Реших да нулирам Инспекшън-а и ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Реших да нулирам Инспекшън-а и ....

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 12:02

Колата е 1993 Е36 318ис, направих всичко както пише в форума. Една жичка на късо пин 7 и 19, вкарах ключа, дадох на контакт и ресетнах Инспекшън и часовника, вече не се появяват, обаче 5те зелени барчета светат винаги като паля. Въпроса е как да ги рестартирам и тях?
:help:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Сеп 2007, 12:04

:mhihi:
те така си светят и постепенно гаснат с изминаване на километрите и приближаване на следващата смяна на маслото
резетнал си всичко, няма какво повече да правиш

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 12:08

Незнаех, защото като светеше инспекшън светеше и само едно барче(или две не си спомням но не повече). Мерси все пак за инфото :) Абе маи светеха повече
Последна промяна mikosh на 07 Сеп 2007, 12:09, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 07 Сеп 2007, 12:08

идеята е че като изгаснат всичките, значи трябва да смениш маслото. Ти обаче не ги гледай, а си го сменяй на 8-10 хил.км. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Мнение от martoto » 07 Сеп 2007, 12:22

izzzo написа:идеята е че като изгаснат всичките, значи трябва да смениш маслото. Ти обаче не ги гледай, а си го сменяй на 8-10 хил.км. ;)


Да, те специалистите от BMW само щото са нямали какво да правят са измислили тая система отчитаща средно натоварване на двигателя спрямо пробега и предлагаща оптимален момент за подмяна на маслото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 07 Сеп 2007, 15:17

martoto написа:Да, те специалистите от BMW само щото са нямали какво да правят са измислили тая система отчитаща средно натоварване на двигателя спрямо пробега и предлагаща оптимален момент за подмяна на маслото.

Искаш да ми кажеш, че едно полусинтетично масло с неясен произход (с каквото карат повечето) ще си запази свойствата при изминати 15-16-18 хил.км? Аз си го сменявам на максимум 10к(10w60 пълна синтетика) пък ти чакай да изгаснат лампите...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook