Айде пак в некъв филм
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
Айде пак в некъв филм
Така няма да я карам дълго и ще се отваря а иначе съвети от майстори........"абе кат върви карай я така " ами незнам всички ли сегменти да сменям или само на болния цилиндър а другите да не ги разбутвам
Сега я карам втори ден като бабичка немога да повярвам

- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
!
случва се моторът да работи добре,а един цилиндър да се губи!никакви вибрации,без да се вдига разхода и т.н.
сменяш всички сегменти,лагери и главата профилактика,тия вериги,водачи.....то май си еба мамата
			сменяш всички сегменти,лагери и главата профилактика,тия вериги,водачи.....то май си еба мамата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Sharo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6597
 - Регистриран на: 2.07.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: или поне се учи ежедневно
 - Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
 
Re: Айде пак в некъв филм
GEORGIEV написа::Сега я карам втори ден като бабичка немога да повярвам
карай сега му е времето ... преди да оноди нали знаеш.. върви най-много ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати  номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
		Хайде да покараме малко кола
Re: Айде пак в некъв филм
GEORGIEV написа::mhihi: Ами значи решавам аз да си измеря компресията без да съм имал нещо проблеми просто ей така профилактично и почвам, 1-ви цилиндър 11.5, 2-ри некъде 12 , 3-ти и той 11.5 и накрая четвърти .....................6 и аз![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
пак меря 3-ти пак си е 11.5 пак 4-ти пак 6 викам аха ясно не се бъркам
и ся направо не ме свърта на едно място
Сегмент ли има счупен на 4-ти цилиндър кво ли ....и най интересно колата върви кат луда не тресе не прекъсва абе нищо а само реших да я мерна тая компресия
![]()
Така няма да я карам дълго и ще се отваря а иначе съвети от майстори........"абе кат върви карай я така " ами незнам всички ли сегменти да сменям или само на болния цилиндър а другите да не ги разбутвам![]()
Сега я карам втори ден като бабичка немога да повярвам
в твоя случай е по вероятно да са клапани на проблемния 4-ти цил.не бързаи със тия сегменти.първо свали главата и виж клапанчетата
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
Re: Айде пак в некъв филм
sachs написа:не бързаи със тия сегменти.първо свали главата и виж клапанчетата
И аз това съм чел по старите книжлета за дедовите ни соц. колета.
Ма отиди на един 'лийк тест' и ше се разбере дали е от клапани.
Къде дават лийк тестове?
Еее, това вече е втори въпрос ...
- martoto
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 298
 - Регистриран на: 13.02.2007
 - Местоположение: UK
 - Кара: от грешната страна
 
Имаше един допотопен метод, с наливане на ~50гр масло в цилиндъра и мерене отново на компресия. Ако стойностите се повишат значително - сегменти, в противен случай - клапани. Ама според мен, понеже при всички случай ще се сваля глава - сваляй и тогава със сигурност ще стане ясно.
			
martoto написа:Имаше един допотопен метод, с наливане на ~50гр масло в цилиндъра и мерене отново на компресия. Ако стойностите се повишат значително - сегменти, в противен случай - клапани. Ама според мен, понеже при всички случай ще се сваля глава - сваляй и тогава със сигурност ще стане ясно.
е у тоя метод,колега,искам да ти кажа че нема нищо,ама нищо верно
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Абе почти е сигурно че е от главата 
 или със един компресор и накрайник през свалената свещ надувай в цилиндъра и от където издиша - от там е проблема!
			
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
Май ще си свалям главата сам и дано е там проблема, че днес майстора ме застреля със сумата само за труд само за главата 
			
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
така е 
 Труд си е и хората го ценят...и за туй си струва пари! Или ги даваш или се мъчиш сам  
			
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- mr_petroff
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 245
 - Регистриран на: 4.12.2005
 - Кара: HYMER,116i,320d,Toyota и ски
 - Мечтае да кара: BMW 2002 tii
 
Да ти кажа как да провериш дали имаш прецакан клапан най-безболезнено.Сложи една хартия на изхода на ауспуховата тръба/кюнеца/,ако я всмуква навътре-клапанче...
			
		
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

