Засмука вода

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 15 Авг 2007, 12:42

Трябва ли на мен да са ми ясни нещата,за да свържа двама човека...продавач и купувач.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 15 Авг 2007, 18:41

Хайде стига сте се обиждали и карали...

Днес колата излезна от "бокса" след като се смениха 3 биели и комплект сегменти и биелни лагери на 4-те цилиндъра.
Сега държи високи обороти на празен ход 900 - 1200.
След като отнема газта оборотите падат по-бавно, и няма такавa мощност каквато имаше преди :(

След водата май са блокирали и спирачките на задните барабани, главините загряват и колата се бута трудно - но за сметка на това спира много добре :twisted:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Авг 2007, 19:38

Липсата на мощност, доброто спиране, трудното буране и загряването на главините е от блокиралите спирачни апарати - като ги оправиш ще изчезнат горните проблеми.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 15 Авг 2007, 22:36

amd написа:Липсата на мощност, доброто спиране, трудното буране и загряването на главините е от блокиралите спирачни апарати - като ги оправиш ще изчезнат горните проблеми.


Да, това ми е известно, но основно ме притеснява факта за високите обороти......

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook