Климатика не спира да работи- защо?
Модератор: Технически модератори
			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Климатика не спира да работи- защо?
Колеги,
Вчера забелязах, че като съм врътнал да духа студено, независимо дали бутона AC свети или не, климатика все работи и не спира. Единственият начин да го спра е като изключа изцяло духането (ама как звучи само).
Някакви идеи защо?
П.С. По-рано имах проблем с бушон 25 (за втората степен на перката на климатика). Т.е. беше изгорял, но все пак, климата си се вкл. и изкл. както трябва. Смених го, но сега гледам пак е изгорял...
Поздрави,
Илия
			
		Вчера забелязах, че като съм врътнал да духа студено, независимо дали бутона AC свети или не, климатика все работи и не спира. Единственият начин да го спра е като изключа изцяло духането (ама как звучи само).
Някакви идеи защо?
П.С. По-рано имах проблем с бушон 25 (за втората степен на перката на климатика). Т.е. беше изгорял, но все пак, климата си се вкл. и изкл. както трябва. Смених го, но сега гледам пак е изгорял...
Поздрави,
Илия
- Mitetooo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 75
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat TDI,Peugeot 106,BMW 520
- Мечтае да кара: E31 850
Re: Климатика не спира да работи- защо?
един приятел с Орле има същия проблем-пуска парното на студено(климата е офф)...след 5 минути климата се пуска сама...след още 5 вече му е стопила бушона...ходи на майстори на "врачки" 
  ама нищо...според мене или нещо масата се ебава или оттечка няква...поздрави
  ама нищо...според мене или нещо масата се ебава или оттечка няква...поздрави  
			 ама нищо...според мене или нещо масата се ебава или оттечка няква...поздрави
  ама нищо...според мене или нещо масата се ебава или оттечка няква...поздрави  
Пътят към славата е осеян с бутала и биели...
		- Gemar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Според мен проблема е в управлението на парното на таблото. Отвори го, прегледай за студени спойки, даже за по-лесно го презапои наново, смени кондензатори там из вътре ако има (на автоматичния контрол няма, на останалите модели не знам) и мисля, че ще се оправи. Друго за което се сещам е модула който е зад парното и се достъпва от страна на пасажера. Също би могъл да го отвориш и прегледаш за студени спойки и изпушили кондензатори.
Успех
			
		Успех

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник, компресора стои постоянно включен,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.
			
		- Gemar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
zvetiko написа:Ако си с еър кандишан тогава компресора се командва от бутона със снежинката.Ако си с климатроник, компресора стои постоянно включен,щом си включил врътката за оборотите на вентилатора,независимо дали бутона AC свети или не.
Не мога да се съглася с теб.. освен ако не е включена рециркулацията, но дори тогава компресора се включва на интервали за малко... При мен ако е изключен климатика и рециркулацията компресор НЕ включва.
Последна промяна Gemar на 14 Авг 2007, 17:18, променена общо 1 път
					
				
			
		- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Е ,то е ясно ,че компресора не върти постоянно и работи на командни интервали,иначе изпарителят ще се заледи.Но при автоматичният климатик ,компресора стои винаги в готовност за  включване ,за да може да се подържа зададената температура,докато при еър кондишъна се включва и изключва от бутона със снежинката.Имаше даже колеги от форума ,които се оплакваха  от  това ,че компресора им стои постоянно включен ,когато са с климатроник.
			
				Последна промяна zvetiko на 16 Авг 2007, 21:40, променена общо 1 път
					
				
			
		- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
при мене което и коп4е да натисна тръгва климатика
снежинката само и вътрешната циркулация да натисна пак тръгва компресора
			
		снежинката само и вътрешната циркулация да натисна пак тръгва компресора
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
При мен е същата работа, а май не трябва да е така. Не трябва ли само снежинката да е климатик, а кръгчето да си върти въздуха вътре без клима? И колеги да ви питам имат ли значение врътките на температурата при пуснат климатик? Имам предвид дали ще изключи компресора ако стане в купето 24 градуса? Не съм с климатроник, но се чудя каква е тази решетчица между врътката за вентилатора и температурната врътка за десния пасажер. Не е ли това датчика за температурата е купето?
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не виждам какво толкова се учудвате-нали затова климатроник се казва на автоматичният климатик,който сам определя кога и какво да пуска ,докато обикновеният климатик се пуска и спира ръчно със снежинката.
@Zubcho ,снежинката и кръгчето са две различни и независими едно от други неща-с едното пускаш и спираш еър кондишана ,с другото регулираш достъпа на външният въздух.
След като не си с климатроник ,с врътките за температурата не определяш работата на компресора.
Решетчицата е точно това ,което предполагаш-въпроса е дали при теб има датчик зад нея-намира се в горният и край.
И накрая да не би да бъркате ,когато мислите ,че компресора работи непрекъснато защото ремъчната му шайба се върти непрекъснато-гледата вътрешноста на шайбата,където се намира електромагнитният съединител, дали се върти.
			
				@Zubcho ,снежинката и кръгчето са две различни и независими едно от други неща-с едното пускаш и спираш еър кондишана ,с другото регулираш достъпа на външният въздух.
След като не си с климатроник ,с врътките за температурата не определяш работата на компресора.
Решетчицата е точно това ,което предполагаш-въпроса е дали при теб има датчик зад нея-намира се в горният и край.
И накрая да не би да бъркате ,когато мислите ,че компресора работи непрекъснато защото ремъчната му шайба се върти непрекъснато-гледата вътрешноста на шайбата,където се намира електромагнитният съединител, дали се върти.
Последна промяна zvetiko на 16 Авг 2007, 21:39, променена общо 1 път
					
				
			
		- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
И аз така си мислех за снежинката и кръгчето ама не е така, което и да натисна все си духа студено, само дето при снежинката взема въздух от вън, а при кръгчето само си го върти вътре. Мисля, че не трябва да е така, ама знам ли.
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Zubcho написа:И аз така си мислех за снежинката и кръгчето ама не е така, което и да натисна все си духа студено, само дето при снежинката взема въздух от вън, а при кръгчето само си го върти вътре. Мисля, че не трябва да е така, ама знам ли.
Ама нали точно за това говоря-кръгчето и снежинката са независими едно от друго.Ако е натисната снежинката, еър-кондишъна ти работи нон стоп ,а с кръгчето определяш външен или вътрешен въздух да изстудява.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
loobian написа:Колеги, днес е денят за разглабяне и ще го гледаме защо така се ебава тоя климатик.
Ще пиша довечера...с резултатите
Благодаря за инфото
да не е преебан блока за управление нещо
щото на мене като ми е спрян вентилатора немога да включа климата
чак като врътна вентилатора и тръгва климатика
пък може и копчето да е преебано да не е заседнало

			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
 
 

 
