Окуражаване за покупка на 525TDS E34
Модератор: Технически модератори
			49 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Окуражаване за покупка на 525TDS E34
Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат  .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава
 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава  Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително
 Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително
			
				 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава
 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава  Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително
 Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварителноПоследна промяна TDS_PoweR на 30 Авг 2007, 10:40, променена общо 1 път
					
				
			
		- t_andonov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
недей си купува дизел БМВ ще патиш освен това нафтата е близо 1.90 и при разход 12/100 градско не виждам смисъл просто а пукната глава е=на  над 1500лв разходи тва за 524тд ти говоря и като сметнеш съвсем се стопи икономията
			
		- NeoPrint
- бай печатар
- 
				  
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Мой колега от когото взех моята 520-ка дълго време търси тдс,и до 9000лв даваше и из половин БГ пътува да гледа прехвалени коли и пак не намери ЧИТАВА! Съвет и от мен вземай бензинка и си свиркай. На тези години и километри читаво БМВ тдс Е34 е по-скоро изключение отколкото правило.
			
		- vectra
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
TDS_PoweR написа:Ми нямам нищо против бензиновите,но разликата в разхода им не е ли двойна ? ТДС-са гори от 7-12/13 , а 520-ката между 12-20 литра.Поправете ме ако греша,но това ми се струва доста разлика...
аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Окуражаване за покупка на 525TDS E34
[quote="TDS_PoweR"]Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат  .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава
 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава  Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк
 Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк
Колега аз направих грешката да си взема тдс Е39... добре, че я продадох, сега карам 2ка бензин, тоя тдс много ще пуши и ще те е яд да му дадеш газ
			
		 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава
 .Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година   стоеше в автокъщата  една 725TDS ,защото беше с пукната глава  Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк
 Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк
Колега аз направих грешката да си взема тдс Е39... добре, че я продадох, сега карам 2ка бензин, тоя тдс много ще пуши и ще те е яд да му дадеш газ
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба. 
Колега,извинявай ама на пета серия и от горе на всичко touring ,двигател ,който е слаб и за трета-какво означава стегната возия,особено по баир с 5 пътника и багаж.А ,ако пуснеш и климатик...
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.
			
		По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба.
 
аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех
Колега,извинявай ама на пета серия и от горе на всичко touring ,двигател ,който е слаб и за трета-какво означава стегната возия,особено по баир с 5 пътника и багаж.А ,ако пуснеш и климатик...
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.
zvetiko написа:Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба.
 
  
- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
днеска един тука уеше кат вълк  
   
   кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма
 кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма   
   
   пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще
 пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще  
   
   не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---
 не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---
			 
   
   кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма
 кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма   
   
   пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще
 пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще  
   
   не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---
 не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ще гръмне-само въпрос на време е.  
   
   И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.
И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.  
   
   Дано  да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора
  Дано  да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора  
  
  
			
		 
   
   И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.
И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.  
   
   Дано  да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора
  Дано  да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора  
  
  
- Nickola
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.[/quote]
 
			
		
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///Vasko написа:zvetiko написа:По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.
Приятел нищо лично ,но си доста заблуден
по тематане го купувай тоя дизел
Сега остава и да се обосновеш.
 
 
Дизеловите двигатели достигат максималната си мощност при почти два пъти по-малки обороти от бензиновите.При едни и същи километри един бензинов двигател е направил почти два пъти повече обороти от един дизелов и се е износил два пъти повече.Дизеловите двигатели притежават по-висок к.п.д. и от там по-голяма икономичност.Пазарният дял в момента на дизеловите автомобили в средният и над средният клас е 70% ,срещу скромните 30 за бензиновите.
Така ,че приятел имаш думата.

- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
няма да гръмне бъди сигурен а и дебитомера е доста по евтин от главатаzvetiko написа:Ще гръмне-само въпрос на време е.

И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.


Дано да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора




			49 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
