Проблеми при форсиране на студен двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблеми при форсиране на студен двигател
Наскоро си купих бмв 316 и 93г 73 киловата.Смених бензинова помпа и бензинов филтър.След смяната при студен двигател не се форсира добре.
Когато стреката за охладителната течност премине синята зона форсирането не е проблем.
Когато стреката за охладителната течност премине синята зона форсирането не е проблем.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ти не я форсирай много много преди да стигне средата стрелката, че да не си разгледаш двигателя отвътре как изглежда скоро....
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sandking
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i M54B22 и Е70 3.0d M57N2
Колега в оригиналното ръководство на Е36 пише, че преди стрелката да е напуснала синия сектор, мотора не трабва да качва повече от 2500 - 3000 оборота, така че аз лично не смятам това за някакъв проблем. (Баварците знаят к'во пишат! Повярвай ми!!!)
- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
Re: Проблеми при форсиране на студен двигател
ilia написа:Смених бензинова помпа и бензинов филтър.След смяната при студен двигател не се форсира добре.
Още не е разработена новата помпа,по нататък ще се оправи



- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Дано е младо момчето и да умее да "попива" опит...,че иначе..
Приятел ,така не бива
Почти съм сигурен ,че палиш (сутрин) и на третата секунда буквално отлиташ, същата работа...
Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...

Приятел ,така не бива


Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Проблеми при форсиране на студен двигател
Благодаря за коректните съвети и за леко ироничните такива.От едните човек се учи,
а от другите също се учи как ... трябва да се отнася към колетите си във форума/начинаещи ентусиасти/.
ВЛАГОДАРЯ!!!
а от другите също се учи как ... трябва да се отнася към колетите си във форума/начинаещи ентусиасти/.

- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Le Transporteur написа:Дано е младо момчето и да умее да "попива" опит...,че иначе..![]()
Приятел ,така не биваПочти съм сигурен ,че палиш (сутрин) и на третата секунда буквално отлиташ, същата работа...
![]()
Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...
Всъщност най-правилния начин е след като се запали студен двигателя да се потегли веднага, без обаче да се натоварва прекалено много преди да достигне работна температура.

- emiche
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 29.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го шано
- Мечтае да кара: още по-шано
- Детайли за колата: Излъскан сток
martoto написа:Le Transporteur написа:Дано е младо момчето и да умее да "попива" опит...,че иначе..![]()
Приятел ,така не биваПочти съм сигурен ,че палиш (сутрин) и на третата секунда буквално отлиташ, същата работа...
![]()
Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...
Всъщност най-правилния начин е след като се запали студен двигателя да се потегли веднага, без обаче да се натоварва прекалено много преди да достигне работна температура.
Това дори го пише и в ръководството!!!
Аз повече от 2к оборота гледам да не правя преди да е загряла,съветвам те и ти така да правиш,но май злината вече е сторена....................дано не съм прав!!! Успех!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
martoto написа:Le Transporteur написа:Дано е младо момчето и да умее да "попива" опит...,че иначе..![]()
Приятел ,така не биваПочти съм сигурен ,че палиш (сутрин) и на третата секунда буквално отлиташ, същата работа...
![]()
Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...
Всъщност най-правилния начин е след като се запали студен двигателя да се потегли веднага, без обаче да се натоварва прекалено много преди да достигне работна температура.
А още по-правилния начин е да не цитираш ,ако не си прочел правилно за какво иде реч

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Le Transporteur написа:martoto написа:Le Transporteur написа:Дано е младо момчето и да умее да "попива" опит...,че иначе..![]()
Приятел ,така не биваПочти съм сигурен ,че палиш (сутрин) и на третата секунда буквално отлиташ, същата работа...
![]()
Сети се защо, спортистите загряват преди натоварване...
Всъщност най-правилния начин е след като се запали студен двигателя да се потегли веднага, без обаче да се натоварва прекалено много преди да достигне работна температура.
А още по-правилния начин е да не цитираш ,ако не си прочел правилно за какво иде реч![]()
Извинявай ако по някакъв начин съм те засегнал, ама не беше много ясно какво имаш в предвид. Можеше да се тълкува и като това, че трябва да чакаш да загрее на място. Нещо което много хора грешно си въобразяват, че е най-правилното.


- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
..........
Значи и аз като си купих първото БМВ не знаех, че не бива докато е студено да се форсира, та добре, че беше навремето Енджи да ми обясни некои основни неща!
Като я запалиш и е студена, още повече зимата, НИКОГА повече от 2000-2500 оборота и така докато си стигне нормалната работна температура, а именно в средата (оттам не бива да мърда, че иначе значи мноо зле!).
Иначе това за палене и тръгване веднага, много добре го беше написал колегата grnka май-тва е за да не реват смотаняците еколози, че замърсяваш-зимата най-добре (според посочения по-горе колега) е палиш, пушиш една цигара или слушкаш музичка 7-8 минути и тогава тръгваш, като отново спазваш правилото за оборотите докато загрее и влезе в работна температура! Иначе всиочко друго и особено форсиране на студен двигател е МНОООООГО зле за мотора!
Като я запалиш и е студена, още повече зимата, НИКОГА повече от 2000-2500 оборота и така докато си стигне нормалната работна температура, а именно в средата (оттам не бива да мърда, че иначе значи мноо зле!).
Иначе това за палене и тръгване веднага, много добре го беше написал колегата grnka май-тва е за да не реват смотаняците еколози, че замърсяваш-зимата най-добре (според посочения по-горе колега) е палиш, пушиш една цигара или слушкаш музичка 7-8 минути и тогава тръгваш, като отново спазваш правилото за оборотите докато загрее и влезе в работна температура! Иначе всиочко друго и особено форсиране на студен двигател е МНОООООГО зле за мотора!
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Ами да форсирането на студен двигател е доста вредно. Но 7-8 мин на място също не са никак полезни. Двигателя се износва най-много докато е студен, в пъти повече отколкото топъл. И причините за това са няколко. Първо при самото завъртане на коляновият вал, докато се създаде необходимия маслен слой в лагерите има полу-сухо триене. Второ поради това, че различните детайли не са достигнали работната температура, работят с неоптимални хлабини помежду си. И накрая поради много по-високия вискозитет на маслото има и влошено мазане. Извода е, че най-добре за двигателя е този толкова неблагоприятен режим да се премине възможно най-бързо. Именно заради това трябва да се загрява под умерено натоварване, защото докато си пушите цигарата 7-8 мин и колата ви работи на празен ход температурата едва едва ще се повиши. Докато ако потеглите веднага за същото време вече ще сте достигнали работна температура и съответно излезли от кофтия режим. С други думи със загряване на място, времето за достигане на работна температура ще бъде поне с 50% повече, от там и износването също. И освен това - да от екологична гледна точка също не е необходимо излишно да тровите и без това замърсеният ни въздух.

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани