РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
Здравеите искам да попита БМВ-тата 316, 318, 320 казват че патели от разпределителен вал. Вие какво мнение ще кажете. Искам да си взема някаква 318-ка, ама незнам как са от към това дето написах.
БЛАГОДАРЯ
БЛАГОДАРЯ
- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is) моторите знам че го има тоя проблем, но той се проявава чак над 200-250хил. пробек. Просто вала се износва. Освен ако не набараш някоя М42, която е мн изцедена и не са се грижили за нея добре - може да наблюдаваш този проблем по-рано
В немските форуми чета че почти всички М42 идва времето когато вала се сменя. Надявам се за мойта още не е дошло!

В немските форуми чета че почти всички М42 идва времето когато вала се сменя. Надявам се за мойта още не е дошло!
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
сега чакай ти си се пак с два вала...
и ми с струва че това което си чел е за М40
а М42 като твоя е достакорав мотор....
и ми с струва че това което си чел е за М40
а М42 като твоя е достакорав мотор....
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
така е ама аз поне незнам М42 да е толкова зле...
виж за М40 сички знаят... както и аз съм го сменял вала един път вече..
виж за М40 сички знаят... както и аз съм го сменял вала един път вече..
- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
Важното е че ако вала е прецакан, като седнеш и я запалиш и отвориш капака ще го усетиш веднага, само като чуеш как работи двигателя. Ако е само износен трябва да я покараш малко, да усетиш как върви
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Общо взето се говорят глупости,и то на кило
Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете няма
Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30

Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете няма

mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)
Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is) моторите знам че го има тоя проблем, но той се проявава чак над 200-250хил. пробек. Просто вала се износва. Освен ако не набараш някоя М42, която е мн изцедена и не са се грижили за нея добре - може да наблюдаваш този проблем по-рано![]()
В немските форуми чета че почти всички М42 идва времето когато вала се сменя. Надявам се за мойта още не е дошло!
баси ,аз се чудех тая моята защо до ходи до 7400 оборота,а то кво валовете проблеми...отивам да ги сменям....или да ги врътна..оф забравих какво беше

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
bmwdriver написа:Общо взето се говорят глупости,и то на кило![]()
Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете нямаmikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)
Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30
Само че кончетата при мен са малко повече към 152 PS на 7150 U/min така че няма нужда да ми казваш колко коня ми бил мотора.

R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
- jorryy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 330 xi Е46
- Мечтае да кара: Совалка
Значи ако си взема БМВ 318 или 316 след 95 година с мотор М43 няма да имам проблем. е сега зависи дали са го много натискали.
аз гледам 4е във форума никъде непише за разпределителен вал.
БЛАГОДАРЯ ПАК.
аз гледам 4е във форума никъде непише за разпределителен вал.
БЛАГОДАРЯ ПАК.
Колега не вярвай на подобни обобщаващи изказвания.
Ако в едно село има 2 BMW-та и на едното му се скапе разпределителния вал значи че 50% от валовете са бъгави.....
А и се замисли че в България се карат от 3 до 30+ годишни BMW-та и ако е имало такъв или друг глобален проблем то той е решен още преди първия собственик да реши да я продава и нашенеца да я купува.
По-скоро коректно е да се говори за добре и зле поддържани коли, както и щадени и "пържени" двигатели.
Ако в едно село има 2 BMW-та и на едното му се скапе разпределителния вал значи че 50% от валовете са бъгави.....
А и се замисли че в България се карат от 3 до 30+ годишни BMW-та и ако е имало такъв или друг глобален проблем то той е решен още преди първия собственик да реши да я продава и нашенеца да я купува.
По-скоро коректно е да се говори за добре и зле поддържани коли, както и щадени и "пържени" двигатели.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
mikosh написа:bmwdriver написа:Общо взето се говорят глупости,и то на кило![]()
Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете нямаmikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)
Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30
Само че кончетата при мен са малко повече към 152 PS на 7150 U/min така че няма нужда да ми казваш колко коня ми бил мотора.
добре де и от къде тия 152 кс при 7150 оборота ? как ги измери и кво си правил ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- mikosh
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.08.2007
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina D3
Има само едно чипче.Толкова му дават на чипа, или по-точно 152,6 при 7150, максимална мощност.
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани