Проблем с ел. стъклата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Мойте също взеха да запецват, даже шоферското преди да стигне до горна нулева точка някъде на около 4 см взе да вие мъчително и се върна обратно на около 1 см! Вчера почистих водачите на стъклата с най-обикновен препарат за стъкло намотах един парцал около една по-тънка отверка и почистих гняста от каналите! Преди това обаче изчетках каналите с малка твърда четчица! Може и да не вярвате но след интервенцията почнаха по плавно да се движат! Мийте си редовно стъклата - предните щото мърсотията по тях отива дирекнто в каналите!
- Yani
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.01.2005
- Местоположение: Котел
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 316 М40
На моя дядо както си работеха и изведнъж спряха, преди месец!Бушони, всичко ОК. До копчетата недостига ток .Къде се намира (защитния им модул,машинка) каквото е там. 

- MRS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 15.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: E36 318i '95
Yani написа:На моя дядо както си работеха и изведнъж спряха, преди месец!Бушони, всичко ОК. До копчетата недостига ток .Къде се намира (защитния им модул,машинка) каквото е там.

на мен и 2те врати ми правят проблем с дигането на стъклото нагоре ... натискам и се връщата ... трябва да го дигам на равни интервали
сега съм ги разтурил и 2те врати но не намирам проблеми... смазах релсите и пак същото.
въпросите са ми :
1.как да установя че релсите са криви ?
2.каде се намира водача ? на купето няма рамка
3.от каде да зема нови уплътнения освен от камор или дару ?
мерси

сега съм ги разтурил и 2те врати но не намирам проблеми... смазах релсите и пак същото.
въпросите са ми :
1.как да установя че релсите са криви ?
2.каде се намира водача ? на купето няма рамка

3.от каде да зема нови уплътнения освен от камор или дару ?
мерси
Тия павета мн лзгави бе...
Няма да е нещо ново, ако и аз кажа че имам проблем с ел. стъклата. Схемата при мен, е че ми работят по диагонал. И 4-те стъкла са ел. но само 2 от тях бачкат. Шофьорското и задно дясно работят - предно дясно и задно ляво ги няма никакви. Нито на горе, нито на долу! Ако някой знае какъв може да е проблема да сподели.
някои може ли да ми помогне , прозореца от страната на шофьора слиза и се ка4ва само на интрвали трагва и след 5 см. сира и трябва да пусна коп4ето и пак да го натисна и още 5 см. и така докато го затворя или отворя каква може да е при4ината ?
то темата е стара но не паднала от мода

Днеска си оправих шофорското стъкло който имаше горе описания проблем
За съжеление имах доста снимков материал но нещо съм ги прецакал и ми останала само една снимка от гсм'а.
След като отворите кората на врата(описано е в други теми и няма нищо сложно само внимавайте с щипките даже предварително си купете от камор или дару защото голяма вероятност ще имате счупени)
отворете устройстово за ел. стъклото(мисля че бяха 8 винтчета) и го дръпнете към себе си. Аз си разглобих и двигателчето(4 винтчета). Пластинката(колелцето) което съм го боядисал в сиво беше се мръднало вътре към двигателче'то и тези два датчика(предполагам че са датчици) не го улавяха(датчик 1 и 2). Като отворих и двигателчето го бутнах обратно към у-вото и го нагласих да се падне под тези два датчика и проблема с интервалното затваряне и отваряне се оправи. Хубаво и да си изчистите вътре моторчето защото при моето имаше доста мръсотии. Цялата работа ще ви отнеме около 15~20 мин.

- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Аз на мойта бима реших проблема с малко течен парафин в уплътненията (по точно при огледалото) тъй като при вдигане виждам, че там има най-много напрежение и стъклото не се вдига. Другия вариант който може да ви се случи е пантите на вратите от много кесене на тях да са отслабнали или криви и вратата при дупки или по голямо тресене да се изместват и да освобождават датчика при което стъклата пак падат с около 1см. Успех (пробвайте с парафина при мен стана)!!!
- krissskrisss
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 9.08.2007
моита барака
и аз сам с ръчки
сега аз сам с централно ама ми блокира багажната машинка и не мога го отвори6е ходя утре на маистор и6е видим ако некои знае как ставаномера да каже щото и с ключа не се отваря
инак ако некои иска да я купи 6е мунапрая отстъпка 2о лв за клучалката инак колата е ок ама е 316 и е малко тромава но се пак БМВ сичко останало е порно ако ще карате друга гледаите да не ви виждат 4е ще ви се хилят
БЪДИ ГЪЗАР А НЕ ГЪЗ


инак ако некои иска да я купи 6е мунапрая отстъпка 2о лв за клучалката инак колата е ок ама е 316 и е малко тромава но се пак БМВ сичко останало е порно ако ще карате друга гледаите да не ви виждат 4е ще ви се хилят
БЪДИ ГЪЗАР А НЕ ГЪЗ
За стъклата мога да споделя следното от опит (става дума за купе - без рамката на стъклото)
Без видими причини колата прояви характер - при отворени врати всичко си работи перфектно - като затвориш вратите ел. стъклата и ел. люка умираха тотално.
Почна едно ровене по бушони, релета, кабели, ключове на вратата, откачане и закачане на акумулатора и т.н. и навсякъде си имаше и ток и маса и както пише по книгите само дето не бачкаше нищо. Ходих и на алармаджии да не би да се бъгва от там (въпреки че си е оригинална BMW) и не и не.
Накарая след 1 седмица пот, яд и мамата... отидих в Дару-то и само за 15 мин. и 70 лв. ресетнаха компютъра и всичко си заспа.
Явно, че откачането на акумулатора не помага за всичко
Накрая, като се замислих само ядовете ми струваха толкова ама....
Без видими причини колата прояви характер - при отворени врати всичко си работи перфектно - като затвориш вратите ел. стъклата и ел. люка умираха тотално.
Почна едно ровене по бушони, релета, кабели, ключове на вратата, откачане и закачане на акумулатора и т.н. и навсякъде си имаше и ток и маса и както пише по книгите само дето не бачкаше нищо. Ходих и на алармаджии да не би да се бъгва от там (въпреки че си е оригинална BMW) и не и не.

Накарая след 1 седмица пот, яд и мамата... отидих в Дару-то и само за 15 мин. и 70 лв. ресетнаха компютъра и всичко си заспа.

Явно, че откачането на акумулатора не помага за всичко
Накрая, като се замислих само ядовете ми струваха толкова ама....
И още нещо за стъклата (пак става дума за купе - без рамка на стъклата). При седана най-много да светнат за момент плафоните.
При износване на бутончетата на фиксаторите на вратите (на колонките) където щракват ключалките при влизане в дупка (евентуално де щото то такива в BG няма) електрониката се лъже че вратата е отворена и стъклото мърда с 1 см. надолу и после се връща (светват и плафоните но много за кратко и евентуално се забелязва само вечер.
Не се лъжете като гледате бутончетата (те са в ухото на фиксатора) че "има живот" в тях - дори и видимо да са добре проблема е от тях. Препоръчвам нови защото не се знае втората употреба колко е читава а явно че се касае за милиметър.
Внимавайте при смяната, защото планката за която се завиват в колонката от вътре не е фиксирана и като се свали фиксатора остава да се държи само на кабела. Ако падне надолу се свалят задните кори - а то си е врътка. Не забравяйте и да бележите точно мястото където са били старите фиксатори - не разчитайте че то си личи.
При износване на бутончетата на фиксаторите на вратите (на колонките) където щракват ключалките при влизане в дупка (евентуално де щото то такива в BG няма) електрониката се лъже че вратата е отворена и стъклото мърда с 1 см. надолу и после се връща (светват и плафоните но много за кратко и евентуално се забелязва само вечер.
Не се лъжете като гледате бутончетата (те са в ухото на фиксатора) че "има живот" в тях - дори и видимо да са добре проблема е от тях. Препоръчвам нови защото не се знае втората употреба колко е читава а явно че се касае за милиметър.
Внимавайте при смяната, защото планката за която се завиват в колонката от вътре не е фиксирана и като се свали фиксатора остава да се държи само на кабела. Ако падне надолу се свалят задните кори - а то си е врътка. Не забравяйте и да бележите точно мястото където са били старите фиксатори - не разчитайте че то си личи.
И аз имам малък проблем с лявото ми стъкло.По принцип като натиснеш копчето да прибере стъклото само,то се дига автоматично без да държиш бутона.При мен обаче,когато отворя до край стъклото и му дам да се затвори не го дига докрай.Нали има прагче на копчето.Просто натискам и то се дига малко и толкова само и трябва да държа копчето,за да го затворя прозореца.Ако стъклото е отворено до половина ще се затвори автоматично.От какво е тази глупост?
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Kendjiro написа:Аз на мойта бима реших проблема с малко течен парафин в уплътненията (по точно при огледалото) тъй като при вдигане виждам, че там има най-много напрежение и стъклото не се вдига. Другия вариант който може да ви се случи е пантите на вратите от много кесене на тях да са отслабнали или криви и вратата при дупки или по голямо тресене да се изместват и да освобождават датчика при което стъклата пак падат с около 1см. Успех (пробвайте с парафина при мен стана)!!!
Мойто дясно предно с WD-40 го пръснах и тръгна. Сега пак почна да зацепва и ще трябва да повторя процедурата. Мисля да пробвам с парафин, както казваш, пък да видим колко ще изкара.
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
///M3-E36 написа:Kendjiro написа:Аз на мойта бима реших проблема с малко течен парафин в уплътненията (по точно при огледалото) тъй като при вдигане виждам, че там има най-много напрежение и стъклото не се вдига. Другия вариант който може да ви се случи е пантите на вратите от много кесене на тях да са отслабнали или криви и вратата при дупки или по голямо тресене да се изместват и да освобождават датчика при което стъклата пак падат с около 1см. Успех (пробвайте с парафина при мен стана)!!!
Мойто дясно предно с WD-40 го пръснах и тръгна. Сега пак почна да зацепва и ще трябва да повторя процедурата. Мисля да пробвам с парафин, както казваш, пък да видим колко ще изкара.
От тогава проблем несъм имал!
s
смазвайте редовно гумените уплътнения който водят стъклата и няма да имате проблеми,аз ползвам спрей за гумени уплатнения ,около 6лв на него има снимана кола с отворени врати,...много съм доволен ,на 2месеца пръскам
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани