метанов или газов инжекцион?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 01 Авг 2007, 17:32

И аз съм от 1 седмица с LPG инжекцион.Струва ми се, че има минимална разлика от бензин, но колата не е настройвана прецизно.Първо мисля да покарам малко и после евентуално ще се донастройва.Още не мога да и хвана разхода, щото "тестовете" преминават основно в червената зона :mhihi:
Иначе аз принципно съм за пропан-бутана, щото с тоя метан едно багажник не остава, колата се скопява, по метанстанции с бакшиши трябва да вися, няма толкова метанстанции, малка автономност.... :puke:

VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци ;)
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 01 Авг 2007, 18:04

Няколко поста по доло видях, че спорите как някой си там вдигнал на гас 210 с 316-ка. Когато се слага газова уредба се слага един манипълатор, който лъже комютъра като симулира подаване на гориво, в противен случай колата гасне. Знаете, че гаста не мина през бензинопроводите и този манипулатор лаже и регулаторите понеже горивото не се отчита от компютъра (образно казано, понеже уредите си работят) и няма как да прецени кога да ги включва. На практика като си на гас не ти се включват регулаторите. Разликата, която можеш да постигнеш в максималните километри за всяка от предавките е до най-много 15км. Естествено идва въпроса какво става тогава с оборотите. Ами влизат си в червената граница и си работят там. Това ест. не е хубаво. Щом са ти сложили регулатор да пази двигателя, значи, че това трябва да е така. На практика е възможно да е вдигнал тези километри колегата, не споря, дори съм склонен да го повярвам, но ако продължаваш така да си взлизаш в червената граница повече от допустимото от завода ще си прецакаш двигателя много много скоро. Това мисля, че се отнася само за тези с газовите инжекциони.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 01 Авг 2007, 19:12

Яро написа:И аз съм от 1 седмица с LPG инжекцион.Струва ми се, че има минимална разлика от бензин, но колата не е настройвана прецизно.Първо мисля да покарам малко и после евентуално ще се донастройва.Още не мога да и хвана разхода, щото "тестовете" преминават основно в червената зона :mhihi:
Иначе аз принципно съм за пропан-бутана, щото с тоя метан едно багажник не остава, колата се скопява, по метанстанции с бакшиши трябва да вися, няма толкова метанстанции, малка автономност.... :puke:

VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци ;)

кви кинти излезе цялата интервенция??и какво е точно съкращението LPG

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 01 Авг 2007, 19:23

batkoto написа:...

чул си нещо , но не си на ясно ... какви регулатори какви неща !?! на обикновенна уредба може да ти зачезне прекъсвача , защото той всъщност спира дюзите , а ако си на гас те са си спряни и теглиш горивото заедно с въздуха и като си имаш искра и гориво .. на едно е34 с м50 му обръщахме оборотомера :mhihi: и разходомера по едно време как си беше на 2х л/ч отиде на 0 :shock: На газовия инжекцион не може да няма прекъсвач . там собственото му компче ще си спре дузичките и аре готово
Изображение


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 01 Авг 2007, 20:05

mitak_o написа:
batkoto написа:...

чул си нещо , но не си на ясно ... какви регулатори какви неща !?! на обикновенна уредба може да ти зачезне прекъсвача , защото той всъщност спира дюзите , а ако си на гас те са си спряни и теглиш горивото заедно с въздуха и като си имаш искра и гориво .. на едно е34 с м50 му обръщахме оборотомера :mhihi: и разходомера по едно време как си беше на 2х л/ч отиде на 0 :shock: На газовия инжекцион не може да няма прекъсвач . там собственото му компче ще си спре дузичките и аре готово




mitak_o: Той колегата обаче даже не е обяснил за Инжекцион ли става дума или за Обикновенна система? Иначе този "манипълатор" си гурно за него е Аванс Процесора, които прави сходна работа ама знае ли какво точно има на предвид в това обяснение.

Иначе това с вкарването извън ограничител съм го виждал ама само на LPG обикновена система без никакви аванс процесори без нищо. Само с яко развит изпарител. ;)
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 02 Авг 2007, 9:38

kiko написа:кви кинти излезе цялата интервенция??и какво е точно съкращението LPG

LPG = Liquefied Petroleum Gas
цената е 1650 за six in line като сондата на бутилката е ЕВРО (имала 3 защити и показва ниво на едни диодчета)
за 4 цилиндъра май беше 1300
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 02 Авг 2007, 10:44

batkoto написа:...


Бате, абе ти свободно съчинение по тема ли си написал? Това с вкарването в червеното със сигурност НЕ ВАЖИ за Газов Инжекцион, защото (мисля, че се потретвам вече във форума с това обяснение) импулсът, който се ползва от газовия компютър за отваряне на газовите инжектори си идва от оригиналния ЕКУ на колата и следователно, ако той види, че колата е вече до зададения прекъсвач ще отреже инжекторите на същия принцип, както и при бензин. А бензинът в бензиновата рейка си тече с кеф дори и колата да работи на газ и съответно регулатора продължава да връща излишното гориво обратно в резервоара. Регулатора между другото е напълно механичен и не може да каже на компа какво тече през него. :winky:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 02 Авг 2007, 11:28

Яро написа:VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци ;)


Блокът за управление е фобос, изпарителя и дюзите тартарини. Избрах фобоса, заради настройващите се 3 режима... :mhihi:
P.S. Баце те верно са близнаци!!! :shock:


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 02 Авг 2007, 19:50

turbo написа:
batkoto написа:...


Бате, абе ти свободно съчинение по тема ли си написал? Това с вкарването в червеното със сигурност НЕ ВАЖИ за Газов Инжекцион, защото (мисля, че се потретвам вече във форума с това обяснение) импулсът, който се ползва от газовия компютър за отваряне на газовите инжектори си идва от оригиналния ЕКУ.



Абсолютно вярно, няма как да я накараш да отиде извън определените и обороти. Може би трябва да му се поясни на колегата, че второто ECU което се слага не е му дава тези предимства и се управлява изцяло от ECU-о на колата.

Но историята с обикновените системи не е такава.

VENBO: и аз съм с FOBOS и съм много доволен, че избрах българското пред чуждото.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: баба си да му прави мекици

Мнение от tonito » 03 Авг 2007, 22:25

в софия монтират ли фобос?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 03 Авг 2007, 23:35


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 03 Авг 2007, 23:57

Абе, колко чини тоя Фобос за един стандартен ( :mhihi: ) шестцилиндров мотор на едно най-обикновено Е36?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 16:00

stambo_81dg написа:първите ми впечатления от каране на метан са:
общо взето колата е малко тромава на метан но тряало да се сложи някав аванс процесор с които тази тромавост се оправяла
т.е. да се даде малко предварение на центровката
за да става по добро изгаряне и от там по голямо КПД
ама пък с 6лв минавам 100км смесен разход а колата ми е 3000 кубикА :shock:
до морето и обратно 520км с 25 лв ги минах
в едната посока с климатик :shock:


По пътя за морето има ли къде да се презареди?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

газ

Мнение от riks » 12 Авг 2007, 19:41

Хайде и аз да се изкажа значи с моето Е36 316 М40 съм минал през всички етапи от бензин през LPG сега с CNG само мога да кажа че с метана дори и обикновен с какъвто съм аз LOVATO си минавам 170км. за 7лв. при скорост 140-150 здраво натоварена а градско за 7лв 130км.Така че си прави сметката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 16 Ное 2007, 0:46

от днес официално и аз съм с метанов инжекцион ;) ще пи6а как се държи на пътя тези дни ...да я тествам първо :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook