Гори ми бушона на вентилатора на климатика ? Ремонт инфо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Гори ми бушона на вентилатора на климатика ? Ремонт инфо
Гори ми бушона на вентилатора на климатика, предполагам че нещо вентилатора не се върти както трябва. Дайте някой съвет за ремонт на вентилатора, може ли да се разглобява и почиства. Благодаря Ви предварително.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Гори ти щото си зел от някои бензиностанция пакетче с бушони за 50 ст. Иди на някои морга и си земи оргинални или от БМВ си купи, пласмасата е различна и на мен ми се стапя целия бушон, а по-нисък ампераж направо се стапя барабар и метала.
А ако пак ти гори значи нещо го товари повече от нормалното.
А ако пак ти гори значи нещо го товари повече от нормалното.
Виж тук, ако си със същия вентилатор де.И друг вентилатор може да се пригоди, в България всички сме изобретателни 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
По принцип този вентилатор включва твърде рядко,(в големи горещини при пуснат клима...и движвние на автомобила с ниска скорост.)
Благодарение на това и (прахоляка)минавайки около него,се стига до моменти де не може да се завърти дори и на ръка,(твоя поне се върти малко).
Решението е:Сваляне на вентилатора,внимателното му разглобяване,по4истване и смазване на втулките на ел.мотора.
По принцип този ел.мотор е с доста голяма консумация,не е зле да провериш и за хлабави или замърсени ел.контакти захранващи този елемент.(при по голямо съпротивление в ел.веригата тока повишава своите стойности и се стига до изгаряне на предпазителя).
Успех

Благодарение на това и (прахоляка)минавайки около него,се стига до моменти де не може да се завърти дори и на ръка,(твоя поне се върти малко).
Решението е:Сваляне на вентилатора,внимателното му разглобяване,по4истване и смазване на втулките на ел.мотора.
По принцип този ел.мотор е с доста голяма консумация,не е зле да провериш и за хлабави или замърсени ел.контакти захранващи този елемент.(при по голямо съпротивление в ел.веригата тока повишава своите стойности и се стига до изгаряне на предпазителя).

Успех





Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Този вентилатор се включва винаги като ти работи климатика, иначе системата вдига високо налягане. Бушона трябва да е 30А. Ако пак имаш проблем, отиди на електричар.
Never mistake motion for action...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани