поредния тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
поредния тдс
Здравейте!
Повечето,ще кажете чети преди да питаш.Е аз изчетох всичко за теи тдс,но все пак не намерих съвсем нужния ми отговор.
Та на въпроса.
Карам 325 тдс.Трудно палеше като загрее,малко играеха оборотите,но се търпеше.Преди известно време си напълних климата с фреонче и от тогава не го изключвам.До тук добре,но като потеглям или изключвам предавката оборотите падат доста и понякога колата гасне.Реших да мина тънко и смених само едната веригата,която наистина беше доста хлабава(тази на разпределителния вал).Сега паленето при загрял двигател малко се подобри.Не е както трябва но в сравнение с преди .....Оборотите играя по малко.И въпреки това понякога когато изключа от скорост оборотите падат доста и пак се засилва да гасне.Не смея да си включа климата особено при потегляне за да няма излагации.
Въпросът ми всъщност е:Да сменям ли другата верига и останалите елементи(за които ми казаха,че са добре) или проблема е в прословутата помпа.Ако е от нея,дали ще се мине само с центровка или ще иска ремонт.....На диагностиката ми казаха,че електрониката по колата е перфектна,а само центровката ми бягала ту в + ту в минус.
От ямбол съм и честно казано тук няма компетентни хора.На къде да се насоча?
Повечето,ще кажете чети преди да питаш.Е аз изчетох всичко за теи тдс,но все пак не намерих съвсем нужния ми отговор.
Та на въпроса.
Карам 325 тдс.Трудно палеше като загрее,малко играеха оборотите,но се търпеше.Преди известно време си напълних климата с фреонче и от тогава не го изключвам.До тук добре,но като потеглям или изключвам предавката оборотите падат доста и понякога колата гасне.Реших да мина тънко и смених само едната веригата,която наистина беше доста хлабава(тази на разпределителния вал).Сега паленето при загрял двигател малко се подобри.Не е както трябва но в сравнение с преди .....Оборотите играя по малко.И въпреки това понякога когато изключа от скорост оборотите падат доста и пак се засилва да гасне.Не смея да си включа климата особено при потегляне за да няма излагации.
Въпросът ми всъщност е:Да сменям ли другата верига и останалите елементи(за които ми казаха,че са добре) или проблема е в прословутата помпа.Ако е от нея,дали ще се мине само с центровка или ще иска ремонт.....На диагностиката ми казаха,че електрониката по колата е перфектна,а само центровката ми бягала ту в + ту в минус.
От ямбол съм и честно казано тук няма компетентни хора.На къде да се насоча?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Дюзата
Мисля , че е от умната дюза!Като дадеш газ когато колата работи на място оборотите трябва да паднат до някъде както са се вдигнали но от 1000 на долу трябва да паднат по-бавно.Ако и това липсва може би съм прав.За информация нова такава дюза струва 360лв с отстъпка в БОШ.Успех!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
смени и другите неща дето си ги пропуснал и после ще се види колко и каква центровка трябва да се прави.
Не става така с половинчати работи.
Ебати шестака да ти гасне

Не става така с половинчати работи.
Ебати шестака да ти гасне




Re: поредния тдс
то центвовката шари+ - при разтегнена верига штом си я сменил ме самнява да е от нея.на помпата има авансатор-дат4ик в долния краи кадето излизат траби4ките на нафтата,но при диагностиката трябва да е излязал.виж си пло4ката мененето на обороти наи-4есто е от нея и в комбинациа сас запушен филтар на фриона,които товари много компресора от там и мотораFranio написа:Здравейте!
Повечето,ще кажете чети преди да питаш.Е аз изчетох всичко за теи тдс,но все пак не намерих съвсем нужния ми отговор.
Та на въпроса.
Карам 325 тдс.Трудно палеше като загрее,малко играеха оборотите,но се търпеше.Преди известно време си напълних климата с фреонче и от тогава не го изключвам.До тук добре,но като потеглям или изключвам предавката оборотите падат доста и понякога колата гасне.Реших да мина тънко и смених само едната веригата,която наистина беше доста хлабава(тази на разпределителния вал).Сега паленето при загрял двигател малко се подобри.Не е както трябва но в сравнение с преди .....Оборотите играя по малко.И въпреки това понякога когато изключа от скорост оборотите падат доста и пак се засилва да гасне.Не смея да си включа климата особено при потегляне за да няма излагации.
Въпросът ми всъщност е:Да сменям ли другата верига и останалите елементи(за които ми казаха,че са добре) или проблема е в прословутата помпа.Ако е от нея,дали ще се мине само с центровка или ще иска ремонт.....На диагностиката ми казаха,че електрониката по колата е перфектна,а само центровката ми бягала ту в + ту в минус.
От ямбол съм и честно казано тук няма компетентни хора.На къде да се насоча?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани