Колата ми забива при 5 000 оборота, HELP?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Колата ми забива при 5 000 оборота, HELP?

Мнение от batkoto » 01 Авг 2007, 16:37

Съжелявам ако пускам тема, която е подобна на някоя друга, но търсих доста и не намерих отговора на моя проблем. Та ходих към морето малко и на връщане правих дълго изпреварване, зад мен се беше залепило едно купе от наще. Моята доста добре си опъваше докато не стигна 5-те хиляди оборота на 5-та и зе да забива все едно е влезнала в регуларора. По-нататака пак я пробвах просто при същите обороти към 5000 приблизително забочва да забива и все едно не и стига гориво, взима да се мачи доста... смених още като се прибрах бензиновия филтър понеже не бях го сменял от както съм я купил колата, но уви проблема си стои. Възможно ли е да е бензиновата помпа, ламбдата или какво? Утре ще отида на диагностика да ми проверят дали помпата прави достатъчно налягане.

Имам и един въпрос, че покрай моя проблем се обърках доста от "разбирачите". на 318-ката ми нали има бензинова помпа и ламбда сонда? Инжекциона ми е механизма с 4-те дюзи? Просто вече и аз не знам на кого да вярвам. Искам това да си го изясня за мен.

Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Авг 2007, 16:43

ако си с М40 мотор се ориентирай към вал и кобилици ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 01 Авг 2007, 16:47

в интерес на истината не знам кой ми е мотора, 93-та, 1.8i седан.
Значи проблема е около тез обороти, след това пак си ускорява, но малко по мудно от преди. Звука на колата си е същия както преди, не усещам никаква промяна поне аз. А и когато си сменях ремака (преди около 2 месеца) ми казаха, че ми е добре вала. Аз винаги питам за него :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Авг 2007, 16:57

мда щом си с ремък значи М40. тракане може и да не чуваш кой знае какво ако си набил някое дебело 15в40...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 01 Авг 2007, 16:59

Имаме си бензинова помпа,ламбда сонда ,че и ел.инжекцион с 4 инжектора..,но по заводски,ако твоята е скопявана нещо,друга работа.. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 01 Авг 2007, 17:02

Е, не е скопявана заводско :) Много си е добре, тук из града най-интересни са ми голфчетата и кадетите. В интерес на истината колата ми е в много добро състояние. От първия и собственик съм я взел със сервизната книжка беше всичко наред. Дано и при мен да няма проблеми.

иначе, карам си го със полусинтетика на Кастрол към 80кинта за масло дадох, не е минерално, тракане до сега не съм чувал,специално за звука на колата съм очарован, като я настапя си рамжи подобаващо при ниски обороти и на място е супер тиха, а тез неща, които ти спомена за вала и т.н. внезапно ли става, понеже на отиване към морето го нямах тоз проблем. До тези обороти си набира както преди... колата си е сащатата освен ако не реча да влизам в преразход :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 02 Авг 2007, 8:29

свещи, кабели :roll:
най-добре иди на диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 02 Авг 2007, 14:09

Ходих днес на диагностика, нямаше никакви грешки по електрониката. Замериха ми налягането и на помпата, всичко е Ок. До тук съм сменил бензиновия филтър, днес дори ходих да си проверя катализатора понеже като поизцеждам колата от едно известно време започва да замирисва в колата. Като отидох да го проверих беше за смяна, смених го. И от там не е проблема, въпреки, че смятах, че може да се е запушил нещо. Така ми препорачаха да си го проверя, е ок, смених го, не е и от там. Вала ми е наред, не се хващайте за него. Утре дай Боже да мога да проверя и дебитометъра, който е след въздушния филтър.


Някой има ли идеи все пак какво може да е? Помагайте хора...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 02 Авг 2007, 15:16

Да не е скъсан някъде тоя гумения маркуч след дебитомера и да влиза въздух... опитай ако го размачкаш дали пречи на работата на двигателя;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 02 Авг 2007, 15:34

и него го проверих, преди един познат имаше проблем с този маркуч и знам какво ставаше, при мен проблема е малко по различен. Ако е спукан мисля си, че трябва дори и оборотите да се менят или да не ги даржи... но уви :( колата си е наред докато не влезне в 5-те хиляди оборота. Опъва си както преди, върви си както преди, нямам проблем с оборотите, нито с паленето сутрен...

благодаря за помоща, все от някаде ще излезне знам. Давайте всякакви идеи и да мъча...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Севлиево

валчето

Мнение от BMWalev » 03 Авг 2007, 0:24

колега сериозно виж си вала
един приятел имаше М 40
и неговото забиваше така смени вала и нещата се промениха
а когато ти сменят ремака те не ти отварят капака на клапаните (или поне така си мисля :) ) за да ти кажат как е валченцето
ама ти си преценяваш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 0:37

нали това искам да обесня, че ми гледаха вала вече. Не е от него, а и ми казаха, че вала ако е износен или там прецакан не прави горна граница на оборотите или не варви колата и трака или си върви, ся колко е вярно. Ама си мисля, че е така... а и няма никакво тракане от вала. То си чука доста добре, мисля си, че познавам звука на износен вал ама знам ли. Кажете ми за какви пари става дума за тия валове. Сложен ли е ремонта, изисква ли много време. И най-важното: все така ли ще я караме с тия валове. Наистена ли много бързо се скапват?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 03 Авг 2007, 2:38

batkoto написа:нали това искам да обесня, че ми гледаха вала вече. Не е от него, а и ми казаха, че вала ако е износен или там прецакан не прави горна граница на оборотите или не варви колата и трака или си върви, ся колко е вярно. Ама си мисля, че е така... а и няма никакво тракане от вала. То си чука доста добре, мисля си, че познавам звука на износен вал ама знам ли


Хем трака,хем ограни4ава оборотите. Друг е въпроса 4е ако си със гъсто масло няма да трака толкова.99% вал и кобилици за смяна ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от trivo » 03 Авг 2007, 9:08

колеги и моята ми направи същата миэерия при 5000 оборота леко эадържаше това беше само 1ин път на иэвънградцко.Сега си я ръчкам редовно и не го прави та мисълта ми е че когато го правеше бях сложил бенэин от една селска бенэиностанция

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 03 Авг 2007, 11:01

trivo, първото нещо, за което се сетих беше това и не зареждах докато не го изхабя бензина, макар че си зареждам винаги от лукойл. Уви трета бензиностанция сменям :( сигурно и от това няма да е... :( :(

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook