метанов или газов инжекцион?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
И аз съм от 1 седмица с LPG инжекцион.Струва ми се, че има минимална разлика от бензин, но колата не е настройвана прецизно.Първо мисля да покарам малко и после евентуално ще се донастройва.Още не мога да и хвана разхода, щото "тестовете" преминават основно в червената зона
Иначе аз принципно съм за пропан-бутана, щото с тоя метан едно багажник не остава, колата се скопява, по метанстанции с бакшиши трябва да вися, няма толкова метанстанции, малка автономност....
VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци

Иначе аз принципно съм за пропан-бутана, щото с тоя метан едно багажник не остава, колата се скопява, по метанстанции с бакшиши трябва да вися, няма толкова метанстанции, малка автономност....

VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Няколко поста по доло видях, че спорите как някой си там вдигнал на гас 210 с 316-ка. Когато се слага газова уредба се слага един манипълатор, който лъже комютъра като симулира подаване на гориво, в противен случай колата гасне. Знаете, че гаста не мина през бензинопроводите и този манипулатор лаже и регулаторите понеже горивото не се отчита от компютъра (образно казано, понеже уредите си работят) и няма как да прецени кога да ги включва. На практика като си на гас не ти се включват регулаторите. Разликата, която можеш да постигнеш в максималните километри за всяка от предавките е до най-много 15км. Естествено идва въпроса какво става тогава с оборотите. Ами влизат си в червената граница и си работят там. Това ест. не е хубаво. Щом са ти сложили регулатор да пази двигателя, значи, че това трябва да е така. На практика е възможно да е вдигнал тези километри колегата, не споря, дори съм склонен да го повярвам, но ако продължаваш така да си взлизаш в червената граница повече от допустимото от завода ще си прецакаш двигателя много много скоро. Това мисля, че се отнася само за тези с газовите инжекциони.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Яро написа:И аз съм от 1 седмица с LPG инжекцион.Струва ми се, че има минимална разлика от бензин, но колата не е настройвана прецизно.Първо мисля да покарам малко и после евентуално ще се донастройва.Още не мога да и хвана разхода, щото "тестовете" преминават основно в червената зона![]()
Иначе аз принципно съм за пропан-бутана, щото с тоя метан едно багажник не остава, колата се скопява, по метанстанции с бакшиши трябва да вися, няма толкова метанстанции, малка автономност....![]()
VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци
кви кинти излезе цялата интервенция??и какво е точно съкращението LPG
batkoto написа:...
чул си нещо , но не си на ясно ... какви регулатори какви неща !?! на обикновенна уредба може да ти зачезне прекъсвача , защото той всъщност спира дюзите , а ако си на гас те са си спряни и теглиш горивото заедно с въздуха и като си имаш искра и гориво .. на едно е34 с м50 му обръщахме оборотомера



mitak_o написа:batkoto написа:...
чул си нещо , но не си на ясно ... какви регулатори какви неща !?! на обикновенна уредба може да ти зачезне прекъсвача , защото той всъщност спира дюзите , а ако си на гас те са си спряни и теглиш горивото заедно с въздуха и като си имаш искра и гориво .. на едно е34 с м50 му обръщахме оборотомераи разходомера по едно време как си беше на 2х л/ч отиде на 0
На газовия инжекцион не може да няма прекъсвач . там собственото му компче ще си спре дузичките и аре готово
mitak_o: Той колегата обаче даже не е обяснил за Инжекцион ли става дума или за Обикновенна система? Иначе този "манипълатор" си гурно за него е Аванс Процесора, които прави сходна работа ама знае ли какво точно има на предвид в това обяснение.
Иначе това с вкарването извън ограничител съм го виждал ама само на LPG обикновена система без никакви аванс процесори без нищо. Само с яко развит изпарител.

Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
batkoto написа:...
Бате, абе ти свободно съчинение по тема ли си написал? Това с вкарването в червеното със сигурност НЕ ВАЖИ за Газов Инжекцион, защото (мисля, че се потретвам вече във форума с това обяснение) импулсът, който се ползва от газовия компютър за отваряне на газовите инжектори си идва от оригиналния ЕКУ на колата и следователно, ако той види, че колата е вече до зададения прекъсвач ще отреже инжекторите на същия принцип, както и при бензин. А бензинът в бензиновата рейка си тече с кеф дори и колата да работи на газ и съответно регулатора продължава да връща излишното гориво обратно в резервоара. Регулатора между другото е напълно механичен и не може да каже на компа какво тече през него.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Яро написа:VENBO, ква е твоята уредба ако не е тайна? Моята е Бардолини.Остава и твоята да е такава, че като гледам и колите ни близнаци
Блокът за управление е фобос, изпарителя и дюзите тартарини. Избрах фобоса, заради настройващите се 3 режима...

P.S. Баце те верно са близнаци!!!

turbo написа:batkoto написа:...
Бате, абе ти свободно съчинение по тема ли си написал? Това с вкарването в червеното със сигурност НЕ ВАЖИ за Газов Инжекцион, защото (мисля, че се потретвам вече във форума с това обяснение) импулсът, който се ползва от газовия компютър за отваряне на газовите инжектори си идва от оригиналния ЕКУ.
Абсолютно вярно, няма как да я накараш да отиде извън определените и обороти. Може би трябва да му се поясни на колегата, че второто ECU което се слага не е му дава тези предимства и се управлява изцяло от ECU-о на колата.
Но историята с обикновените системи не е такава.
VENBO: и аз съм с FOBOS и съм много доволен, че избрах българското пред чуждото.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?
- tonito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 12.10.2004
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: баба си да му прави мекици
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе, колко чини тоя Фобос за един стандартен (
) шестцилиндров мотор на едно най-обикновено Е36?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
stambo_81dg написа:първите ми впечатления от каране на метан са:
общо взето колата е малко тромава на метан но тряало да се сложи някав аванс процесор с които тази тромавост се оправяла
т.е. да се даде малко предварение на центровката
за да става по добро изгаряне и от там по голямо КПД
ама пък с 6лв минавам 100км смесен разход а колата ми е 3000 кубикА![]()
до морето и обратно 520км с 25 лв ги минах
в едната посока с климатик
По пътя за морето има ли къде да се презареди?
- riks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
газ
Хайде и аз да се изкажа значи с моето Е36 316 М40 съм минал през всички етапи от бензин през LPG сега с CNG само мога да кажа че с метана дори и обикновен с какъвто съм аз LOVATO си минавам 170км. за 7лв. при скорост 140-150 здраво натоварена а градско за 7лв 130км.Така че си прави сметката
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
от днес официално и аз съм с метанов инжекцион
ще пи6а как се държи на пътя тези дни ...да я тествам първо 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани