Тези от вас с ел. перка вместо виско...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Тези от вас с ел. перка вместо виско...

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2007, 19:41

Казуса е следния, трябва ми информация на M43 1.8i при каква температура отваря термостата ,някои ако е сменял или знае да помогне.. :help:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Сеп 2007, 20:32

95 градуса
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Сеп 2007, 21:05

трее ти датчик от 316/компот/ или е30/320ис или м3/ ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 07 Сеп 2007, 21:48

а за М50 Б25 какъв датчик ще ми трябва

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Сеп 2007, 22:16

За справка - и моя термостат (с който дойде колата) отваряше на 95С.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Сеп 2007, 22:16

t_andonov написа:а за М50 Б25 какъв датчик ще ми трябва

температурен, маслен, на хол, какъвто си избереш :weed:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2007, 22:30

Няма да махам виското ,помагам на приятел.
И по аутодата го дават 95 (и моят е такъв), но пък датчика за перката е на 88-90 ,не помня точно , това не е ли малко в разрез ако се сложи на 95градуса..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Сеп 2007, 22:32

ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Мнение от na4o1978 » 07 Сеп 2007, 22:47

колеги колата е с една перка за климата и двигатела
дай му гас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 07 Сеп 2007, 22:47

Stanchev написа:ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата :mhihi:


моторчето 1.8 М43 без виско , термостат на колко отваря ,това търся...
датчика включва перката на 90 градуса...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 07 Сеп 2007, 22:57

а не може ли да се направи перката на климатика да охлажда и двигателя :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Мнение от na4o1978 » 07 Сеп 2007, 23:05

ама тя така и действа
дай му гас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Сеп 2007, 8:30

Le Transporteur написа:
Stanchev написа:ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата :mhihi:


моторчето 1.8 М43 без виско , термостат на колко отваря ,това търся...
датчика включва перката на 90 градуса...

къде ги мериш тия 90 градуса? с електронен термометър на корпуса на термостата ли?
датчика на радиатора е на 2 степени без значение дали има клима или не. 2 различни датчика са (с клима и без), но са двустепенни и двата и градусите са 80/88 за първа и втора степен.

а термостата си го дават да отваря на 95 градуса наистина.
има някаква логика вентилатора да забива втора степен преди да е отворил термостата, щом нема виско :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Сеп 2007, 18:02

Сменихме термостата ,стария беше на 95 такъв и взехме.Бяха счупени пластмасовите щипки на кожуха ,които държат самия термостат, иска ми се да ги вадим дано ги намерим в радиатора, преди да са направили беля..
Станчев, 90 градуса пише на самия датчик(има клима) , не ги меря, при мен с виско и клима е на 99 градуса, този надпис атестат ли е или не е ...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 09 Сеп 2007, 15:41

Температурата при термостата е по-висока отколкото при датчика за перката ако е на радиатора.
За да стигне до него водата минава по маркучите и през част от радиатора и се охлажда разбира се :). При 95 градуса до термостата имате доста по-нисичка температура на водата в радиатора. А и термостата почва да отваря 2-3 градуса преди 95 а на 95 е номинално отворен.
Не си мъчете мозъците да мислите кой датчик е подходящ и кой не :) това си е написано в каталозите. Просто спазвайте това което е написано. А инъче температурите на датчици и термостати зависят от мотора и конструкцията на охладителната система.
При мен датчика за перката е на главата и е на 101 градуса :).

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook