Проблем със акумолатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Мнение от RageBg » 02 Сеп 2007, 16:45

100% алармата е проблема , просто не ги слагат като хората на моята кола непрекъснато гореше бушона на алармата и нямаше никакъв ток по колата , виж дали дават хубав контакт бушоните , дано се оправят нещата колкото се може по-бързо.Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 02 Сеп 2007, 17:02

Мерси колеги, а инаше и още 1 проблем (който по междо другото се срещаше и на предната ми кола Фиат)

когато нямаше ток акумолатора дойде 1 познат и черпихме ток от неговата кола. До тук добре, но след като включих на контакт и завъртях да запаля се чу едно Цък и таблото изгасна и до там , после пак така няколко пъти и след 10 мин пробване чак тогава завъртя и запали

дали е нещо по стартера,четки знам ли?

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Мнение от CONAN » 02 Сеп 2007, 20:11

И при мен стана нещо подобно,цяла седмица не бях карал колата и когато опитах да я запаля нямаше никой.Акумулатора беше 45А и аз го отдадох на това ,че е малък.
Но вчера бях изненадан от същия проблем ,при нов акумулатор 65А след седмица в покой и пак нямаше никъкъв ток в колата.Единствените консуматори в колата са алармата и панела на сидито ,които святка защото него свалям.
Дали може от тези два консуматора да се е изтощил акумулатора или е "сдал багажа" ?
Помагайте.
:help: :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 02 Сеп 2007, 20:31

sean-john написа:Мерси колеги, а инаше и още 1 проблем (който по междо другото се срещаше и на предната ми кола Фиат)

когато нямаше ток акумолатора дойде 1 познат и черпихме ток от неговата кола. До тук добре, но след като включих на контакт и завъртях да запаля се чу едно Цък и таблото изгасна и до там , после пак така няколко пъти и след 10 мин пробване чак тогава завъртя и запали

дали е нещо по стартера,четки знам ли?


Декември моят акум. ме остави в Търново(сдала клетка), чичка с Алеко се опита да ми подаде ток ,ама не стана само ЦЪК като при тебе ,после дойде СБА-то и за 26 кефчета ,пална отраз... :mhihi:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 02 Сеп 2007, 20:48

хихи ти остави ами и моя имаше здала клетка като отворих кво да видя едната клетка празна :mhihi: дивотия а за консумацията на ток едвали ще е от ЦД-то ,защото аз си свалям панела и остава едно... най-вероятно както казаха пичовете по рано ще е алармата :confused:

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Мнение от CONAN » 04 Сеп 2007, 21:13

Днес ходих да замерят колата за отечка и се оказа,че когато панела е на сидито и свети без да е включено харчи доста ток и това е изчерпало акумулатора.Така ,че съвет от мен -не оставяйте консуматори от такъв род включени в колата защото някой ден ще бъдете неприятно изненадани.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Сеп 2007, 17:32

Колега панела на CD-то се осветява от диоди и не може да се получи такава утечка за която говориш. По-вероятно е докато си е на мястото да пуска постоянно ток към друг консуматор (усилвател, ел. антена) или нещо друго вързано на същия кабел.
Най добре е на не го вързваш на директния + (постоянно захранване) а през този който работи при I-во положение на ключа (ACC). Тогава ще си сигурен че тази верига е включена само при завъртян на I-ва позиция контактен ключ (съответно и на контакт).

8910 фен
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: Ески Зара
Пол: Мъж
Кара: 01`530i touring

Мнение от CONAN » 06 Сеп 2007, 19:35

Прав си колега , панела е с минимална консумация но той активира и крайното стъпало и консумацията е от порядъка на 0.30А.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 06 Сеп 2007, 20:42

CONAN написа:Днес ходих да замерят колата за отечка и се оказа,че когато панела е на сидито и свети без да е включено харчи доста ток и това е изчерпало акумулатора.Така ,че съвет от мен -не оставяйте консуматори от такъв род включени в колата защото някой ден ще бъдете неприятно изненадани.


На мен това се случи с оригиналното стерео. Оставих колата в гараж защото карам една друга в момента (държа си я за нова :D ) навестявах я от време на време ама без да отключвам и след около два месеца отивам въртя с ключа и никой. Онова диодче върху панела на стереото съборило 95ампч акумулатор на тдс-а. Заредих си акумулатора и сега е с откачени клеми за да не го изсмуче отново идиодчето :mhihi: При мен това стана за период от около или всъщност по-скоро над два месеца време. Други утичания на ток нямам - проверил съм подробно. Та мисълта ми е че е възможно това да се получи щото колегите са малко скептици само диода да причини това. Наистина при мен се касае за доста време но това беше причината.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook