други
Въпроса е че аз на мен си вервам повече отколкото на другите
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- valentino
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 20.03.2005
 - Местоположение: Враца
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 320
 - Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
 
Тия сегашните Монбат едва ли са толкова здрави.Моя е на 3 години и още е редовен.Обаче като ги пуснаха Монбатските за първи път си купих един.Тогава имах Е21 323.Акумулатора изкара само 8 години,смени три коли и накрая се предаде.
			Megasquirt & Megaview user
		
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			

