Въпрос за ниво на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Въпрос за ниво на масло

Мнение от swh_bmw » 23 Авг 2007, 14:32

има доста изписано по тая тема, но изкам да попитам нещо.
Вчера на обяд оставих(грешка :confused: ) колата да и сменят маслото и масления филтър. Вечерта отивам да си я взимам дават ми бележките за сипаното масло и масления филтър. Гледам 6 лт са добавили. Викам си ОК от предния път 7 лт бях купил и си имам 0.5 литра ще си го долеа сам. Гледам oil service не е занулен, казвам му на майстора той нещо се опитва, абе вика нещо имаш проблем и не се занулява. Викам ОК таблото ми не е наред може от това да е, въпреки че аз сам си го занулих преди време. Прибрах колата оставих да се изстуди и си викам да си долея останалото масло, изкарвам щеката да видя нивото :shock: , над максимума около пръст(сигурно над 6 лт са около 700~800 ml). Качих се и обратно при майсотра. Разказах му се за случилото се и той вади щеката за да провери и вика малко под макса е. Викам чакай де сега съм я загасил нали трябва да изтече маслото надолу, вика при тези коли не е така :shock: (много ме ядоса тогава), започна да проверява щеката много често (направо ще източи маслото от щеката толкова често го проверява), и взе да я помирисва, вика да не пропуска нафта. Викам ако пропускаше нафта 1 лт на 5 км до сега щеше да си проличи, да няма вода, вика викам казанчето е пред тебе не съм слагал от 3 месеца никаква течност всичко си е наред. И накрая започна да казва че филтъра може да е виновен и т.н. и ми каза тази вечер да отида при него да го погледне по детайлно щото беше късно.
Доста понаписах , та въпроса ми е от какво може да се получила тази разлика, сигурен съм че няма нафта или антифриз в маслото. Можели филтъра да е проблемен? Мен ме съмнява че не е източил цялото масло както трябва, а твърди че го източил от долу от цепката. И другото след тази смяна на маслото забелязах че лампичката на маслото ми изгасва след около 5 секунди, какво може да е направил друго?
Маслото е Mobil 10W40 semisyntetic 325TD което поема 6.5 лт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 23 Авг 2007, 14:38

има мошеници аз затова стоя там и гледам ... той така може и да си прибере скъпото масло и да ти ливне някоя Пристичка ,а филтъра дали изобщо го е сменил ? така си сменях маслото на дифа оставяйки колата и ми наляли 90ЕП нещастниците ,а ми викат наливен Кастрол ...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 23 Авг 2007, 14:59

смени майстора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds
Мечтае да кара: M3 E30

Мнение от worker » 23 Авг 2007, 15:20

смени майстора


Това е най-добрия вариянт, да смениш майстора :idea:
По - принцип по каталог го дава 325TD да побира 6,5-7л. Маслото на Mobil е много хубаво, затова най-вероятно тоя глупак въобще да не ти го сменил :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 23 Авг 2007, 15:41

то майстора ще се смени е ясно, но ако речем че сложил наситина 6 лт, от какво може да се получи тази разлика, Може ли да е от филтъра и да не успява да се напълни, или просто съм прецакан с някокво друго масло.
И изгасването на лампичката за налягане на маслото от какво може да се е получило(сега като го проверих пак 4~5 секунди си минават докато гасне)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 23 Авг 2007, 16:49

swh_bmw написа:то майстора ще се смени е ясно, но ако речем че сложил наситина 6 лт, от какво може да се получи тази разлика, Може ли да е от филтъра и да не успява да се напълни, или просто съм прецакан с някокво друго масло.
И изгасването на лампичката за налягане на маслото от какво може да се е получило(сега като го проверих пак 4~5 секунди си минават докато гасне)

Изгасването за мен е "тънко" масло, което по - късно прави налягане...
Но пък сякаш няма логика, това е по характерно за скъпите, синтетични масла?
Мисля си варианта да е смесил масла и да е написал литража на око. Просто те е минал с някой литър - изкарал е 3-4 и толкова ти е досипал, а във фактурата се е постарал да ти "напълни" резервоара.
Притеснително е обаче високото ниво на маслото. И аз попаднах при такива идиотчета, дето ми преляха масло. Ама чак да са болшинство не ми се вярва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Авг 2007, 19:54

D3BEP написа:Изгасването за мен е "тънко" масло...


Не мога да се съглася... По-скоро при палене гъстото масло ще вдигне налягането в системата по-бавно...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 24 Авг 2007, 11:42

Мързяло го е да чака да се източи хубаво староро масло и направо е налял... С тия обяснения, дето ти вкарва, по-добре смени майстора. Щом ено масло не може да смени, представи си какво ще е да ти ремонтира колата :shock:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 24 Авг 2007, 15:52

разбирасе че още веднъж няма да стъпя при него, вчера доста разправии станаха, накарих ги да източят маслото защото се кълнеше че сипал 6 лт. и че източил всичко вътре. Излезна 6.5 лт а сигурно остана още вътре и по бидончето което го използваха за източване. Ясно не е източил около 1 лт.(започна да се изказва че няма как да се източи цялото масло и т.н.) Но след този случай човек започва да се съмнява и какво масло е вкарал вътре, да ли е сменил филтъра и т.н.
Мисля при първа възможност пак да го обновя маслото и филтъра. А това с бавно изгасването на лампичката ще видим да ли ще се оправи тогава.
Съвета ми е ако имате възможност стойте и гледайте майсторите какво правят по колата ви.
Последна промяна swh_bmw на 24 Авг 2007, 16:04, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2007, 15:57

бавното изгасване лампата на маслото е щото ти пропада като угасиш колата ,има клапан във филтъра и той не държи - т.е. менте е понеже си го сменил с нов ,или поне се очаква да е сменен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 24 Авг 2007, 16:46

Alexi написа:бавното изгасване лампата на маслото е щото ти пропада като угасиш колата ,има клапан във филтъра и той не държи - т.е. менте е понеже си го сменил с нов ,или поне се очаква да е сменен


Клапан във филтъра на БМВ? Това от кога го има? Филтърът нали е само елемент при БМВ, а не цяла метална кофа като при VW? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Авг 2007, 21:17

елемент е но играе някаква роля за пропадането на маслото ,аз съм го установил след 5-6 смени на масло на предишната ми 320 ,с различни филтри има разлика във времето за което ще ти изгасне лампата след старт на двг

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook