Бъдеще + БМВ = _|_
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Бъдеще + БМВ = _|_
В тази тема искам да изкажа ЛИЧНОТО си мнение относно бъдещето на БМВ, съответно моя любим автомобил. И няма да става въпрос само за дизайн, както в темите на колегите ами за БМВ като цяло.
Поне за МЕН началото на края за БМВ започна през 1996 година когато свалиха е34 от пройзводство. Да, е39 не е лош автомобил, може би последното "истинско" БМВ, но все пак от него започна "новата ера" (да ви пик*м и на ерата") в БМВ. През 1998, когато и последното е36 комби си замина, нещата вече бяха ясни, най продавания и обичан модел беше продал своята душа на плебейте с много пари и малко мозък. А през 2000, оооо тази година, светъл лъч в тунела - е39 М5 показа че може би има надежда. Но година след това сърцата ни бяха разбити, е38 отстъпи място на някакво нещо. Ама как така нещо питате, е65 е супер. НЕ ЗНАМ ДАЛИ Е СУПЕР, НО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО БЕЗ СКОРОСТЕН ЛОСТ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е КОЛА, ОЩЕ ПО МАЛКО ЗАСЛУЖАВА ДА ПЕТНИ ИМЕТО БМВ. И така 2001 година беше края на БМВ или по скоро края на това БМВ което накара всички нас да станем ентусиасти. Извратеняците не се посвениха да покварят и нашата светиня - МТехник с разни СМГ-та ГСМ-та и прочие мертеко и фераро любителски простотии.
Ами това е, добре че поне едно време ги правеха здрави че да мога някога да взема на сина си иснтинско БМВ а не някакъв гаден мелез между мертек и хонда и мир на прахта на същноста на БМВ.
П.С. Това е лично мнение и поемам всички критики свързани с него.
Поне за МЕН началото на края за БМВ започна през 1996 година когато свалиха е34 от пройзводство. Да, е39 не е лош автомобил, може би последното "истинско" БМВ, но все пак от него започна "новата ера" (да ви пик*м и на ерата") в БМВ. През 1998, когато и последното е36 комби си замина, нещата вече бяха ясни, най продавания и обичан модел беше продал своята душа на плебейте с много пари и малко мозък. А през 2000, оооо тази година, светъл лъч в тунела - е39 М5 показа че може би има надежда. Но година след това сърцата ни бяха разбити, е38 отстъпи място на някакво нещо. Ама как така нещо питате, е65 е супер. НЕ ЗНАМ ДАЛИ Е СУПЕР, НО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО БЕЗ СКОРОСТЕН ЛОСТ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е КОЛА, ОЩЕ ПО МАЛКО ЗАСЛУЖАВА ДА ПЕТНИ ИМЕТО БМВ. И така 2001 година беше края на БМВ или по скоро края на това БМВ което накара всички нас да станем ентусиасти. Извратеняците не се посвениха да покварят и нашата светиня - МТехник с разни СМГ-та ГСМ-та и прочие мертеко и фераро любителски простотии.
Ами това е, добре че поне едно време ги правеха здрави че да мога някога да взема на сина си иснтинско БМВ а не някакъв гаден мелез между мертек и хонда и мир на прахта на същноста на БМВ.
П.С. Това е лично мнение и поемам всички критики свързани с него.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Въпреки че съм съгласен като цяло, има няколко неща с които не съм.
Първо, аз мисля че Е46 3тата сериа е много готина. Може да не е толкова уникална като Е30 и Е36, но не е далеч зад тях.
Второ, не смятам че загубата на скоростен лост е кой знае колко голяма загуба за 7мата серия на БМВ. Виж, за нещо от сорта на 3 или 5, да, но все пак 7цата е луксозна кола която не е правена да се състезава човек с нея. Това не означава че предпочитам да няма, но просто че според мене загубата не е чак толкова огромна.
Последното нещо което мисля по въпроса е че БМВ не правят това на колите си защото не им пука за нас, те го правят за да уцелеят. За съжаление, ние маниаците сме сравнително малко. А още по малко от нас са тези които могат да си позволят да копуват нови БМВта. БМВ трябва да задоволят пазара от който падат най много пари, и точно това правят.
Поне се радвай че все още имат ръчни скорости на някои модели, щото любителите на Мерцедес вече и това нямат.
Първо, аз мисля че Е46 3тата сериа е много готина. Може да не е толкова уникална като Е30 и Е36, но не е далеч зад тях.
Второ, не смятам че загубата на скоростен лост е кой знае колко голяма загуба за 7мата серия на БМВ. Виж, за нещо от сорта на 3 или 5, да, но все пак 7цата е луксозна кола която не е правена да се състезава човек с нея. Това не означава че предпочитам да няма, но просто че според мене загубата не е чак толкова огромна.
Последното нещо което мисля по въпроса е че БМВ не правят това на колите си защото не им пука за нас, те го правят за да уцелеят. За съжаление, ние маниаците сме сравнително малко. А още по малко от нас са тези които могат да си позволят да копуват нови БМВта. БМВ трябва да задоволят пазара от който падат най много пари, и точно това правят.
Поне се радвай че все още имат ръчни скорости на някои модели, щото любителите на Мерцедес вече и това нямат.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Позволете ми да не се съглася с вас. BMW едва ли е фирма дето няма да се съобразява със желанията на феновете си и на пазара най-вече. По-добре е да правят коли, които се изискват от пазара, отколкото (недай си боже) нищо да не правят, или още по-лошо лежащи на стара слава и технологии така да я закъсат, че да вземе да ги купи някоя друга фирма (примерно Даймлер-Крайслер - мале какъв кошмар
) и тогава да видите какви "коли" ще почнат да правят.

Re: Бъдеще + БМВ = _|_
Tano написа:Ама как така нещо питате, е65 е супер. НЕ ЗНАМ ДАЛИ Е СУПЕР, НО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО БЕЗ СКОРОСТЕН ЛОСТ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е КОЛА, ОЩЕ ПО МАЛКО ЗАСЛУЖАВА ДА ПЕТНИ ИМЕТО БМВ.
Коя от предните 7ци Е38 и Е32 с големите мотори е с ръчна скоростна кутия ..
Като цяло темата е безкрайна и опира до лични виждания на всеки един от нас! Всяка фирма запазила твърдоглаво черти присъщи за годините назад, не развила се и не се стремяла към потребителски интерес е изяла дървото ... нали не искате BMW да произвеждат Е30ски и Е34ки, за да са щастливи заклетите фенове на марката и фалира ..?! Няма как - времето го изисква! Аз също не харесвам дизайна на X3 ... не харесвам обаче и толкова много модели на нито една фирма, колкото при BMW?! Не, не - необятна е тази тема...
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Бъдеще + БМВ = _|_
темата е наистина супер необятна
всчико е въпрос на вкус
качеството в BMW AG стои на изключително високо ниво
на фона на общия пазар
Имам едно приятелче което имаше БЯЛА Е38-ца 4,4 с 6 механични скорости... едно от най-невероятните БМВ-та които съществуват
:):)

всчико е въпрос на вкус



качеството в BMW AG стои на изключително високо ниво
на фона на общия пазар


Turturelo написа:Коя от предните 7ци Е38 и Е32 с големите мотори е с ръчна скоростна кутия...
Имам едно приятелче което имаше БЯЛА Е38-ца 4,4 с 6 механични скорости... едно от най-невероятните БМВ-та които съществуват

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
И на мен никак не ми харесват новите изгъзици, но натам отива цялото автомобилостроене. Все пак ще видоте ,че БМВ е пак пре другите, защото неща, които ги има в новата 7-ца тепърва ще се патентоват в другите марки.
Освен това повечето от нас ,които намираме косури никога не сме се качвали в някои от тези модели. Ще видите ,че след като се качите и повозите в автомобил, като новата шестица мнението ви ще се промени.
Освен това повечето от нас ,които намираме косури никога не сме се качвали в някои от тези модели. Ще видите ,че след като се качите и повозите в автомобил, като новата шестица мнението ви ще се промени.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Тано
не искам да влизам в спорове или да накарам някого да се обиди, но тези нови делфини, дето ги продават за БМВ толкова често се бъркат с тойота или хюндай. На нищо не приличат, возят по-меко от мерцедес, вървят като за погребение и горе долу със същото ускурение. Изключвайки М и другите сериозни туниг версии, последното истинско БМВ за мен е Е30 и Е28, дори Е34 вече е малко......
въпрос на лично виждане

не искам да влизам в спорове или да накарам някого да се обиди, но тези нови делфини, дето ги продават за БМВ толкова често се бъркат с тойота или хюндай. На нищо не приличат, возят по-меко от мерцедес, вървят като за погребение и горе долу със същото ускурение. Изключвайки М и другите сериозни туниг версии, последното истинско БМВ за мен е Е30 и Е28, дори Е34 вече е малко......
въпрос на лично виждане

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
съгласен съм , новите БМВта нещо не ме кефят , особено Х5.....
7цата (Е65 - 745)е много добра лимузина, но е и скъпа...... дали си заслужава парите - определено да:)
Е46 - само 330иХ съм карал - нечовешко е просто:):):)
5ца не съм карал освен Е34 518 и 520....
Доста често карам 7ца 725ТДС ('96) - мания - не върви много ама е супер кеф да се возичкаш с нея - и харчи 10 ......
Какво да се прави - пазара е пренаситен - и производителите са се видяли в чудо - един иска да кара БМВ ама да вози меко, да харчи малко ..... да има глезотии..... и после ама защо Е46 318 не върви......еми как ще върви като гони 1600кг???
7цата (Е65 - 745)е много добра лимузина, но е и скъпа...... дали си заслужава парите - определено да:)
Е46 - само 330иХ съм карал - нечовешко е просто:):):)
5ца не съм карал освен Е34 518 и 520....
Доста често карам 7ца 725ТДС ('96) - мания - не върви много ама е супер кеф да се возичкаш с нея - и харчи 10 ......
Какво да се прави - пазара е пренаситен - и производителите са се видяли в чудо - един иска да кара БМВ ама да вози меко, да харчи малко ..... да има глезотии..... и после ама защо Е46 318 не върви......еми как ще върви като гони 1600кг???
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Tano е прав до болка! Общо взето всички марки от ебават тези които обичат да карат кола в пълния смисъл на думата и се насочват към угаждане на идиотите с пари и без грам представа за това какво е да караш, но богат опит какво е да се возиш! М5 автоматик, сигурно е много готино, карайте си го! RS автоматик и него си го карайте!
Аз имам едно такова питане:
За чий ХУЙ! БМВ промениха интериора си така че да изгубят голяма част от феновете и издадената към шофьора част я прибраха като на ТИР или БУС? За да може, моята любима, наистина, марка да го направи в новото Ауди А6 и всеобщото мнение на хора от бранша да е, че това е най-тъпия ход на БМВ и един от най-хитрите на Ауди, в бизнес класа ли? За ваше, а и мое съжаление, много голяма част от потенциалните клиенти на БМВ, който са виждали неоспоримото предимство на обърнатото табло в момента се вглеждат в новото А6, точно по тази причина!
Защо за мое съжаление ли? Ами елементарно, защото всяка марка си заслужава почитателите, за това което е направила, особено БМВ - марка, която ако не друго, заслужава ПОНЕ уважение и респект!
Аз имам едно такова питане:
За чий ХУЙ! БМВ промениха интериора си така че да изгубят голяма част от феновете и издадената към шофьора част я прибраха като на ТИР или БУС? За да може, моята любима, наистина, марка да го направи в новото Ауди А6 и всеобщото мнение на хора от бранша да е, че това е най-тъпия ход на БМВ и един от най-хитрите на Ауди, в бизнес класа ли? За ваше, а и мое съжаление, много голяма част от потенциалните клиенти на БМВ, който са виждали неоспоримото предимство на обърнатото табло в момента се вглеждат в новото А6, точно по тази причина!
Защо за мое съжаление ли? Ами елементарно, защото всяка марка си заслужава почитателите, за това което е направила, особено БМВ - марка, която ако не друго, заслужава ПОНЕ уважение и респект!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
абе и на фирмите не им е лесно...
не че не съзнават най-реалната реклама от доволни фенове, ама за да работи таз реклама, трябва да има продажби на платежоспособни, а пък те на тачат това дето тачи фена, а и нали требе да се блесне сред масите, не сред феновете...
в все пак не мисля че ще откажат на някой фен-паралия да му направят чисто ново дори е21 де:), друг е въпроса, че най-вероятно фена паралия, ще си го направи сам
не че не съзнават най-реалната реклама от доволни фенове, ама за да работи таз реклама, трябва да има продажби на платежоспособни, а пък те на тачат това дето тачи фена, а и нали требе да се блесне сред масите, не сред феновете...
в все пак не мисля че ще откажат на някой фен-паралия да му направят чисто ново дори е21 де:), друг е въпроса, че най-вероятно фена паралия, ще си го направи сам

<br>
br
br
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Мен лично Е65 и Е46 ме кефат много ме кефат.Особено ако са АС Шницер-ако са такива напрао подивевам кат ги вида.
И на мен не ми харесват коли като новата 5ца.Не и знам Е номерацията там.Напрао ми етолко противна с тея фарове(нагоре извити) че напрао ако не бяха двата отвора немаше да кажа че е БМВ.Е и лупите де.
Туртурело е абсолютно прав според мен.Неможе една марка да се крепи на старата слава.НО иманно за фенове на наистина старите баварий(като ати)има специални серий.Колекционерски.Е не чак до там де ама има такива специални(доколкото знам де)Лично аз ще се постарая да драсна нещо като бъдещ дизайнер
( мойта мечта),но ще е в по стар стил.Обаче съчетан с по нов дизайн.И ще вида ваще мнения.
Що бе Х5 е си е супер яка.Ако е с хубав мотор.И ако ми каже че Х5 Лио Ман е грозна и тъпа....просто незнам.
НО също така ще ви кажа дизайна на БМВ не е започнал да се променя от Крис Бенгъл.А от доста по отдавана.Но затова ще направя отделна тема.
И забраих да кажа че Е46 ме кефи повече с фвйслифта.С тея заострените фарове.
И на мен не ми харесват коли като новата 5ца.Не и знам Е номерацията там.Напрао ми етолко противна с тея фарове(нагоре извити) че напрао ако не бяха двата отвора немаше да кажа че е БМВ.Е и лупите де.
Туртурело е абсолютно прав според мен.Неможе една марка да се крепи на старата слава.НО иманно за фенове на наистина старите баварий(като ати)има специални серий.Колекционерски.Е не чак до там де ама има такива специални(доколкото знам де)Лично аз ще се постарая да драсна нещо като бъдещ дизайнер

Що бе Х5 е си е супер яка.Ако е с хубав мотор.И ако ми каже че Х5 Лио Ман е грозна и тъпа....просто незнам.
НО също така ще ви кажа дизайна на БМВ не е започнал да се променя от Крис Бенгъл.А от доста по отдавана.Но затова ще направя отделна тема.
И забраих да кажа че Е46 ме кефи повече с фвйслифта.С тея заострените фарове.
naskoksan написа:Имам едно приятелче което имаше БЯЛА Е38-ца 4,4 с 6 механични скорости... едно от най-невероятните БМВ-та които съществуват
Съгласен, но в повечето случай автоматичните скоростни кутии са за предпочитане, защото моя приятел с 850CSi-то сменяше съединител на 20 000км, който е с размера на сателитна чиния пред циганска къща и струва в ДаруКар колкото запазено Renault 5

Последна промяна Turturelo на 11 Мар 2004, 8:52, променена общо 1 път
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани