Проблем със акумолатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Мерси колеги, а инаше и още 1 проблем (който по междо другото се срещаше и на предната ми кола Фиат)
когато нямаше ток акумолатора дойде 1 познат и черпихме ток от неговата кола. До тук добре, но след като включих на контакт и завъртях да запаля се чу едно Цък и таблото изгасна и до там , после пак така няколко пъти и след 10 мин пробване чак тогава завъртя и запали
дали е нещо по стартера,четки знам ли?
когато нямаше ток акумолатора дойде 1 познат и черпихме ток от неговата кола. До тук добре, но след като включих на контакт и завъртях да запаля се чу едно Цък и таблото изгасна и до там , после пак така няколко пъти и след 10 мин пробване чак тогава завъртя и запали
дали е нещо по стартера,четки знам ли?
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
И при мен стана нещо подобно,цяла седмица не бях карал колата и когато опитах да я запаля нямаше никой.Акумулатора беше 45А и аз го отдадох на това ,че е малък.
Но вчера бях изненадан от същия проблем ,при нов акумулатор 65А след седмица в покой и пак нямаше никъкъв ток в колата.Единствените консуматори в колата са алармата и панела на сидито ,които святка защото него свалям.
Дали може от тези два консуматора да се е изтощил акумулатора или е "сдал багажа" ?
Помагайте.

Но вчера бях изненадан от същия проблем ,при нов акумулатор 65А след седмица в покой и пак нямаше никъкъв ток в колата.Единствените консуматори в колата са алармата и панела на сидито ,които святка защото него свалям.
Дали може от тези два консуматора да се е изтощил акумулатора или е "сдал багажа" ?
Помагайте.





- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
sean-john написа:Мерси колеги, а инаше и още 1 проблем (който по междо другото се срещаше и на предната ми кола Фиат)
когато нямаше ток акумолатора дойде 1 познат и черпихме ток от неговата кола. До тук добре, но след като включих на контакт и завъртях да запаля се чу едно Цък и таблото изгасна и до там , после пак така няколко пъти и след 10 мин пробване чак тогава завъртя и запали
дали е нещо по стартера,четки знам ли?
Декември моят акум. ме остави в Търново(сдала клетка), чичка с Алеко се опита да ми подаде ток ,ама не стана само ЦЪК като при тебе ,после дойде СБА-то и за 26 кефчета ,пална отраз...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
хихи ти остави ами и моя имаше здала клетка като отворих кво да видя едната клетка празна
дивотия а за консумацията на ток едвали ще е от ЦД-то ,защото аз си свалям панела и остава едно... най-вероятно както казаха пичовете по рано ще е алармата 


- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Днес ходих да замерят колата за отечка и се оказа,че когато панела е на сидито и свети без да е включено харчи доста ток и това е изчерпало акумулатора.Така ,че съвет от мен -не оставяйте консуматори от такъв род включени в колата защото някой ден ще бъдете неприятно изненадани.
Колега панела на CD-то се осветява от диоди и не може да се получи такава утечка за която говориш. По-вероятно е докато си е на мястото да пуска постоянно ток към друг консуматор (усилвател, ел. антена) или нещо друго вързано на същия кабел.
Най добре е на не го вързваш на директния + (постоянно захранване) а през този който работи при I-во положение на ключа (ACC). Тогава ще си сигурен че тази верига е включена само при завъртян на I-ва позиция контактен ключ (съответно и на контакт).
Най добре е на не го вързваш на директния + (постоянно захранване) а през този който работи при I-во положение на ключа (ACC). Тогава ще си сигурен че тази верига е включена само при завъртян на I-ва позиция контактен ключ (съответно и на контакт).
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Прав си колега , панела е с минимална консумация но той активира и крайното стъпало и консумацията е от порядъка на 0.30А.
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
CONAN написа:Днес ходих да замерят колата за отечка и се оказа,че когато панела е на сидито и свети без да е включено харчи доста ток и това е изчерпало акумулатора.Така ,че съвет от мен -не оставяйте консуматори от такъв род включени в колата защото някой ден ще бъдете неприятно изненадани.
На мен това се случи с оригиналното стерео. Оставих колата в гараж защото карам една друга в момента (държа си я за нова


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани