дюзи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
За да не отварям нова тема ще питам тук...Значи, когато е студена колата няма мощност, не ускорява като хората и т.н. съответно отидох на диагностика и пича каза, че на колата нищо й няма, само дюзите и били "позапушени" Посъветва ме да си купя добавка за горивото и след 500 км дюзите щели да се отпушат...Въпроса ми е дали наистина ще има ефект от тази добавка? И някой знае ли колко пари ще струва да ми ги изчистят на ултразвук? 

- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
PhilAnselmo написа:.......
И моята е така (карам на газ, не зная при тебе как е).
Отпушвам ги с каране

Чистих ги лятото - ефект за около 2-3 хил. км и пак така.
Слагам добавка (Valvolin - inj. cleaner, че има и за карбуратори

Сега вече установих, че като превключа 3-4км на бензин преди да се прибера вечер, на сутринта няма проблеми със заглъхване, докато е студен двигателя.
Последна промяна Shider на 09 Фев 2008, 12:49, променена общо 1 път
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
kick написа:ултра звука решава проблема временослед време нещата се повтарят (казвам това от опит)
Процесът на запушване е непрестанен, не може да се очаква крайно решение!
Ултразвука е за предпочитане пред добавка, която минава през цялата система и господ не знае какво отпушва и запушва...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
на кастрол добавката е много добра
лично съм я пробвал
имах едно Е34 което беше на газ като го купих и на бинзин не искаше даже и да "прерита",тогава ултразвука беше много скъп,тогава сипах на 20л./половината шише и където видех наклон я превключнах на бензин,докато най-накрая започна да заработва на бензин,после само ръчка в 4-5000 оборота и така с 2х20л. и едно шише добавка колата започна да мърка на бензин
самото шише е разграфено на 14-15 дози,ако не се лъжа
една доза я дават да се сипва на един резервоар,но тези мерки са за профилактика

имах едно Е34 което беше на газ като го купих и на бинзин не искаше даже и да "прерита",тогава ултразвука беше много скъп,тогава сипах на 20л./половината шише и където видех наклон я превключнах на бензин,докато най-накрая започна да заработва на бензин,после само ръчка в 4-5000 оборота и така с 2х20л. и едно шише добавка колата започна да мърка на бензин

самото шише е разграфено на 14-15 дози,ако не се лъжа

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани