Щеката намирисва на бензинец
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Щеката намирисва на бензинец
Колеги щеката за маслото леко ми намирисва на бензинец. Не е няква остра миризма да ме удари в синусите, ами като я помириша така отблизо си намирисва. Нормално ли е, при условие, че се кара градско ? При вас как е ?
За дюзите съм сложил добавка за почистване. Иначе не забелязвам нещо да не върви колицата, няма проблеми с оборотите, не ги мени.
За дюзите съм сложил добавка за почистване. Иначе не забелязвам нещо да не върви колицата, няма проблеми с оборотите, не ги мени.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
нормално е ако караш само градско. изрязвай я малко да загрява повечко маслото, та да изпари бензина 


- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
ако погледнеш назад - бях пуснах такава тема...а иначе аз имах бензин в маслото, новото му беше по високо, не ме питай колко пари пръснах за диагностики къде ли не ходих, реших проблема ама четирицифрена сума пръснах за смяни и ремонти....та ако продължава да те интересува още кажи 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Кофти
Казвай от какво се оказа в крайна сметка и какви са симптомите, че да се знае.
P.S: прочетох там дето си писъл за градското каране и аз си мисля такава да е работата но ще погледна утре свещи и компресия превантивно.

Казвай от какво се оказа в крайна сметка и какви са симптомите, че да се знае.
P.S: прочетох там дето си писъл за градското каране и аз си мисля такава да е работата но ще погледна утре свещи и компресия превантивно.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Дюзи- на ултразвук, и провери маркучето което влиза в регулатора на налягането. Ако трябва го изкарай, и виж дали не е скъсано някъде.Виж също и дали самият регулатор работи. Той също може да създаде този проблем.От колега чух и :Термостата : колкото и да не ти се вярва.В повечето случаи са :пикаещи дюзи: Виж си и свещите в какво с-ние са. Ламбда сондата ? Работи ли?Ако не колата работи с богата смес . Ако ауспуха ти е черен /сажди/ със сигурност не работи.Айде ,провери тези неща и пиши ,че има и още. Да не ти дойде много наведнъж.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Дюзи- на ултразвук, и провери маркучето което влиза в регулатора на налягането.
Маркуча, който е зад всмукателния колектор ли е това ? С M42 съм.
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Значи като го имах този проблем - и на мен ми обясняваха че е нормално при градско да се появява бензин в маслото заради студения двигател ама не е така - сега пак карам градско а няма капка бензин. Ходих на диагностика в Юве, казаха ми че "може би" е от термостата...нещо не ми изглеждаше нормално да е от това и сам си направих диагностика - чистих дюзи, проверяваха ми бензиновата помпа...ходих и в дару кар на диагностика - казаха всичко е в ред, ама ме посъветваха да сменя маслото, въпреки че беше Мотул 10W40 за 18лв. литъра. Взех за всеки случай и термостат...и като го свалиха - оказа се че е счупена едната пластина и двигателя е работил само студен. Направиха ми промивка на двигателя, сипах ново масло, смених масления филтър и сега маслото след 400 км. само градко е жълто, стои си на едно ниво и без никаква миризма на бензин
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Ами... аз имам миризма на бензин от щеката.
На М43 318 съм и сложил кастрол 5w40. При това другарите взеха, че ме объркаха и първоначално ми сипали половин литър повече! 4,5 вместо 4 литра. Накарах ги да си го изпуснат, но няколко дена не ги бях усетил.
Има вече над 2000 км.при мен. Не е мръднало(маслото) ни нагоре, ни надолу.
Леееко взе да потъмнява. Отива към кафеникаво при жълтокафеникаво в изходна позиция.
И на други коли съм вадил щеките.
Мисля, че чак без миризма не може. Не знам.
А що се отнася до бензин в маслото... Чувал съм, че това става видимо, освен ако маслото не е много мръсно. Сместа побледнява, посивява, става по - течлива....
Не знам. Миризмата чак без промяна в нивото да е проблем... Който иска всичко да е идеално, си купува нова кола...
И там идеалното е не за дълго.
На М43 318 съм и сложил кастрол 5w40. При това другарите взеха, че ме объркаха и първоначално ми сипали половин литър повече! 4,5 вместо 4 литра. Накарах ги да си го изпуснат, но няколко дена не ги бях усетил.
Има вече над 2000 км.при мен. Не е мръднало(маслото) ни нагоре, ни надолу.
Леееко взе да потъмнява. Отива към кафеникаво при жълтокафеникаво в изходна позиция.
И на други коли съм вадил щеките.
Мисля, че чак без миризма не може. Не знам.
А що се отнася до бензин в маслото... Чувал съм, че това става видимо, освен ако маслото не е много мръсно. Сместа побледнява, посивява, става по - течлива....
Не знам. Миризмата чак без промяна в нивото да е проблем... Който иска всичко да е идеално, си купува нова кола...
И там идеалното е не за дълго.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
betona написа:Значи като го имах този проблем - и на мен ми обясняваха че е нормално при градско да се появява бензин в маслото заради студения двигател ама не е така - сега пак карам градско а няма капка бензин. Ходих на диагностика в Юве, казаха ми че "може би" е от термостата...нещо не ми изглеждаше нормално да е от това и сам си направих диагностика - чистих дюзи, проверяваха ми бензиновата помпа...ходих и в дару кар на диагностика - казаха всичко е в ред, ама ме посъветваха да сменя маслото, въпреки че беше Мотул 10W40 за 18лв. литъра. Взех за всеки случай и термостат...и като го свалиха - оказа се че е счупена едната пластина и двигателя е работил само студен. Направиха ми промивка на двигателя, сипах ново масло, смених масления филтър и сега маслото след 400 км. само градко е жълто, стои си на едно ниво и без никаква миризма на бензин
Това пък с термостата е елементарно за хващане

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
Абе елементарно е, ама ако стрелката на температурата ти е в средата и си стои там, колата загряваше сравнително бързо - поне по показанията на таблото, нямаш видими признаци че е счупен термостата...аз лично не можах да го вържа с бензина в маслото, питах и тук и виж какво ми казаха и колегите - няма връзка едното с другото. Иначе не знам как ми показваше нормална температура...
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
redkit написа:D3BEP
Може да ти прозвучи като простотия но на един приятел му сложихме Кастрол като твоя и аз помирисах тубата и леко самото масло от тубата миришеше на бензин ако не си хвърлил тубата помиришия
Извън темата:
.... Наливно, от едни резервоари с помпа и електронно дозиране. От официален вносител.....
Но мога да го намеря пак и да го подуша, няма да ми е никакъв проблем.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
betona написа:Абе елементарно е, ама ако стрелката на температурата ти е в средата и си стои там, колата загряваше сравнително бързо - поне по показанията на таблото, нямаш видими признаци че е счупен термостата...аз лично не можах да го вържа с бензина в маслото, питах и тук и виж какво ми казаха и колегите - няма връзка едното с другото. Иначе не знам как ми показваше нормална температура...
При постоянно отворен термостат(както се е получило при теб),няма пречки да ти показва нормална температура,двигателя си достига оптималната(но по-бавно) и оттам виското и ел.перката започват да регулират .
Просто както каза в предния си пост,двигателят е работел по дълго време студен(горивото кондензира по стените на цилиндъра и цопва в картера),тъй като още със запалването ,охлаждащата течност циркулира през радиаторът.
Запалваш и започне ли веднага долният маркуч към радиатора да се затопля,сещай се...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани