ПОМОЩ СПЕШНО
Модератор: Технически модератори
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
а ве остай тия М20 ки вее 
  
 остаряла работа качвай се на М50 ---това е маторя...остай ги тиа да си хвалят М20ките и да ги газифицират и турбинират 
  
  
 знаиш ли как мърка М50-кат малко коте 
  
 пък М20 е кат шевна машина Сингер-шие та са не трае 
  
			
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
re
Ти до вчера друга песен пеешеbmwfena написа:а ве остай тия М20 ки вее![]()
остаряла работа качвай се на М50 ---това е маторя...остай ги тиа да си хвалят М20ките и да ги газифицират и турбинират
![]()
![]()
знаиш ли как мърка М50-кат малко коте
![]()
пък М20 е кат шевна машина Сингер-шие та са не трае
![]()
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- the_gate
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1349
 - Регистриран на: 15.04.2006
 - Местоположение: Любимец
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38
 
bmwfena написа:а ве остай тия М20 ки вее![]()
остаряла работа качвай се на М50 ---това е маторя...остай ги тиа да си хвалят М20ките и да ги газифицират и турбинират
![]()
![]()
знаиш ли как мърка М50-кат малко коте
![]()
пък М20 е кат шевна машина Сингер-шие та са не трае
![]()
ей ще те линчувам,за тези думи
гледам и не вярвам на ушите си
- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
- the_gate
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1349
 - Регистриран на: 15.04.2006
 - Местоположение: Любимец
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38
 
Stanchev написа:който е имал и двата мотора ще предпочете М50
п.п. едва ли някой ще си купи точно е34 и ще я надува
има и такива
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
re
Само да се видя леконко в пари и ще видиш няма ли койStanchev написа:който е имал и двата мотора ще предпочете М50
п.п. едва ли някой ще си купи точно е34 и ще я надува
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
.
Stanchev написа:който е имал и двата мотора ще предпочете М50
п.п. едва ли някой ще си купи точно е34 и ще я надува
ооо само да посъбера не6то о6те дет ми е изли6но и веднага
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
- zAcK
 - Старши Алкохолик
 - 
				
			 - Мнения: 3929
 - Регистриран на: 13.03.2006
 - Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
 - Кара: E60 LCI 535d
 - Мечтае да кара: E24 635CSi
 - Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
 
А бе вие май сте луди. 2.5 със 2.0 литра да ми сравнявате. Мани конете и 
въртящия момент, мани това че тоя въртящ момент идва на по-ниски
обороти при конкретните 2 коли, които човека сравнява, ами и
степента на сгъстяване на М20-ката 2.5 е доста по-ниска
 
Ама вие нали трябва да дразните
  
  
 Ша видите аз 
като поръчам три литровия кит за М20
 Ша има М50-ко убиец  
  
 
Аре и внимавайте да не ви се нагънат клапаните, че са мноо и ша има задна контрираща
  
			въртящия момент, мани това че тоя въртящ момент идва на по-ниски
обороти при конкретните 2 коли, които човека сравнява, ами и
степента на сгъстяване на М20-ката 2.5 е доста по-ниска
Ама вие нали трябва да дразните
като поръчам три литровия кит за М20
Аре и внимавайте да не ви се нагънат клапаните, че са мноо и ша има задна контрираща
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! 
 
 
 

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
		
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
Re: .
И мен и менDEO написа:Stanchev написа:който е имал и двата мотора ще предпочете М50
п.п. едва ли някой ще си купи точно е34 и ще я надува
ооо само да посъбера не6то о6те дет ми е изли6но и веднагамного пове4е ме кефи е34 да се направи отколкото е36
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///milko way
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1089
 - Регистриран на: 25.12.2002
 - Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
 - Кара: не кара пил-ама пий карал
 
и двата мотора са хубави---ама не и в е34 
			Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
момчето ви пита за съвет,вие взехте да надувате,да пилите...
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
.
аконе се лъжа все пак м20 е на пове4ко километри,все си е омаслен(пове4ето са така),хапва пове4ко масло демек и хар4и пове4ко...
но ако иска да слага газ да взима м20 за да му е по лесно...
			но ако иска да слага газ да взима м20 за да му е по лесно...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

 
Части за Е34 - тел.0899 828 626
		
 Части за Е34 - тел.0899 828 626
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
м20 не е лош матор
аз го предпочитам пред м50
имах преди е34 м20б20
за 50к км нищо не бях барнал само масло и газ/бензин
много вървеше дърпал съм го няколко пъти с е34 м50 б20
м50-то върви маллллко повече една кола дърпа в старта което н е е болка за умиране
ремонтите по двигателя на м20 са по ефтини
			
		аз го предпочитам пред м50
имах преди е34 м20б20
за 50к км нищо не бях барнал само масло и газ/бензин
много вървеше дърпал съм го няколко пъти с е34 м50 б20
м50-то върви маллллко повече една кола дърпа в старта което н е е болка за умиране
ремонтите по двигателя на м20 са по ефтини
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Aз за М20 в е34 не бих си помислил  
  Един ден като взема някое двуврато Е30 ще му шибна М20Б25 с удоволствие ,защо ще има много стъргане по блока  
  
 А тия двигатели са точно за гавра родени  
  Моя брат бай Дилян май само това не е правил ,но да видим  
 
Аз чакам Зак ,щото имаме уговорка за един-два рън-а да замерим М50 срещу М20 2,5 литра
 Ма и той като брат ми за някакви литри говори та чак ми иде и аз да си остържа  М50-ката  
  
 
Георги Пенчев
			
		Аз чакам Зак ,щото имаме уговорка за един-два рън-а да замерим М50 срещу М20 2,5 литра
Георги Пенчев
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
