2.5tds пак проблем!!!
Модератор: Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
2.5tds пак проблем!!!
Колеги както бях писал миналата седмица си закарах колата в Бош-Супер Дизел на Околовръстното понеже прекъсваше като работеше на място и до 2000об/мин едвам поемаше!Пипаха по помпата нещо колата спря да мени обороти върви перфектно,но тогава беше топла и нямах забележки,докато на другия ден сутринта я паля студена и като подам газ има едно прекъсване в продължение на 1-2мин и помислих че е свещ но не е наред са си но от ауспуха излиза много бял пушек в ниски обороти после преминава в синкав и накрая много черен като сажди!Това е като е студена,като загрее изпушва малко синкаво и после черно!Пипаха нещо по капака на помпата блъскаха с некво чукче и незнам кво и направиха колата изобщо не пушеше!!Сега даже като я изфорсирам на място оборотита като паднат до 1100 стрелката спира там и много бавно падат до 750!!!Каде да си закарам колата да я направят веднъж завинаги понеже тия едно правят за сметка на друго или в крайна сметка някой да ми каже как се центрова помпата да се пробвам сам...човек става луд от тия "майстори"!!!  
			
		
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: 2.5tds пак проблем!!!
fatix написа:Колеги както бях писал миналата седмица си закарах колата в Бош-Супер Дизел на Околовръстното понеже прекъсваше като работеше на място и до 2000об/мин едвам поемаше!Пипаха по помпата нещо колата спря да мени обороти върви перфектно,но тогава беше топла и нямах забележки,докато на другия ден сутринта я паля студена и като подам газ има едно прекъсване в продължение на 1-2мин и помислих че е свещ но не е наред са си но от ауспуха излиза много бял пушек в ниски обороти после преминава в синкав и накрая много черен като сажди!Това е като е студена,като загрее изпушва малко синкаво и после черно!Пипаха нещо по капака на помпата блъскаха с некво чукче и незнам кво и направиха колата изобщо не пушеше!!Сега даже като я изфорсирам на място оборотита като паднат до 1100 стрелката спира там и много бавно падат до 750!!!Каде да си закарам колата да я направят веднъж завинаги понеже тия едно правят за сметка на друго или в крайна сметка някой да ми каже как се центрова помпата да се пробвам сам...човек става луд от тия "майстори"!!!
обаче мноо яко ви дерат в софия
един агент с 524тд ми зели 1600лв в бош сервиз да муи праят помпата
 
 
и му казах да проверим цедката на помпата в резервоара
и имаше един пръст мазут по нея и нещеше да пали
изчистихме я и запали кат пушка
ама са му зели 1600лв да му правят помпата

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Отваряш багажника махаш стелката и отдолу ще видиш каде е капака за към резервоара. Отвива се с няколко винта отдолу има два маркуча единият за обратната нафта другият за тази дето отива към мотора. Отвиваш ги и гледай да ги запушиш с нещо че ... предполагам познаваш мириса на дизелJorkata1 написа:и аз го имам този проблем и си мисля че е точно нещо по резервоара.Ако ми казеш каква е точно процедурата ще сам ти благодарен,щото и мене ме дерят яко по тея сервизи.
 
   После има една голяма пластмасова капачка, на винт е развиваш я и си в резервоара.  Гледай да нямаш много гориво че ще трябва да бъркаш
  После има една голяма пластмасова капачка, на винт е развиваш я и си в резервоара.  Гледай да нямаш много гориво че ще трябва да бъркаш   
   Вътре целият механизам с поплавъка помпата всичко се държи на две щипки отстрани.  Натискаш ги едновременно и вадиш цялата карантия.
  Вътре целият механизам с поплавъка помпата всичко се държи на две щипки отстрани.  Натискаш ги едновременно и вадиш цялата карантия.oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Резервоар
bobi_maxo написа:А, дали знаеш на комбито как става? По същият начин, или нещо по различно?
Абсолютно по същият начин

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Резервоар
dinozab написа:bobi_maxo написа:А, дали знаеш на комбито как става? По същият начин, или нещо по различно?
Абсолютно по същият начин
 С таз разлика че на комбито ще ти е по удобно да бърникаш
 С таз разлика че на комбито ще ти е по удобно да бърникаш   
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cupofcoffee$
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.03.2007
Баце, по темата:
Както си описал проблемацията:
1100% е електрониката на помпата, или това дето са го местили to the left, to the left.
Търси си друга плочка или цяла помпа, става и от ТД, и от ТДС.
И не се занимавай с глупости като допълнителна диагностика или да сменяш там некви простотии.
Ориентировъчна цена 2-ра ръчица - 250-300 левчета, ама и как намериш и не плащай преди да си пробвал.
Успех, баце.
			
		Както си описал проблемацията:
1100% е електрониката на помпата, или това дето са го местили to the left, to the left.
Търси си друга плочка или цяла помпа, става и от ТД, и от ТДС.
И не се занимавай с глупости като допълнителна диагностика или да сменяш там некви простотии.
Ориентировъчна цена 2-ра ръчица - 250-300 левчета, ама и как намериш и не плащай преди да си пробвал.
Успех, баце.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
значи бъзикането на плочката на гнп-то е мноо пипкава работа
наи вероятно нищо и няма ама иска настроики плочката. 
 
работата на двигателя е супер много 4уствителна от
преместването на плочката дори част от мм дават отражение
на тдс-а мноо кофтии се настроива щот пречат колекторите
трябва при леко разхлабени болтове да се почуква пло4ката
на ляво на дясно и нагоре и надолу
аз преди на 524-ката съм си играл сумати си време
докат я наглася така 4е двигателя да работи както трябва
			
		наи вероятно нищо и няма ама иска настроики плочката.
 
 
работата на двигателя е супер много 4уствителна от
преместването на плочката дори част от мм дават отражение
на тдс-а мноо кофтии се настроива щот пречат колекторите
трябва при леко разхлабени болтове да се почуква пло4ката
на ляво на дясно и нагоре и надолу
аз преди на 524-ката съм си играл сумати си време
докат я наглася така 4е двигателя да работи както трябва
Днес ходих на един майстор направи колата да пали топла и студена от четвърт оборот пушеците изчезнаха..сега изпушва малко черно при рязко подаване на газ и изчиства,но сега е по мудна от преди малко но се усеща разлика,но едното е за сметка на другото!!!!
Радвам се че излезе центровката наистина прецизна работа е!!!
			
		Радвам се че излезе центровката наистина прецизна работа е!!!
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
