Тези от вас с ел. перка вместо виско...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Тези от вас с ел. перка вместо виско...
Казуса е следния, трябва ми информация на M43 1.8i при каква температура отваря термостата ,някои ако е сменял или знае да помогне.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
трее ти датчик от 316/компот/ или е30/320ис или м3/ 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
t_andonov написа:а за М50 Б25 какъв датчик ще ми трябва
температурен, маслен, на хол, какъвто си избереш


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Няма да махам виското ,помагам на приятел.
И по аутодата го дават 95 (и моят е такъв), но пък датчика за перката е на 88-90 ,не помня точно , това не е ли малко в разрез ако се сложи на 95градуса..
И по аутодата го дават 95 (и моят е такъв), но пък датчика за перката е на 88-90 ,не помня точно , това не е ли малко в разрез ако се сложи на 95градуса..
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Stanchev написа:ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата
моторчето 1.8 М43 без виско , термостат на колко отваря ,това търся...
датчика включва перката на 90 градуса...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Le Transporteur написа:Stanchev написа:ами разясни каква е колата на приятеля ти, с какъв мотор, с какъв ТОЧНО датчик и какво иска да промени, че така на сляпо...
да не е сменял радиатор от по-старите и да е останал датчика? и са да се чуди какво да прави с термостата
моторчето 1.8 М43 без виско , термостат на колко отваря ,това търся...
датчика включва перката на 90 градуса...
къде ги мериш тия 90 градуса? с електронен термометър на корпуса на термостата ли?
датчика на радиатора е на 2 степени без значение дали има клима или не. 2 различни датчика са (с клима и без), но са двустепенни и двата и градусите са 80/88 за първа и втора степен.
а термостата си го дават да отваря на 95 градуса наистина.
има някаква логика вентилатора да забива втора степен преди да е отворил термостата, щом нема виско


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Сменихме термостата ,стария беше на 95 такъв и взехме.Бяха счупени пластмасовите щипки на кожуха ,които държат самия термостат, иска ми се да ги вадим дано ги намерим в радиатора, преди да са направили беля..
Станчев, 90 градуса пише на самия датчик(има клима) , не ги меря, при мен с виско и клима е на 99 градуса, този надпис атестат ли е или не е ...
Станчев, 90 градуса пише на самия датчик(има клима) , не ги меря, при мен с виско и клима е на 99 градуса, този надпис атестат ли е или не е ...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Температурата при термостата е по-висока отколкото при датчика за перката ако е на радиатора.
За да стигне до него водата минава по маркучите и през част от радиатора и се охлажда разбира се
. При 95 градуса до термостата имате доста по-нисичка температура на водата в радиатора. А и термостата почва да отваря 2-3 градуса преди 95 а на 95 е номинално отворен.
Не си мъчете мозъците да мислите кой датчик е подходящ и кой не
това си е написано в каталозите. Просто спазвайте това което е написано. А инъче температурите на датчици и термостати зависят от мотора и конструкцията на охладителната система.
При мен датчика за перката е на главата и е на 101 градуса
.
За да стигне до него водата минава по маркучите и през част от радиатора и се охлажда разбира се

Не си мъчете мозъците да мислите кой датчик е подходящ и кой не

При мен датчика за перката е на главата и е на 101 градуса

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани