РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ

Мнение от jorryy » 06 Сеп 2007, 18:37

Здравеите искам да попита БМВ-тата 316, 318, 320 казват че патели от разпределителен вал. Вие какво мнение ще кажете. Искам да си взема някаква 318-ка, ама незнам как са от към това дето написах.

БЛАГОДАРЯ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 06 Сеп 2007, 18:44

Патът им главите на болните мозъци дето са ти напълнили главата с глупости :mhihi: или ако някой от тях е взел някоя издухана кочина, отделен въпрос. Тва най вероятно ти го е казал някой тъп селянин :mhihi: дето кара колело. Вземи си с М43 мотор.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 12:53

Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is) моторите знам че го има тоя проблем, но той се проявава чак над 200-250хил. пробек. Просто вала се износва. Освен ако не набараш някоя М42, която е мн изцедена и не са се грижили за нея добре - може да наблюдаваш този проблем по-рано :mhihi:
В немските форуми чета че почти всички М42 идва времето когато вала се сменя. Надявам се за мойта още не е дошло!
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Сеп 2007, 13:00

сега чакай ти си се пак с два вала...
и ми с струва че това което си чел е за М40
а М42 като твоя е достакорав мотор....

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 13:02

Да два са ама въвят комплект :mhihi:
М44 май по-добър :confused: и се развърта една идея повече (+5nm, +4ps)
Последна промяна mikosh на 07 Сеп 2007, 13:05, променена общо 1 път
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Сеп 2007, 13:03

така е ама аз поне незнам М42 да е толкова зле...
виж за М40 сички знаят... както и аз съм го сменял вала един път вече..

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 13:09

Важното е че ако вала е прецакан, като седнеш и я запалиш и отвориш капака ще го усетиш веднага, само като чуеш как работи двигателя. Ако е само износен трябва да я покараш малко, да усетиш как върви
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Сеп 2007, 16:09

Ебати тая тема е цялата за триене :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 07 Сеп 2007, 16:36

Общо взето се говорят глупости,и то на кило :roll:

Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете няма :!:

mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)

Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30 ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Сеп 2007, 17:10

mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is) моторите знам че го има тоя проблем, но той се проявава чак над 200-250хил. пробек. Просто вала се износва. Освен ако не набараш някоя М42, която е мн изцедена и не са се грижили за нея добре - може да наблюдаваш този проблем по-рано :mhihi:
В немските форуми чета че почти всички М42 идва времето когато вала се сменя. Надявам се за мойта още не е дошло!


баси ,аз се чудех тая моята защо до ходи до 7400 оборота,а то кво валовете проблеми...отивам да ги сменям....или да ги врътна..оф забравих какво беше :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 17:59

bmwdriver написа:Общо взето се говорят глупости,и то на кило :roll:

Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете няма :!:

mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)

Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30 ;)

Само че кончетата при мен са малко повече към 152 PS на 7150 U/min така че няма нужда да ми казваш колко коня ми бил мотора. ;)
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 330 xi Е46
Мечтае да кара: Совалка

Мнение от jorryy » 07 Сеп 2007, 18:05

Значи ако си взема БМВ 318 или 316 след 95 година с мотор М43 няма да имам проблем. е сега зависи дали са го много натискали.
аз гледам 4е във форума никъде непише за разпределителен вал.
БЛАГОДАРЯ ПАК.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Сеп 2007, 18:05

Колега не вярвай на подобни обобщаващи изказвания.
Ако в едно село има 2 BMW-та и на едното му се скапе разпределителния вал значи че 50% от валовете са бъгави.....

А и се замисли че в България се карат от 3 до 30+ годишни BMW-та и ако е имало такъв или друг глобален проблем то той е решен още преди първия собственик да реши да я продава и нашенеца да я купува.

По-скоро коректно е да се говори за добре и зле поддържани коли, както и щадени и "пържени" двигатели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Сеп 2007, 18:18

mikosh написа:
bmwdriver написа:Общо взето се говорят глупости,и то на кило :roll:

Проблеми с вала имат 316 и 318 с М40 мотор,произвеждани до 9/92 г.
От там нататък се монтира М43 двигател и проблеми няма.
За 318 is и 320i проблеми с валовете няма :!:

mikosh написа:Специално за М42 (1.8 16V с верига 136коня - Е36 318is)

Вземи попрочети малко за твоя мотор,че ставаш смешен.Мощността му е
140 к.с,а не 136 като при Е30 ;)

Само че кончетата при мен са малко повече към 152 PS на 7150 U/min така че няма нужда да ми казваш колко коня ми бил мотора. ;)


добре де и от къде тия 152 кс при 7150 оборота ? как ги измери и кво си правил ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 23.08.2007
Местоположение: BG
Пол: Мъж
Кара: Alpina D3

Мнение от mikosh » 07 Сеп 2007, 18:29

Има само едно чипче.Толкова му дават на чипа, или по-точно 152,6 при 7150, максимална мощност.
R 1 3 5
└┼┼┤
. 2 4 6
/ / / M

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook