bmw 318 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.08.2007

bmw 318 tds

Мнение от m1999 » 18 Авг 2007, 19:26

Имам проблем с паленето и след като запали започва да излиза черен и след това бял дим, а понякога и след известно време спира, какъв е проблема. Чакам компетентен отговор. Имайте впредвит ,че сега е купено и нищо не е сменяно по него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 18 Авг 2007, 19:53

:welcome: kолега
Първо честито!
Второ - преди да купиш колата не я ли прегледа поне малко. Да беше взел с тебе някой който ги разбира БМВтата. Белият дим от ауспуха не е на хубаво :roll: Иначе след като я запалиш колата как работи - прекъсва ли ?
Щом не си сменял нищо време е да започнеш - масло (пъна синтетика Мотул или Кастрол), филтри (маслен , въздушен , горивен, този на климатика ако имаш), ремъците на хидравликата и на климатика провери :idea: Хубаво е да отделиш внимание и на охладителната система - водна помпа ( малко над 100лв. и темостат) ;)
Това не е свързано с твоя проблем но е хубаво да го направиш. А относно въпроса ти - опиши малко по-подробно или най добре иди в някой добър сервиз ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: 318 TDS 96'

Мнение от Kiceto » 18 Авг 2007, 20:11

:welcome:
Б - Бързо
М - Мощно
В - Возило

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 19 Авг 2007, 0:37

честито ;)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 19 Авг 2007, 9:14

Така като чета на пръв поглед ми идва на ум разпръсквачи :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 20 Авг 2007, 9:48

Никакви разпръсквачи не са! Проблема ти е много сериозен! моли се да е гарнитурата на главата, да не е пукната главата само...че тогава не ти завиждам!

белият дим е вода в цилиндрите! не я карай така че ще я съсипеш!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2007, 0:42

bobolink написа:Никакви разпръсквачи не са! Проблема ти е много сериозен! моли се да е гарнитурата на главата, да не е пукната главата само...че тогава не ти завиждам!

белият дим е вода в цилиндрите! не я карай така че ще я съсипеш!
вода в нафтата и издухани сигменти,нерегулирани или износени клапани,гарнитура на глава-обшто взето не е на добре(освен ако не си заредил вода +дизел)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Свещи

Мнение от Popov » 21 Авг 2007, 10:09

Само при първо палене при студен мотор ли не иска да пали?Може да е от нещо по-дребно.Защото ме съмнява,че първо е черен а после бял дим.Първо свали подгревателните свещи и ги провери една по една.А може и да ти се връща нафта в резервоара.Не става много ясно какъв е проблема?При паленето или си пали от раз и после почват пушеците?Антифриз губи ли?Отзад като сложиш ръката на ауспуха навлажнява ли ти се?Пиши после какво е станало.И дано е нещо дребно,че ако е друго...си купи лекарства.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.08.2007

палене

Мнение от m1999 » 21 Авг 2007, 12:42

Като че ли не си изгаря нафтата, ще я карам на стенд

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 21 Авг 2007, 15:39

ако антифриза се губи, както беше при мен - спукана глава. а може и от гарнитурата да е само. Колега колко си вдигал с нея най.много? Аз повече от 135 не можех да откина! Получаваха се едни вибрации все едно че нещо мъчеше мотора. Оказа се пукната глава!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 21 Авг 2007, 20:28

bobolink написа:ако антифриза се губи, както беше при мен - спукана глава. а може и от гарнитурата да е само. Колега колко си вдигал с нея най.много? Аз повече от 135 не можех да откина! Получаваха се едни вибрации все едно че нещо мъчеше мотора. Оказа се пукната глава!



така и така си минал през целия път ... я земи напиши сички симптоми на спукана глава та да си знаем :)
ако е гарнитура и глава как може да я хванем .. например ако не влиза в маслото .. не надува маркучите .. нема бел дим .. и такива неща
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook