НЕМЕЦА СЕ Е ИЗЛОЖИЛ МНОГО С 325ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
НЕМЕЦА СЕ Е ИЗЛОЖИЛ МНОГО С 325ТДС
здравейте писна ми от бмв какво ли не смених за една година термостат водна помпа виско после изгоряха клапите на парното после стартера после вьпросния кондензатор на климатроника сега пьк и гнп ходих в пловдив при едни майстори смениха ми главата на гнп то и от пловдив до нас 120 км и пак спря да пали топла такова чудо не сьм чувал та вьпроса ми е сички бмв та ли са такива боклуци или само моето или пьк може би само моето ------------- а само с какьв мерак го зех а то ми одра кожата се нещо счупено има за 30 хиляди километра много дефекти аман от бмв
Колега съжелявам за случилите ти се неща,
по принцип термостат, водна помпа, виско препоръчват да се сменят в първа възможност след покупка, парното и стартера сигурно им са дошли времето им. Кондензаторчето се сменя бързо и евтино. За топлия старт, провери във форума има доста полезни неща може да се окаже лесно поправимо. Пък и вече си си сменил доста неща дано да нямаш повече ядове. Лично моето спрямо двигателя нямам никакви оплаквания(пък си го настъпвам якичко от време на време), по ходовата част трябва да сменя някои неща а те са си нормални за нашите пътища(шарнири, биалетки тампони и т.н.).
Успех и горе главата страшна машинка притежаваш
по принцип термостат, водна помпа, виско препоръчват да се сменят в първа възможност след покупка, парното и стартера сигурно им са дошли времето им. Кондензаторчето се сменя бързо и евтино. За топлия старт, провери във форума има доста полезни неща може да се окаже лесно поправимо. Пък и вече си си сменил доста неща дано да нямаш повече ядове. Лично моето спрямо двигателя нямам никакви оплаквания(пък си го настъпвам якичко от време на време), по ходовата част трябва да сменя някои неща а те са си нормални за нашите пътища(шарнири, биалетки тампони и т.н.).
Успех и горе главата страшна машинка притежаваш
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ам виж ся най вероятно си си взел млад милионник
мотора е един много хубав докато е читав
мине ли 500 000 600 000 хиляди км край с него почват кусури а-у поне за мен е така де


за топлия старт те ти гледат центровката и си личи веригата дали е разпьната центровката играе ако има проблем поне на мене така казаха .....
Това са думитети които беше ме посъветвал когато купувах колата(за което още веднъж ти благодаря), пробвай да я закараш на диагностика да погледнат веригата, потърси из форума и описанията на другите колеги за този често срещан проблем. Все пак караме стари колички нормално да правят проблеми.
Успех
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ето така става когато си вземеш мнооого карана кола за малко пари в "Пирфекно състояние"
Колега един съвет ако наистина се съмняваш ,че помпата не прави достатъчно налягане за да запали колата при прословутия топъл старт,можеш да я закараш в сервиза на бош на аеро гарата и да ти я оправят за около 800-900лв. В случай,че си сменил електрониката на помпата това значи че ще имаш изцяло нова помпа с която ще минеш поне 500к км.
Прави си сам сметката на колко е твойта за да има този проблем.
А освен това "топлия старт" е малко труден за точна диагноза,понеже може да е от 4-5 различни неща.
Има случаи в които е от Умната дюза,повечето случаи е от веригата.
Помпата е много здрава специално механичната част и силно се съмнявам да е в нея проблема.
Може да имаш изгоряли свещи,колкото и да не ти се вярва дори да е топла коата докато върти на стартер релето ги включва да греят докато запалиш и ако са изгорели повече от 2 почва едно въртене.
направи следния тест виж къде е релето за свещите и с една пробна лампа дали всичко е ОК.
И не на последно място ако ти дърпа въздух от някъде и съответно помпата в резервоара е зацапала цедката пак може да ти прави същите мизерии.
Има вариант да ти дърпа въздух от гарнитурите на самата помпа и да не виждаш ,че по системата има мехури но въртенето пак е много.
Това ,че пали по лесно като я залееш със студена вода хич не е показателно!!!
Имал съм такъв случай със старото ми БМВ 324тд и в последствие се оказа ,че свещите които са ми продали са за 324д и то някакво менте.
За един месец тогава дадох 200-300лв. за диагностики в различни сервизи и познай при повечето заключението беше,че помпата е заминала и не прави нужните 160бара за да може да запали колата.
Само на едно място ми подхвърлиха,че свещите с които е колата много ги съмняват и силно приличат на ментета. Щом ги смени колата заспа.При проверка на старите се оказа че от 6 свещи 4 са здрави имам в предвид още преди да стане проблема и преди да почна да сменявам въобще.
Така,че успех филма е гаден ма като си го почнал ше го гледаш, кво да правиш вече си се наиграл.
Колега един съвет ако наистина се съмняваш ,че помпата не прави достатъчно налягане за да запали колата при прословутия топъл старт,можеш да я закараш в сервиза на бош на аеро гарата и да ти я оправят за около 800-900лв. В случай,че си сменил електрониката на помпата това значи че ще имаш изцяло нова помпа с която ще минеш поне 500к км.
Прави си сам сметката на колко е твойта за да има този проблем.
А освен това "топлия старт" е малко труден за точна диагноза,понеже може да е от 4-5 различни неща.
Има случаи в които е от Умната дюза,повечето случаи е от веригата.
Помпата е много здрава специално механичната част и силно се съмнявам да е в нея проблема.
Може да имаш изгоряли свещи,колкото и да не ти се вярва дори да е топла коата докато върти на стартер релето ги включва да греят докато запалиш и ако са изгорели повече от 2 почва едно въртене.
направи следния тест виж къде е релето за свещите и с една пробна лампа дали всичко е ОК.
И не на последно място ако ти дърпа въздух от някъде и съответно помпата в резервоара е зацапала цедката пак може да ти прави същите мизерии.
Има вариант да ти дърпа въздух от гарнитурите на самата помпа и да не виждаш ,че по системата има мехури но въртенето пак е много.
Това ,че пали по лесно като я залееш със студена вода хич не е показателно!!!
Имал съм такъв случай със старото ми БМВ 324тд и в последствие се оказа ,че свещите които са ми продали са за 324д и то някакво менте.
За един месец тогава дадох 200-300лв. за диагностики в различни сервизи и познай при повечето заключението беше,че помпата е заминала и не прави нужните 160бара за да може да запали колата.
Само на едно място ми подхвърлиха,че свещите с които е колата много ги съмняват и силно приличат на ментета. Щом ги смени колата заспа.При проверка на старите се оказа че от 6 свещи 4 са здрави имам в предвид още преди да стане проблема и преди да почна да сменявам въобще.
Така,че успех филма е гаден ма като си го почнал ше го гледаш, кво да правиш вече си се наиграл.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
COMMON написа:Колко километра ти показва километража?
п.п. В момента почти съм купил едно такова и как ми действат такива теми........
Гледай добре ,то се вижда и се чува и се усеща

Има доста теми в които е описано подробно как се гледа ТДС преди покупка


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
темата е с бая идиотско заглавие... няма начин да се е изложил с двг, което се произвежда 10г, монтира се в три серии, че и на друга марка
... виж , задкормилните са се излагали яко...

Без коментар
Изложил се е този дето си го водил с тебе да гледа "изгодната" кола в "перфектно състояние"..."качваш се и караш"...
поне едно чу ли от продавача?Извода си го направи сам и не се коси защото е безмислено да си късаш нервите.А и какво очаквате от коли с цени 4700 - 6500 ТДС?За да вземеш нещо , първо трябва да дадеш!Пробвай да мръднеш главата на помпата /някой който е наясно/ Мога да дам телефон на човек в Благоевград , който ще ти каже диагноза и при желание може да я оправи.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Офертите на Л.С. !!!
bmwdriver

-------------------------------------------------------------------------------------------
Офертите на Л.С. !!!
bmwdriver
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани