(май)проблем с глава 525и

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

(май)проблем с глава 525и

Мнение от danislav_qmghp » 30 Юли 2007, 16:11

прди месец в Бургас колата пукна горния маркуч на охладителната система който излиза от радиатора.поправиха го в сервиза и след 15мин каране той се пръсна водата изтече и колата прегря. разглобиха я , главата бе6е сцепена на 4 места а след проверка в сервиз до КАТ се установи 4е те4е от 2 места. завариха я в Варна. монтираха я в бургас при Митко на 5километър. сложиха нова гарнитура и нова гарнитура за капака на клапаните. казаха че са я пробвали и вс е ок. взех я карах я малко колата вдигна температура малко преди 2рото деление след средата. след това се нормализира за около 20мин. и после горния маркуч се пукна и взе да пръска вода. върнах кочината в сервиза разглобиха я . занесох главата на проверка и там казаха 4е не те4е !!!! Митко от сервиза твърди обратното и вс става 1 омагиосан кръг. нз ко да прая . от сервиза казват 4е помпата и виското ба4кат 4е блока не е крив съдейки по гарнитурата............. изсипах сумати пари и сега всеки държи на мнението си .... ""пукната е",,,,,"не е пукната" обаче кура е за мен, и от сервиза казват РЕ6АВАй сам ко 6е прай6, др.глава или старата си слагай и се "махай" ! мн тъпо ми стана
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Юли 2007, 16:22

в голям филм си се забъркал :mhihi:
моето мнение е че щом ти пука мъркуча явно надува
друг вариант има да не е обезвъздушена като хората
ама маркучите стават ли твърди като сап
надува ,а при тебе се и пука
аз бих си сменил главата с читава
веднъж заваряна ли е не се знае колко ще изкара и кво ще стане а едно сваляне и качване си е доста пара и особено и маистор ако ти я прави
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320 96g.

Мнение от betona » 30 Юли 2007, 16:27

кофти работа, съчувствам ти, ама си мисля - що не отнесеш главата да я пробват и на др. място дали не е спукана и тогава да хванеш или този който я е лепил за гушата или тези от сервиза

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 30 Юли 2007, 17:37

betona написа:кофти работа, съчувствам ти, ама си мисля - що не отнесеш главата да я пробват и на др. място дали не е спукана и тогава да хванеш или този който я е лепил за гушата или тези от сервиза
аз мисля че сам си си виновен-първо че не си видял че маркуча ти е изгнил и ще гръмне и второ че се занимаваш с заварки на глави--ми тва е нож с 2 остриета и как може с заваряна глава да пътуваш-по принцип де :?: мен ще ме е страх и затуй никога няма да заварям колкото и да казват че се получава...ами някъв път по евтиното излиза по скъпо-пък и главоболията-а тях кой ще ги плаща а :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 30 Юли 2007, 20:58

Не съм наясно как се движи охлаждащата течност по горната тръба към радиатора или от радиатора, по скоро второто. Два пъти да се спука маркуч, първия път стар , но втория път нов ми изглежда малко странно.
Мисля си дали причината не може да е в трасето след тръбата, към двигателя вътре в блока на главата, или самата гарнитура. Ако е запушено дори частично , ще създава налягане в тръбата и няма да охлажда. Но това са само предположения.
Иначе, успех.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2007, 21:38

горния маркуч е ОТ двигателя през термостата КЪМ радиатора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 30 Юли 2007, 21:47

горния маркуч е ОТ двигателя през термостата КЪМ радиатора.


Ако е така, значи е запушен радиатора!
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2007, 21:52

Роджър написа:
горния маркуч е ОТ двигателя през термостата КЪМ радиатора.


Ако е така, значи е запушен радиатора!

що? може водната помпа да е сдала багажа (нищо, че на външен вид изглежда здрава), може гарнитурата на главата да е издухана или НЕ стегната, може и главата да е спукана, може и термостата да е заседнал/счупен...
успех, дано минеш с по-малко пари и нерви!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 30 Юли 2007, 22:19

:shock: как ги цепите тея глави незнам, или немате уред за температура или немате очи да ги гледате. аз знам едно , щом стрелката мръдне от средата има проблем.

дано се оправиш бурзо, но на твое място сменям първо главата ;)
успех.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 31 Юли 2007, 23:29

що? може водната помпа да е сдала багажа (нищо, че на външен вид изглежда здрава), може гарнитурата на главата да е издухана или НЕ стегната, може и главата да е спукана, може и термостата да е заседнал/счупен...
успех, дано минеш с по-малко пари и нерви!


Може, но в сервиза му пеят, че помпата, виското, главата са в ред, а за радиатора никой нищо. Пък и по-лесно и по не боли да се свали и прегледа, почисти отвътре, смени радиатор отколкото глава.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: PeRniK
Кара: 318i Е46 2000

Мнение от babbilqn » 01 Авг 2007, 0:06

Бате преди месец имах съштия проблем цепна главата изхвърляше водата от мен това смени термостата смени перката на водната помпа с метална че пластмасовите се износват и приплъзват радиатора виж дали не тече или го води на маитор да ти го почисти и да измери на кво налягане издържа и накрая обезвъздуши както трябва докъто не хвърля вода през дупката за обезвъздушаване и почисти цялата система с препарати има за почистване на охладителната система а до главата в дарукар главата струва 3 000 лв. сами преценета дали да не подмените първо малките части от които е по-вероятно да идва проблема
успех
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: PeRniK
Кара: 318i Е46 2000

Мнение от babbilqn » 01 Авг 2007, 0:14

а сетих се за главата още нещо
не е толкова лесно да разбереш дали е пукната глава кара се на скенер там виси 24 ч за сканиране и ако има съмнения още 24ч скан
след това се лепи и се шлайфа и изправя така че ако са ти некадърни майсторите може и тя да ти дава ядове още
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 03 Авг 2007, 0:05

къде в бургас мое да се по4исти радиатора.....
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook