Реших да нулирам Инспекшън-а и ....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
Реших да нулирам Инспекшън-а и ....
Колата е 1993 Е36 318ис, направих всичко както пише в форума. Една жичка на късо пин 7 и 19, вкарах ключа, дадох на контакт и ресетнах Инспекшън и часовника, вече не се появяват, обаче 5те зелени барчета светат винаги като паля. Въпроса е как да ги рестартирам и тях?


- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
Незнаех, защото като светеше инспекшън светеше и само едно барче(или две не си спомням но не повече). Мерси все пак за инфото
Абе маи светеха повече

Последна промяна mikosh на 07 Сеп 2007, 12:09, променена общо 1 път
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
izzzo написа:идеята е че като изгаснат всичките, значи трябва да смениш маслото. Ти обаче не ги гледай, а си го сменяй на 8-10 хил.км.
Да, те специалистите от BMW само щото са нямали какво да правят са измислили тая система отчитаща средно натоварване на двигателя спрямо пробега и предлагаща оптимален момент за подмяна на маслото.

martoto написа:Да, те специалистите от BMW само щото са нямали какво да правят са измислили тая система отчитаща средно натоварване на двигателя спрямо пробега и предлагаща оптимален момент за подмяна на маслото.
Искаш да ми кажеш, че едно полусинтетично масло с неясен произход (с каквото карат повечето) ще си запази свойствата при изминати 15-16-18 хил.км? Аз си го сменявам на максимум 10к(10w60 пълна синтетика) пък ти чакай да изгаснат лампите...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани