Колата ми забива при 5 000 оборота, HELP?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 11:09

Don_Mandragon написа:
batkoto написа:нали това искам да обесня, че ми гледаха вала вече. Не е от него, а и ми казаха, че вала ако е износен или там прецакан не прави горна граница на оборотите или не варви колата и трака или си върви, ся колко е вярно. Ама си мисля, че е така... а и няма никакво тракане от вала. То си чука доста добре, мисля си, че познавам звука на износен вал ама знам ли


Хем трака,хем ограни4ава оборотите. Друг е въпроса 4е ако си със гъсто масло няма да трака толкова.99% вал и кобилици за смяна ;)


По-горе нали писах с какво масло съм? Полусинтетиката на кастрол с гранулките. Не съм с някое плътно минерално масалце...

Явно искате да си сменя вала, кажете за какви пари става дума?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от redkit » 03 Авг 2007, 11:14

batkoto написа:Явно искате да си сменя вала, кажете за какви пари става дума?


Ти не бързай да сменяш нещо а по добре иди на някои читав сервиз да ти намерят проблема(явно не си уцелил сервиза ) :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 03 Авг 2007, 11:20

А те хубаво ти мериха налягането на помпата, а дебита премериха ли й го? И също така провериха ли налягането на безина в горивната рейка - със и без вакуум закачен към регулатора на налягането, за да се види дали е в нормите?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 11:21

btw това е най-читавия съвет до момента. Redkit, благодаря. Не знам, защо съм се вглавил да чакам само от тук да получа отговора на моя проблем. Има си хора, който с това се занимават. Ха много глупаво от моя страна да седя трети ден и да чакам някой да ми оправи едва ли не проблема... мерси още веднаж и няма какво повече да се занимавам с тапотии. Ще отида на едно място, за което знам, че работят уж добре. Ако трябва ще обиколя няколко сервиза да ми кажат какво мислят и тогава ще предприемам, каквото и да било... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 11:25

turbo написа:А те хубаво ти мериха налягането на помпата, а дебита премериха ли й го? И също така провериха ли налягането на безина в горивната рейка - със и без вакуум закачен към регулатора на налягането, за да се види дали е в нормите?



Ще го имам в предвид като отида до сервиза да ги помоля от там да почнат. Аз мисля, че като ми я закачиха на компютъра и тези неща мериха. Отделно, че ми разкачаха и маркучите отдоло за да мерят и налягането, но уж човека си разбира. Не знам дали ги е мерил тез неща, за които и ти каза. Ще ги имам в предвид обаче като отида да ми я прегледат... мерси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 03 Авг 2007, 13:02

както е посочил един колега по-горе, смятам че си за нови или правилен тип свещи, мотора е чуствителен и на тая тема :mhihi: ... и между другото на кви километри е колата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 03 Авг 2007, 15:16

batkoto написа:Ходих днес на диагностика, нямаше никакви грешки по електрониката. Замериха ми налягането и на помпата, всичко е Ок. До тук съм сменил бензиновия филтър, днес дори ходих да си проверя катализатора понеже като поизцеждам колата от едно известно време започва да замирисва в колата. Като отидох да го проверих беше за смяна, смених го. И от там не е проблема, въпреки, че смятах, че може да се е запушил нещо. Така ми препорачаха да си го проверя, е ок, смених го, не е и от там. Вала ми е наред, не се хващайте за него. Утре дай Боже да мога да проверя и дебитометъра, който е след въздушния филтър.


Някой има ли идеи все пак какво може да е? Помагайте хора...
Вала се вижда 4е е добре от пръв поглед и моя така бе6е.И на мене немисе вярваше но след като смених вала, кобилиците и повдига4ите варви доста-210км не са и проблем да ги държи .100% си за този ремонт.Направиго а пак после нека М 40 да неможе да варви.Доста 320ки се спъват на 200км и се 4удят какво става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 21:38

Владо написа:както е посочил един колега по-горе, смятам че си за нови или правилен тип свещи, мотора е чуствителен и на тая тема :mhihi: ... и между другото на кви километри е колата


Колата ми е на 172 и някакви цифри след това... ама хубаво за съвета за свещите, ама добре де кажи какви трябва да са? Аз мога да сменя всичко по колата ама ако не е правилното?!

stenli_bmw написа:Вала се вижда 4е е добре от пръв поглед и моя така бе6е.И на мене немисе вярваше но след като смених вала, кобилиците и повдига4ите варви доста-210км не са и проблем да ги държи .100% си за този ремонт.Направиго а пак после нека М 40 да неможе да варви.Доста 320ки се спъват на 200км и се 4удят какво става.


Аз с 1.8-то скоро ги дигнах 205км на магистралата, като патувах за сф. Стенли и ти си същия. Кажи за какви пари става дума ако реша да го направя този ремонт. Там всичко каквото трябва, приблизително...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook