Проблем с акумулатора след дъжд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.08.2007

Проблем с акумулатора след дъжд

Мнение от windcoast » 26 Авг 2007, 21:15

Здравейте!
Спешно се нуждая от помощ.
Вече за трети път ми се случва един и същи проблем с колата БМВ 520i купе Е34, акумулатора е BOSH 74Ah - след по силен дъжд и ако не я карам в рамките на около 12 часа след това ми се изтощава акумулатора. Не може въобще да завърти стартера, а единият път не успях дори да я отключа (беше 1 денонощие след дъжда).
Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

Благодаря!

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 27 Авг 2007, 1:09

Търси отечката там дето ти капе в колата ...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.08.2007

къде?

Мнение от windcoast » 27 Авг 2007, 10:42

В купето никъде не се вижда да капе. Същото е и в багажника и под предния капак.
Разбирам, че някъде прави отечка, но как да разбера къде?!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 27 Авг 2007, 10:46

Провири при бушоните отпред да не влиза вода.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2007
Местоположение: Сливен/Пловдив

Re: Проблем с акумулатора след дъжд

Мнение от mikewolf » 27 Авг 2007, 13:59

windcoast написа:Здравейте!
Спешно се нуждая от помощ.
Вече за трети път ми се случва един и същи проблем с колата БМВ 520i купе Е34, акумулатора е BOSH 74Ah - след по силен дъжд и ако не я карам в рамките на около 12 часа след това ми се изтощава акумулатора. Не може въобще да завърти стартера, а единият път не успях дори да я отключа (беше 1 денонощие след дъжда).
Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

Благодаря!


Пич имаш утечка, не е само от дъжда.
Слушай сега (извинявай че говоря като на лаик, ама гледам да не е сложно и за други колеги да съм ясен):
На първо място ако имаш монтирани допълнително някакви "нови" екстри прегледай инсталициите им. Например аларма, газова уредба, и т.н.. Ако там всичко е наред тогава:
1. откачаш плюса и закачаш един ампермер (не волтмер, а ампермер) 2. настроиваш го да му мръдне стрелката т.е. да отчете колко е утечката.
3. и след това почваш предпазителите :) един по един. вадиш - гледаш стрелката връщаш предпазителя ако не падне стрелката.
4. след като откриеш от кои пада, виждаш този предпазител какво храни и му преглеждаш всички жички коя опира или има възможност да опре до метал.
Ако имаш въпроси пиши на ЛС :) шъ помагъм колкуту могъ :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook