Нещо странно, обороти + клима
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
Honzik написа:... декември месец като се прибирах от Банско.... тогава го видях за сефте и тогава се видя, че се е пукнал... реално от тогава ми пропадат... но пък по това време нямаше причина да пускам климата и няма как да знам дали при ниски градуси на климата го е правило... но сега го прави сигура...
При всички условия , щом смуче въздух ще падат обороти и без клима....и при мен свистеше много кофти , но моето го бяха пукнали в един сервиз , лупаците

за никсите градуси ти казвам , че ми се получава сега когато съм сменила мембраната...настройвай си климатика на по-високи 22-24 градуса в големите жеги , тогава всичко е ток !
По принцип не пречи , но адски дразни!!!

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Това ти е оригиналния маркуч:
Справка за част
Номенклатурен номер : 11151247743
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 42.24 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Аз си взех обикновен маслоустойчив маркуч- 7лв. на метър(вътрешния му диаметър е 14мм) трябват ти около 40-50см, можеш да го намериш навсякъде където продават маркучи. Оригиналния маркуч не е маслоустойчив, така че можеш да вземеш и нормален.
Изборът е твой
Справка за част
Номенклатурен номер : 11151247743
Описание : МАРКУЧ
Ед.цена (с ДДС) : 42.24 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Аз си взех обикновен маслоустойчив маркуч- 7лв. на метър(вътрешния му диаметър е 14мм) трябват ти около 40-50см, можеш да го намериш навсякъде където продават маркучи. Оригиналния маркуч не е маслоустойчив, така че можеш да вземеш и нормален.
Изборът е твой

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
'фанах при мен от кво чат-пат (след смяната на клапана) ми пропадат оборотите като изключа от скорост.... с ел. перка съм и ако перката върти, понякога "изпуска" оборотите и пропадат... когато перката не върти "аномалията" я няма... днес си играх да тествам и нито веднъж нямаше засечка... при включена перка ако не изтърсе оборотите се задържат за секунда около 1000 и после падат до ~750, иначе падат директно и се свличат до около 500 и после се връщат на ~750.... ше взема да почистя стъпковото моторче, че май то не се справя както трябва когато ел. перката работи 

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Дам и при мен като има консуматори се проявява и си мисля че е от това моторче. Но с чистене не става трябва си ново ама не ми се дават 350лева.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Не става ли с чистене???? Аз мойто още не съм го чистил, ма скоро... дано поне и малкото "треперене" го оправи, че да спре.... щото и на мен някси не ми се дават 350лв...



- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
Оправя се положението , но за кратко - след месец два пак се усеща притрисането , макар и да не е със същата сила
Изчисти го , аз съм доволна .....сякаш

Изчисти го , аз съм доволна .....сякаш

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани