въпроси за турбо и горивни системи
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
въпроси за турбо и горивни системи
Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път
) иначе най лесно тук не че правя реклама
от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети


Сложи му крила и сигурно ще полети
Последна промяна sharkdata на 06 Сеп 2007, 20:41, променена общо 1 път
sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път) иначе най лесно тук не че правя реклама
от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети
Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков
За кое по точно става въпрос?Би ли ми обяснилsonny написа:sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път) иначе най лесно тук не че правя реклама
от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети
Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков

sharkdata написа:За кое по точно става въпрос?Би ли ми обяснилsonny написа:sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път) иначе най лесно тук не че правя реклама
от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети
Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков
Ми цитирал съм ве

Питам за да знам ако има нещо невъзможно да не си го мисля само че може да стане.Ся за Е30 318IS съм сигурен че е с K-Jetronic но нз ако сложа турбо по горивоподаващата система какво трябва да се направи предполагам смяна на инжектори.Кажи дали може изобщо да се сложи турбо на тоя мотор(все пак е с висока компресия можеби ако се орингова блока)
и какво трябва да се подмени 


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз не викам на никой ботsonny написа:Бот ше викаш на баба и деди на село, ама като разбереш домата кво е, дали плод, дали зеленчук, а през тва време, оди се посей в някоя по-дълбока саксия. Или се хвърли на дънна в некое езеро за шарани.

И все пак нали затова е форума искам да ви попитам като хората нещо и да ми отговарите като хората


Последна промяна sharkdata на 06 Сеп 2007, 0:44, променена общо 4 пъти
ок много съжалявам за грешката гледал съм м10б18 като там пишеше че е с к-джетроник пък после в мобиле.де гледах ис-те и съм сбъркал горивните системиddt написа:Не че нещо,ама преди малко друга песен пееше![]()
![]()
![]()
П.С. Нищо лично,но първо се информирай повечко,за да не изпадаш в подобни ситуацииПросто съвет



И като цяло питам на двигателя М10Б18 с електроника К-джетроник ся споменавам точно нея защото видях че има форд ескорт рс турбо точно с тая мех. инжекция който е турбо и от там си мисля че може да се турбинира тоя двигател

1. двигатели м10б20 има от преди и след 1980. значи тоя двигател е почти най-добрия от всички двигатели. по-специално тоя от преди 1980г. е по-добър от тоя след с това че блока му е по-здрав. ///Мпаур използват блок от преди 1980г. в 1400 коньовата пила за ф1. м10б20 /всички години/ излизат от завода с ковани колянов вал и биели и са особено удачен вариант за турбиниране. има шведски примери с тоя двигател - 2.1 литра, които вадят по 750 коня на вала, в продължение на 7 години без да се разпадне /те това ме потресе, макар и да беше с Аутек електроника, а не конете/. разлика между м10б20 и м10б18 има и в диаметъра на клапаните /б20 са с по-голям/. като цяло б20 е много по-добър за турбиниране от б18. Има и м10б18 - ки, дето вадят по 350 - 400 коня без зор, та да не си помисли некой че тоя двигател не става за нищо, защото ще се обърка леко."та след този пост си казах ми то и м42 мотора е с ковани буталца пък и 16винтила DOHC супер за турбиниране а и збърканата ми глава видела джетроник вместо мотроник и аз по принцип искам да е с механична инжекция двигатела просто защото е по надежна и излиза доста по евтино турбинирането е поне така си мисля та вече твърдо съм насочен твърдо или м10б18 или б20 а ако и някой сподели какво се подменя по механичната инжекция ще съм много благодарен.



32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани