Проблем с акумулатора след дъжд
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с акумулатора след дъжд
Здравейте!
Спешно се нуждая от помощ.
Вече за трети път ми се случва един и същи проблем с колата БМВ 520i купе Е34, акумулатора е BOSH 74Ah - след по силен дъжд и ако не я карам в рамките на около 12 часа след това ми се изтощава акумулатора. Не може въобще да завърти стартера, а единият път не успях дори да я отключа (беше 1 денонощие след дъжда).
Някой има ли идея от къде може да идва проблема?
Благодаря!
Спешно се нуждая от помощ.
Вече за трети път ми се случва един и същи проблем с колата БМВ 520i купе Е34, акумулатора е BOSH 74Ah - след по силен дъжд и ако не я карам в рамките на около 12 часа след това ми се изтощава акумулатора. Не може въобще да завърти стартера, а единият път не успях дори да я отключа (беше 1 денонощие след дъжда).
Някой има ли идея от къде може да идва проблема?
Благодаря!
къде?
В купето никъде не се вижда да капе. Същото е и в багажника и под предния капак.
Разбирам, че някъде прави отечка, но как да разбера къде?!
Разбирам, че някъде прави отечка, но как да разбера къде?!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с акумулатора след дъжд
windcoast написа:Здравейте!
Спешно се нуждая от помощ.
Вече за трети път ми се случва един и същи проблем с колата БМВ 520i купе Е34, акумулатора е BOSH 74Ah - след по силен дъжд и ако не я карам в рамките на около 12 часа след това ми се изтощава акумулатора. Не може въобще да завърти стартера, а единият път не успях дори да я отключа (беше 1 денонощие след дъжда).
Някой има ли идея от къде може да идва проблема?
Благодаря!
Пич имаш утечка, не е само от дъжда.
Слушай сега (извинявай че говоря като на лаик, ама гледам да не е сложно и за други колеги да съм ясен):
На първо място ако имаш монтирани допълнително някакви "нови" екстри прегледай инсталициите им. Например аларма, газова уредба, и т.н.. Ако там всичко е наред тогава:
1. откачаш плюса и закачаш един ампермер (не волтмер, а ампермер) 2. настроиваш го да му мръдне стрелката т.е. да отчете колко е утечката.
3. и след това почваш предпазителите

4. след като откриеш от кои пада, виждаш този предпазител какво храни и му преглеждаш всички жички коя опира или има възможност да опре до метал.
Ако имаш въпроси пиши на ЛС


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани