Ха сега де?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
И още нещо, написах го в първия пост, но пак ще го повторя - преди да тръгна, колата вървя пак на място за около 30 минути, тръгнахме и понеже беше един гаден черен път карахме едва-едва, нямало е високи обороти и т.н. на 1-ва и 2-ра предавка само и след 100-200 метра стрелката беше почти на следващата черта...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Andronoff написа:а как да разбера кога температурата е достатъчно висока?
Снощи като я събрах, запалих, вървя 20-30 минути на място, обезвъздуших и след това 10-15 километра из града само на 2-ра 3-та и във високите обороти.. Туй не е ли достатъчно за да вдигне температура?
остави я за 15-20 мин на място и последните 5 мин форсирай от време на време, но не карай колата след това, защото от движението радиатора веднага охлажда малко, което е достатъчно виското да не зацепи. освен това и при зацепило виско (имам предвид при горните условия) пак ще спреш перката, но доста трудно ... и си пази пръстите колега
та на въпроса - и според мен перката на помпата е била превъртяла около остта. ако е била бакелитова щеше да резбириш веднага, че е тя, защото обикновено се троши на парчета, а металната видимо е цяла, но превърта. още повече, че на място колата ти е работила в нормални градуси - това значи, че на ниски обороти перката на помпата не превърта, или поне не усезаемо и колата си се охлажда нормално, а в движение при високи обороти тя приплъзва и колата не се охлажда добре. мисля, че нямаш нужда от набутване за ново виско.
318 v.s. 320 = (':box:')
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз пък в съботаAndronoff написа:в петък ще ходя до морето, ще се чуе




- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
bmwfena написа:аз пък в съботаAndronoff написа:в петък ще ходя до морето, ще се чуевъжето е с мен-нема да се плашиш
![]()


че нямаш и съединител за палене

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
......
Е смени ли го тва виско в крайна сметка?
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
не съм още, но днес пътувах доста и нямаше проблем.. ще го сменя като се върна от морето , ако пък там ми направи проблем, смятам, че в Бургас ще има отде да си купя и да го сменя на пътя
Гаечен 32 съм си сложил в багажника
и шестограмите 



Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
а как ще застопориш оста на помпата да не превърта а
като искаш да разхлабиш гайката
въжето е с мене
и ще съм с Орела тъй че споко 






- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
бате, тая перка съм я свалял хъм 79 пъти, със затворени очи го правя вече 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: Ха сега де?!
смени си го виското ина4е забравиш ли я на место лошоAndronoff написа:Ето какво се случи:
Миналия уикенд бях в Царево, в неделя тръгнахме да се прибираме. Колата вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме, загря след 100-200 метра, стрелката беше на следващото деление. Поохладихме я със 1-2 бутилки вода, продължихме и по пътя (аз вече с пуснато парно и свалени прозорци) гледам стрелката как стои леекинко след средата. Влязохме в задръстване! Стрелката застана на средата и не мръдна, качихме се на магистралата и при скорост 120-130 пак започна да загрява, а дотогава не мърдаше от средата. Отново влязохме в задръстване, стрелката пак посредата, последваха черни пътища, баири и т.н. но не загря! Вечерта към 10 часа на участъка Сливен - Нова Загора, отново загряване! Да вметна само, че в Сливен наляхме около половин литър вода и обезвъздушихме.
Така.. Първите мнения бяха "виско", после дойде "водна помпа", а накрая "радиатор пълен с буби и мръсно". Естествено почнах от радиатора, щото е безплатно, трябваше да го измия... Не, че нямаше клечки, сламки и буби, ама не беше като да е мръсен много... Днес купих термостат и водна помпа, смених и двете. Водната ми помпа беше с метални витла, пише БМВ на нея и изглежда оригиналдъ, ама имаше голям луфт по оста сии едно прескачане, което изглежда като строшен лагер. Смених я, 110 лева, смених и термостата, който зимата си седеше отворен и като пуснех парното ми изстиваше колата. И там 28 лева. Налях антифриз за 26 лева, запалих, загря, обезвъздуших и рекох да покарам.. Очаквах да загрее, но не загря.. Сега ще питате що пускам тая тема - ми щото при напълно загряла и карана кола, като хвана перката и я спирам с ръка без кой знае какво усилие. А това доколкото знам, не би трябвало да е така и просто ме е страх да тръгна с тая кола на път, за да не ме остави някъде. А и водната помпа въпреки луфта, ми се стори читава.. Да давам ли сега пари и за виско, или колата вече е ОК?
М50Б20 Ванос..
Сори за объркания пост, ама като съм на няколко бири съм много обяснителен
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Заключвайте, проблема явно е бил във водната помпа и/или термостата - колата работи нормално, минах към 1,5к км 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани