Зацепване на 520 24 V 91г.
Модератор: Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Зацепване на 520 24 V 91г.
Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
			
		Re: Зацепване на 520 24 V 91г.
littlerock написа:Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
баси много инжинери станаха...викам да затваряме сервизите...
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Re: Зацепване на 520 24 V 91г.
sachs написа:littlerock написа:Здравейте искам да попитам дали някой може да ми обясни как се зацепват валовете просто сменихме гарнитурата на главата и сега следва зацепването но как ако може да ми каже или покаже ще му бъда благодарен имали белези и ако има къде са.
баси много инжинери станаха...викам да затваряме сервизите...![]()
![]()
не мисля че има нещо сложно в зацепването на който и да е автомобил стига да знаеш как и да имаш инструмент не е нужно да имаш диплома за инжинер до сега съм разглобил поне 10-тина двигателя за основен ремонт и след събирането им все още работят но за пръв път се сблъсквам с БМВ.
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
